Az lenne a kérdésem hogy van valakinek bármi ötlete hogyan lehetne azt megoldani hogy
Android alatt a TeamViewer QuickSupport
ne kérjen mindig ALLOW jóváhagyást
akárhányszor távolról gépről szeretném elérni?
Saját fiókba be van jelentkezve.
- 1788 megtekintés
Hozzászólások
Nem bug, feature. Azért van, hogy a kliens használója tudja, hogy épp távsegíted és nem kémkedsz utána.
-------------------------
Dropbox refer - mert kell a hely: https://db.tt/V3RtXWLl
neut @ présház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
addig oke, csak ugye egy csomoan a sajat otthoni gepukre lepnenek be eppen amikor nincsenek otthon
ha jol sejtem itt is ez a problema
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Windows alatt rendszergazdaként telepíted a teljes verziót, nem a QuickSupportot és bejelentkezhetsz kérdés nélkül, nincs probléma.
Android más műfaj, ha rootolva esetleg működne is, lehet, hogy nincs is rá teljes verzió, csak QS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
PC Ubuntu 16.04
Androidon ROOT van,
viszont a QuickSupport-ban nincs ilyen opció de még csak a "TeamViewer for Remote Control" alatt sincs,
sőt "TeamViewer for Remote Control" hiába kerül fel és hiába van azonosítója, azt a gépről nem tudom elérni, arra kell neki a QS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
pontosan ez a probléma, annyi hogy nem otthoni számítógép hanem androidos cucc
Bejelentkeztem a fiókba, ahová fel van véve minden eszköz, email-ben is felvettem a jóváhagyott eszközök listájára és mégis nyomkodni kell az ALLOW gombot ami távolról fogalmam nincs hogyan lehetne kivitelezhető avagy miért nem engedi eléri automatikusan saját felelősségre legalább akár úgy is hogy egy baromi nagy logó ott van hogy aktiv kapcsolat
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nehéz olvasmány vagy. Remélem, nem vagyok egyedül ezzel...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
-
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Használj helyette TeamViewer Host-ot. Van Androidra, a Playen elérhető.
--
Légy derűs, tégy mindent örömmel!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Így igaz, ezt javaslom én is, hiszen a "TeamViewer Host" arra való, amire szeretnéd használni: távoli gépet megjeleníteni helyi gépen beavatkozás nélkül.
A QuickSupport nem arra való, amire szeretnéd használni! Arra való, hogy a helyi gépRŐL kérj távsegítséget, ehhez kötelező a helyi engedélyezés, ez valóban "feature" és nem "bug"!
A Host elérhető már elég sok telóra/tabletre, én is azt javaslom, nézz szét a Play-en.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Köszönöm, valóban fényévekkel jobb az adott esetben mint a QS,
sajnos azonban a bármikor elérhető beavatkozás nélkül igazából kimerült abban a fél órában amíg a telefon kijelzője le nem kapcsolt,
azt követően eltűnt a laptopos TeamViewer "Computer & Contacts" ablakának listájából, Droid 4.2
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem lehet, hogy a képernyő kikapcsolásával együtt valamilyen energiatakarékoskodási csoda bontja a Teamviewer hálózati kapcsolatát is?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
tudja fene, ilyen beállítások android verziónként eltérhetnek gondolom, de akkor is ledobja a kapcsolatot ha töltőre rakom és felugrik az ablak hogy akarom-e bekapcsolni a USB fájlmegosztást (4.2-nél ez még teljes képernyős javaslat volt) ami jelek szerint mindennél nagyobb prioritást élvez a droidnál.
Ha letöltök egy KEEP SCREEN appot akkor kapcsolatban marad (kivéve a fent említett USB kapcsolat felajánlás esetén) de ez elég akkugyilkos dolog, meg eléggé feleslegesnek érződő is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A PC-s Wake on LAN/WLAN-hoz hasonló megoldásra vagy háttérben is futó szolgáltatások kezelésére keress rá.
Az utóbbira talán jó ez: https://developer.android.com/training/best-background.html
--
Légy derűs, tégy mindent örömmel!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni