Sziasztok!
Mi a franc történt a megacp.com -al?
Annak idején, amikor őket választottam domain regisztrációknál (2008 magasságában), akkor éjjel nappal, szinte perceken belül, ha más nem, de órákon belül volt Support.
Most egy nagy kalap szar. Nem hogy support, semmi, egy trágya, ha válaszol is, lekezelő. Napok óta képtelenek válaszolni egy emailre.
Más különben, a szolgáltatás a supportot leszámítva tökéletes.
Szerk.: Mi a vélemény és tapasztalat a céggel kapcsolatban?
- 16816 megtekintés
Hozzászólások
hasonló véleményen vagyok én is
szolgálatás részével elégedett vagyok
support/támogatás sajnos pocsék
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akkor nem csak nekem tűnik úgy hogy nem válaszolnak több, mint 1 hete az e-mailemre?
Eddig teljesen elégedett voltam. A stílust több ismerősöm is már régen jelezte hogy nem hibátlan, de minőségileg nem volt gond a szolgáltatásaikkal.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Évek óta van náluk egy domain-em, most januártól mégegy.
Mivel még szerencsére nem szükségem a supportra, így jó véleménnyel vagyok. :)
Stabil szolgáltatás, nem volt még vele gondom.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szolgáltatás annyira profi, hogy nem tudok jobbat: full automatizált, számlázás, domain hosszabbítás és számla kiegyenlítés és mintha robot végezné. Linuxban és üzemeltetésben is nagyon profik. Több száz domain-ünk van náluk, működnek, levelezés szintén.
Amikor valami kérdés lenne vagy probléma merült fel (új IE alatt nem ment az AJAX-os DNS bejegyzés szerkesztő), akkor jött egy kis feketeleves: telefon off, email off, ticketing ment, de annyi nem jött, hogy "köszi, kész" vagy "megoldva". Abból vettem észre, hogy ticket lezárt lett.
Szerintem méretgazdaságossági problémák lettek itt (is!) úrrá. Hiába a bevétel (folyamatosan nő 5 éve, utoljára nettó 99m Ft; nem haszon, hanem bevétel), ha az ügyfélkiszolgálásban sokat nyom a latba a személyes hang, az elérhetőség, az azonnali kapcsolat. De ez nem jön ki a domainek árából. És a szerverek megújításáról (SSD) még nem beszéltünk...
Mi maradunk, mert ritkán van probléma, de a reality.HU (kis magyar valóság) itt is látszik, sajnos...
--------------------------------
last project: www.ekaer-feladas.hu
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem január óta ígérgetik, hogy beállítják a nagyobb tárhelyet
de persze nem történt meg a mai napig. A számlát az igényléskor
kifizettük így kezd egy kicsit idegesítő lenni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem nincs veluk bajom, support volt amikor kellett, de nem sokszor volt ra szukseg szerencsere.
Szerintem jok.
[szerk.] 2007 ota van naluk domain+VM
---
"Már nem csak tehetségekből, de a hülyékből is kifogytunk..."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Eddig nekem se volt velük gondom de az idei évről ez nem mondható el.
De legalább kapnék valami visszajelzést, hogy "...bocs de most
el vagyunk havazva és amint lesz idő megoldjuk a problémát..." ekkor
se lenne boldog de valahogy kivárnám.
2008-tól van náluk 2db
2010-től plusz 2db
2014-től plusz 1db
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem csak domainek vannak naluk de az is sajat NS-el szoval csak a regisztracional talalkozunk meg ha meg kell ujitani.Amugy a domainreg szolgaltatasuk automatizalt szep gyors.
Ennyit tudok elmondani kerem kapcsojjja ki...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én tavaly vittem el a domainomat tőlük. A transfernál is voltak gondok, alig akarták megadni az auth kódot, ami a másik szolgáltatónak kellett, hogy átvegye a domaint.
