[MEGOLDVA] Rackforestről dd-zni

Fórumok

Szerk.: Miután sokan azt kívánták, hogy inkább ballagott volna el az anyám küretre, így kifejtem, mi történt: nem én hibáztam, és nem is a Rackforest. A Drupal Backup Permissions 8.x-1.x-dev modult roppantotta meg egy bot, a rendszert vissza tudtam állítani, most már minden rendben van.

Megkövetem a Rackforestet, mert hamisan tüntettem fel őket rossz színben.

Nem az első, hanem a sokadik dd próbálkozás után tettem meg a lépést, hogy ide írjak. Nagyon ügyes a program! (Amennyiben lehet, még gratulálnék is nekik.) Minden nyomot szépen eltüntetett maga után, az rkhunter sem talált kifogást a rendszerben. Én is csak úgy találtam meg a roppantást, hogy a dd-t src-ből újraforgattam, akkor jól működött, majd kb. 10 perc után már megint nyomta a baromságát. Azt, hogy hány programot cseszett szét, nem volt kedvem végignyálazni, így az egész virtual gépet újratelepítettem, és egy régebbi backup alapján újraépítettem.
A modul fejlesztők felé jeleztem a hibát.

Ez volt az eredeti topikindító:

Sziasztok!

Eddig ezzel a paranccsal a fuse-zal felcsatolt könyvtárból tudtam dd-vel letükrözni a fájlrendszert. Már nem működik. A parancssor:

dd if=/home/linuksz/csatol/rackcsati/dev/vda1 | gzip -1 - | pv |  dd of=image.gz

Válasz most:

Mirroring is denied. Get contact to administrator. See: https://portal.rackforest.com

Mi a baj? A havi pár ezer forintos backup-megrendelések krónikus hiánya?
[Nagyon mérges]

Hozzászólások

off: Erről fut a rendszer? Hogy lesz konzisztens mentésed?

Olyan bánatos lettem, Csabyka, ne tedd ezt velem.
Mi a bánatos lószarért kell engem balfasznak nevezned?
- Mikor te ezt írtad, még közelében sem voltam, hogy mi okozza a gondot, így te sem tudhattad, ennek ellenére kőkeményen szidalmazol. Megkérlek, ne használj vulgáris kifejezéseket senkire sem első blikkre. A szarkazmus mehet, én is csinálom, de senkit nem bántalmazok csak azért, mert "úgy vélem", hogy az illető tévúton jár.

mivel
-van a RF-nél több vps-em, fizikai vasam, hozzájuk átküldött ügyfelem
-KB heti kontaktban vagyok velük
tudom, hogy az egyik legjobb supportot kapom tőlük.
Dobok nekik egy mailt és azonnal normális választ / segítséget kapok probléma esetén és nem egy nyilvános fórumon alázom őket. Ha követted volna ezt a minimális intelligenciát követelő folyamatot akkor valószinű hamarabb megoldódott volna a hasfájásod. DE te elkezded őket szidni és problémázol azokkal is akik segíteni próbálnak ésvagy a megoldás felé terelgetni.

Így minek neveznéd magad ?

Először az jutott eszembe, hogy csabyka-nak, aztán magyar tanárnak - szégyelld magad(!) - hogyan írsz kategória. Aztán, egyszerűen csak HUP-felhasználónak, aki nem sejtvén roppantást a dolog háta mögött, mezei marhának: Egy hétköznapi dd kifogott rajtam. Majd téged olvasva, seggnyalástól távol állónak.
csabyka, nem volt eddig veled semmi bajom. Szerintem, felejtsük el ezt az incidenst.

Szia!

Légyszíves írj a support[kukac]rackforest[pont]hu e-mail címre.

Üdv,
Zsolt

Kedves Pepo!

Zsolti kollégám már tegnap jelezte, nem módosítottunk semmit sem a linux csomagokon amik a VPS szervereken alapból vannak. A VPS szervereken egyébként szabadon cserélhetőek/upgradelhetőek a csomagok és a kernel is.

Ha nem teszed meg nálunk a hibabejelentést, nem tudunk segíteni. Kellene hogy melyik VPS-en jön elő a hiba, pontosan milyen parancs okozza, és mi adja vissza az említett hibaüzenetet.

Üdv:
Angelo
RackForest

Ujabb embert lathatunk, aki szerint hupon topicot nyitni egyszerubb mint felvenni a kontaktot a supporttal, amikor meg az uzenet is azt mondja hogy vedd fel a kapcsolatot a supporttal.
Edes istenem... :D

get contact to - ez google translate?

Én is csak megerősíteni tudom (és van összehasonlítási alapom), a Rackforestnél eddig mindig gyors választ kaptam, még akkor is, amikor én voltam a balfék valamiben.

Én se értem ezt: nem kérdezi meg a supportot, helyette nekiáll verni magát a fórumon. Erre mondják mifelénk, hogy taigetosz pozitív, valamint "Néma gyereknek apja veri a f@szát..."

Édes istenem, de jó, hogy nincsenek ilyen "értő" ügyfeleink...

Á, szerencsére tudok már annyira jól profilozni, hogy a megkereséskor be tudom lőni az ügyfeleket. A kellőképpen combos árajánlattal távol lehet tartani a problémás ügyfeleket. Ha meg úgy is megrendeli, akkor meg a pénz bőven fedezi a nyűglődést vele. :)

Egyébként most meg már azt nem értem, hogy a kedves topiknyitó miért titkolózik a végeredményt illetően. Akkor is érdekel a dolog, ha Angelóék hibáztak, és akkor is, ha a topiknyitó. Mondjuk pont Angelóéknál nem tapasztaltam sosem maszatolást.
Szerintem az egyenes, őszinte kommunikáció mindig kifizetődő hosszú távon. Mindenki hibázik néha, ettől (is) fejlődik. Nem leszel kevesebb attól, ha odaállsz és azt mondod: hibáztam, ezt és ezt néztem be, ezt és ezt tanultam belőle, és ezeket fogom tenni, hogy elkerüljem legközelebb. Sőt, ezt kifejezetten értékelni fogják.

Szóval rugózhatunk helyesíráson, meg mindenen, de amíg egy szolgáltatónál azt látom, hogy jó a szolgáltatás, jó a support, nem beszélnek félre hiba esetén, addig nagy ívben teszek arra, ha belecsúszik a kommunikációjukba egy-egy helyesírási hiba. Máson van ugyanis a hangsúly. De mindenki ott rendel meg szolgáltatást, ahol akar, egyéni döntés. Nem hinném, hogy a topikot végigolvasva valaki arra fog jutni, hogy húúú, Rackforestet ne. :)

Jól értem, hogy egy legfrissebb (8.x) Drupal volt 3rd party (értsd: Drupal Core-on kívüli) modullal?

--
trey @ gépház