-------------------------
Dropbox refer - mert kell a hely: https://db.tt/V3RtXWLl
neut @ présház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
hova mentél?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Problémám nincs velük,se support se műszaki tekintetben.
Nem szeretek problemás ügyfél lenni :) Azokat én is elhajtom a fenébe, szenvedjen vele más...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem semmi problémám velük, minden rendben. Viszont azt sem tudom, hogy kik ezek, még a weboldalukon sem jártam. Nem vagyok az ügyfelük, de ezt leszámítva, minden rendben. :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Apropo van olyan magyar hosting szolgaltato,
ahol az aldomaint webes feluletrol fel lehet venni,
es nem kell minden modositasnal support-levelet irni?
---
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hostingbazis.hu náluk működik
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
rackhost.hu Vehetsz fel aldomaint a webes adminban. Meg email címet is te hozhatsz létre, stb. Kényelmes az admin náluk. Sima tárhelynél is használhatsz gitet, ssht, stb. Néhány éve vagyok náluk ügyfél(több ügyfelem álltal), supportot max. a saját butaságom miatt kell/kellett hívni, pl. legutóbb kizártam magam :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Asszem a Webparadicsomnál is megy.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tarhelypark.hu
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez most komoly??? 2015-ben ez ekkora dolog? Van még olyan cég (életben/talpon), ahol ez nem megy automatikusan? :o
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a topik cimeben pl. szerepel egy...
---
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tényleg nem ismerem őket, de az úgy korrekt! :S :/ Valószínűleg marketinggel/értékesítéssel akkor azért jobban otthon lehetnek... :P ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A tisztességhez tartozik, hogy rájuk ez nem igaz. Aldomain és email tök jól megy a webes felületen.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
email megy, aldomain nem megy (megacp meg mindig).
Nem tudom neked milyen feluleted van hozzajuk. En legutobb februarban *rakerdeztem* a supportnal, hogy hol van, nem letezik, hogy nincs.
Erre azt irtak, hogy aldomain-t nem lehet igazgatni a webes feluleten.
Van valami uj fejlesztes a reszukrol? Erdekelne, mert engem rendszeresen erint.
---
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Cpanelunk van. Van rajta halado dns szerkeszto.
Ha nemet szerveren vagy ott nincs cpanel
--------------------------------
last project: www.ekaer-feladas.hu
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
3-4 évvel ez előtt amikor hozzájuk vittem az első domain címemet, tényleg ahogy te is írtad, kb azonnal ment minden. Kedvesek voltak, mindenről tájékoztattak, fejlődtek, stb.
Ami viszont 1 éve megy náluk az vicc kategória. Emailekre nem válaszolnak, mindig hülyénekvagyok nézve, 1 hét kell mire bármit beállítanak amit nem tud az automata rendszerük, a számlák is elég későn érkeznek meg.
Én már elkezdtem mindent elhozni tőlük, és mikor szerettem volna elkérni több eu domain EPP kulcsát, (amit mindig a szolgáltatótól kell kérni, eurid.eu oldalon is ezt írják) közölték, hogy kérjem ki az eurid.eu-n ők nem küldik el, ez a válasz is 3 nap után jött. Hozzáteszem az eu domain esetében tényleg ki lehet kérni, de nem ez a protokoll.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Es hova viszed?
---
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Saját webszerver, a domaineket meg külföldre...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én úgy egy éve migráltam el tőlük a saját motyómat, még egy-két ügyfelemé ott van. Igazából a support tényleg nem volt az igazi (néha hosszú válszidők voltak, bár nem hetekben inkább napokban mérve), de ár-érték arányban szerintem továbbra is jók, az automatizált rendszerük (reg, tárhely nyitás, cPanel) szuperül működik. Valószínűleg az olcsóságuk miatt az utóbbi években rohadt sok új ügyfelük lett, és nem skálázták mellé az ügyfélszolgálatot; ezt abból tippelem, hogy a 2+ év alatt létrejött 8-10 ticketemre mindig ugyanaz az egy kollega válaszolt. Most egy külföldi szolgáltatónál vagyok (Midphase), kis tárhely/forgalom igényű magyar ügyfeleknek és magyar domain regisztrációhoz pedig a WebHostIcon-t (vagy a DotRoll-t) szoktam használni és néha elmormolok egy imát, hogy ők ne jussanak ugyanerre a sorsra pár év múlva :).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Miért gondolod, hogy egy kis magyar cégben minden poziból több van? Sajnos egy pénzügyes, egy supportos, egy vezető és egy mancika képviseli a kis vállalkozásokat. Egymásnak adják a kis szolgáltatásaikat 2 kabátgombért cserébe. Valód céges célok nincsenek csak a járulék kitermelése vagy a vezetőség jóléte.
Ez nem demagógia, kis magyar valóság. És hála vannak rendes cégek is... :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hol írtam ilyet? Mellesleg a Megacp szervereinek és az azokon hostolt domainneveknek a számát elnézve szerintem egyáltalán nem kicsik. Azt nem tudom, hány supportosuk van, de a topikban leírt sztorik alapján valószínűleg kevés ennyi ügyfélhez.
__
http://fodi.be
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Semmi közöm hozzájuk, de akárhogyan is... ár/érték arányban még talán így is jók lehetnek, főleg, ha technikailag nincs velük gond. De supportra jellemzően humanoid kell, az meg "drága". "Normális" ember meg nem fog közmunkás bérért support melót vállalni. Mi pl ezért nem is mentünk/megyünk bele árversenybe, úgyis mindig lesz egy olcsóbb. Tény, hogy mi is inkább az automatizálást választottuk (domain, tárhely, VPS, számlázás, fizetés - tényleg, amit csak lehet), de itt meg jellemzően havi licenc díjakra megy kiadás. Sajnos a magyar kereslet olyan helyzetben van, hogy évi 100 Ft-ért jó részük képes szolgáltatót váltani, még akkor is, ha egy napjuk elmegy emiatt. Így azért elég nehéz... :( :/
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Október vége óta eltüntek... Tud valaki valamit?
### ()__))____________)~~~ #################
# "Ha én veletek, ki ellenetek?" # E130/Arch
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
en nem regen hoztam el toluk mindenemet valamint az erintett ugyfeleim dolgait is. addig jo, amig az automatizmusok mukodnek. ha mar az ugyfelszolglathoz kell fordulni valami miatt, akkor jon a szivas: nem reagalnak, ha igen akkor is minosithetetlen hangnemben. nekem ezek a tapasztalataim. vettem toluk szolgaltatasokat evekig, de amit ugyfelkezeles cimszoval muveltek az utobbi idokben (elotte nem is volt igazan szukseg erre, minden rendben ment), nekem sok volt.
ami az esetemben mukodott az a fenyegetozes: arra reagaltak, persze azt is igencsak kifogasolhato stilusban :) alig par hetbe kerult mire minden lezarult.
a het elejen meg leveleztem veluk, tehat nem teljesen halott a ceg.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy lehetséges történés:
Az automatizmus hátránya, valakik összeraktak egy rendszert, ami működött magától, emberek meg jöttek mentek stb.
Minek ide drága rendszergazda, elég egy ügyfeles aki néha megnézi bejönnek-e a pénzek, vagy ha van 1-2 kóbor lélek foglalkozzon vele.
Viszont egy idő után megborul a renszer és onnantól jönnek a bajok ... Aztán az addigi klafa szolgáltató hirtelen szar lesz :D
Fedora 22, Thinkpad x220
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
En hetfon nyitottam egy DNS modositasos ticketet naluk (uj aldomain).
Szerencsere nem surgos, bar surgossegnel az atlagost jeloltem (mondjuk jo lenne, ha nem kene az ip cimet fejben tartani).
Majd beszamolok, mikor reagalnak. Mondjuk az is ego, hogy a dns modositas (aldomain) meg mindig manualis. En 2017-ig naluk maradok, mert pont most modositottam 10+ domaint.
Ma mar mukodik (szombat). Szoval van ott meg valaki... :)
Tegnap nem probaltam, de csutortokon meg nem ment.
Szoval egy szuk het volt (2015. november 21. allapot).
---
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
1 het... hat akkor nem az ugyfelszolgalatok legjobbja uzemel ott (ezt mondjuk eddig is tudtam), de legalabb megcsinaltak. visszajelzest kaptal, hogy keszen van vagy egyszer csak mukodott?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
valaszoltak a ticketre (most neztem meg) pentek ejfelkor.
Viszont eddig rosszul tudtam (vagy nem letezett?), de lehet DNS-t modositani webes feluleten, eves dija van.
Most fel is hivtak ra a figyelmemet, hogy van ilyen lehetoseg: https://megacp.com/packages.php?spt=4
---
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ezzel azonban sajat kezedbe veszed a teljes dns zona adminisztraciojat (mx, cname stb.). van akinek ez elony, van akinek hatrany.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Marmint ugy erted, hogy egy szoveges fajlt kellene szerkesztenem (mindenfele ellenorzes nelkul), es ha szintaktikai hibat ejtek, akkor elrontom?
Vagy nem latom a hatranyt. Igazabol mindegyik record sajat cuccra mutat.
---
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
hatranyos akkor ha nem tudod/erted pontosan, hogy mit csinalsz. ha perfekt vagy dns-beallitasokban akkor persze inkabb elony. foleg ha csak dns-t veszel toluk es minden sajat uzemeltetesu szerveren fut.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ha megis elcseszem, nyitok egy ticketet. Mert kb. erre valo a ticketing rendszer:))
---
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
es mint feljebb irtad, egy szuk het alatt meg is csinaljak, addig meg nincs weboldal / levelezes :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
lehet. En se orulok a mostani helyzetnek. Egy eve meg egy munkanapon belul volt minden.
De atcuccolni mashova nem egyszeru. Egy domain-t tipikusan 2 evre hosszabbit meg az ember, es 15 domain eseteben atcuccolni mashova annyiba kerul mint egy ev dija. Az, hogy egy helyen vannak a domainek, az pedig kenyelmes.
---
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Megvárod a lejáratot és átviszed úgy. Anno nekem legalábbis semmi + fizetnivaló nem volt a hosting55.hu-nál amikor hozzájuk vittem a megacp-s domainemet. Igaz az utolsó hónapban került át a domain, igy egyben hosszabbitottam is.
-------------------------
Dropbox refer - mert kell a hely: https://db.tt/V3RtXWLl
neut @ présház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mivel nyaron hosszabbitottam meg az osszeset, igy nekem ez meg 2 ev:)
---
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ez igaz, a koltozes penzbe kerul. lehet merlegelni esetleg, hogy mennyi kart okozhat ha gond van es viszonylag hosszabb idot vesz igenybe amig "segitenek" (mar ha egyaltalan...). mashol lehet olcsobb is a domain-fenntartas ami hosszabb tavon nemi megterulest hozhat.
amikor en elhoztam a domaineket toluk volt nehany ket evre hosszabbitott, amibol meg nem telt le az elso ev sem. itt azt mondtak csavaros logikaval, hogy (.hu eseten) a 2400 HUF-bol 1100 HUF jar vissza. a miertre a valasz: de hat csak 1 ev hosszabbitast vettem igenybe annak dija pedig 1300 HUF, igy nem jar a ket evre szolo ar. a nichu persze a 2 evre szolo regisztracio utan csak 1 evre fogad el hosszabbitast, igy "pihentettem" naluk a penzemet amit hasznal(hat)tak. persze, nem nagy osszeg, (esetleg fillerb@szas izles szerint) de nekem furanak tunt, hogy nem idoaranyos reszt kapok vissza. nem vitatkoztam, szabadulni akartam toluk.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Es hova mentel? En .com eseteben namecheap-nel vagyok.
De jo lenne ceges keretek koze szoritani ezt is (azaz EUs szamla).
---
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
elnezest, hogy kesve valaszolok: forpsi (blazearts) lett az uj valasztott. roluk is lehet(ett) erdekeseket olvasni, de eddig racafoltak. korabban ugyfelnek kellett inteznem dolgokat a forpsinel es az online chat-elos ugyfelszolgalatuk minden elvarasomat felulmulta. innen jott az otlet, hogy ok legyenek. eddig nem bantam meg. a megacp-vel osszehasonlitva nem tunik annyira agyonautomatizaltnak a dolog, viszont minden mukodik es ami nekem kellett eddig az megvolt webes feluleten. az ugyfelszolgalat rendben volt minden esetben amikor szuksegem volt ra.
a .com-ot a tucows-on keresztul intezik (vagy nem ertem mit ertesz eu-s szamlan?).
meg egy pozitivum ami megacp-nel (mar) nincs: minden ugyfelem cuccat egyben latom, es megis kulon szamlaznak nekik nevre szoloan. na ez megszunt a megacp-nel mar egy jo ideje nincs, pedig joval kenyelmesebb igy a dolog, mint 28 azonosito/jelszo tarolasa.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Velem 1 hete meg leveleztek :)
Tovabbra sincs gondom veluk.
-----
"Már nem csak tehetségekből, de a hülyékből is kifogytunk..."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Total Uptime: 99.918% (az utóbbi hét év alapján, amelyik szerveren én vagyok)
Mindezt publikusan is vállalják független monitorozó cég mérése alapján: http://www.siteuptime.com/prem_statistics.php?Id=10213&UserId=76437
Más hostingnál van ilyen? Úgy tudom nincsen. Van több szerverük is, de mindnél hasonló a statisztika, lásd: https://megacp.com/serverup.php
Szervereink a nap 24 órájában független monitorozó cégek által monitorozásra kerülnek, hogy Ön is bármikor megnézhesse szervereink rendelkezésre állását.
A közölt adatokba befolyásunk nincsen, mindkét monitorozás független, fizetős szolgáltatás
keretében történik!Cégünk ezzel a statisztikával kívánja (versenytársaival ellentétben, akik általában csak írásban,
bármiféle statisztikát mellőzve) az általa garantált 99% minimális rendelkezésre állás bármikori nyomonkövetését biztosítani!
Tényleg igaz!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nem is azzal van a baj naluk, hogy nem pingenek a szerverek. ahhoz csak villany kell.
lasd feljebb a support / ugyfelkezeles temakorben elhangzott velemenyeket. eleg szanalmas a kep ami kirajzolodik.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekünk semmi bajunk velük, amíg nincs havária. Az automatikus kezelőfelülettel mindent be tudunk állítani, megy rendesen. Amikor valamit vissza kell állítani (2 évente 1x), akkor lassan haladnak a dolgok. Olyan magyaros: kis pénz, kis foci support
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
persze, ez igy rendben is van. egeszen addig, amig valamit nem kellene viszonylag gyorsan megoldani. feljebb irtak, hogy dns modositas egy het volt. igen, ki lehet kerulni ezt is stb.
( esetleg egy cpanel acc ala ket ssl certet berakni, mert az megoldhatatlan problema ele allitja oket :D )
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Noh megvan az első két elbukott domainünk...
Sztori röviden:
Elküldtük a megrendelőlapot, aláírási címpéldányt, cégkivonatot nekik szokásosan emailben 2015. december 4-én.
Ma kaptam egy emailt, hogy a domain megszűnt (a régi szolgáltatótól).
Írtam supportnak, hogy mi történt. Még várom a válaszukat. A pénzügynél nem tűnt fel, hogy van-e számla, vagy nincs (most kérdeztem rá, hétfőig megkeresik), mivel 10+ domain van náluk egyébként, továbbá van 10+ VPS szerver (nem tőlük!), így a pénzügy simán átsiklott a hiányzó "informatikai" számlán.
Megmondom őszintén, én nem figyeltem, hogy a kezelő felületükön nem jelent meg a domain név. Mivel van olyan domain ami a rendszerük hibája miatt "folyamatban van" státuszban van több mint egy éve, így ez se kongatta meg a vészharangot.
Noh mindegy. A váltás tényleg időszerű, pedig a dns kezelőfelületükbe is beruháztam (https://manage.secdns.eu:8550/index.php ).
Szerencse, hogy nem üzletileg kritikus domainről van szó, mert a guta helyben itt ütne meg.
---
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nekem pont ma fejeződött be egy átregisztrálásom tőlük. egyszerűen fel nem foghatom, hogy menedzselhetik így mostanában a céget.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
es hova mentel?
---
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ahova KeeF is, a forpsihoz. de a héten újra elindítottam egy másikat is, szintén oda. a cloud üzletágukban annyira nem bízom, de ez a részlegük számomra (pár éves tapasztalat) eddig hibátlan. gyorsak és korrektek. meg az admin felület is megfelelő, a megacp-hez képest nagyságrendekkel. utóbbinál az ingyenes részleg felülete kiégetett, amikor normális mx-et és a hozzá tartozó spf, dkim stb.-t szerettem volna beállítani, és nem lehetett.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
2007 óta, 8,5 éve vagyok náluk több domainnel, osztott tárhellyel, eddig meg vagyok elégedve, másoknak is ajánlanám! Olcsó és működik! Pár hete is regisztráltam náluk domaint, azonnal reagáltak, számlát is a vállalt időn belül küldték.
A kedvező áraik mellett nem is lehet elvárni, hogy extra támogatást nyújtsanak. Ha valaki esetleg kezdő a hosting terén, akkor választhat drágább megoldást (2-3-szoros áron), de aki használt már Cpanelt, annak biztosan jó lesz. Korábban amikor ügyfélszolgálathoz fordultam, mindig azonnal reagáltak, de utóbbi években nem is kellett őket keresnem, így nem tudom, most milyen gyorsan reagálnak, de mondom nem is volt rá szükség. A domain regisztrációra azonnal reagálnak, az biztos.
Stabilan napi 1-2 ezer egyedi látogató van és simán viszi. De napi 3-4 ezer látogató is volt már sokszor, és az is simán működött (PHP alapú oldalak adatbázissal). Tehát olcsó, jó az uptime, viszi a sok látogatót is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Végre fejlesztettek mostanában: SSD, PHP7, ingyen SSL.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
http://homar.blog.hu/2017/01/27/3_in_1_kioktatas_lekezeles_alazas
-------------------------
Dropbox refer - mert kell a hely: https://db.tt/V3RtXWLl
neut @ présház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Eleg meredek igy kommunikalni egy ugyfellel :O
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Anno 3 éve is igy tolta, úgy kellett könyörögnöm a transfer kódért, amit a végén "nesze bazdmeg itt van" stilusban kaptam meg.
-------------------------
Dropbox refer - mert kell a hely: https://db.tt/V3RtXWLl
neut @ présház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
A "szolgáltatással" nincs amúgy gond csak ne legyen kérdésed/kérésed mert ezt fogod kapni... :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
En feluton vagyok a migralassal.
Ugye van amit 2 evre ki lehet fizetni (domain), igy nem mindegyik forgott ki onnan.
Nagyon regen volt naluk egy vps-em is (talan 2009?), es visszaneztem az akkori levelezesunket.
Azt hiszem jol dontottem, kar, hogy amikor a vps-emet vittem el toluk, nem vittem el az egesz hobelebancot (30+ domain).
Es megvartam, amikor egyszer tenyleg problema lett es 2 hetig csesztek valaszolni az ugyfelszolgalaton.
---
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A gmail ip címét senki nem tudta megmondani.
mail-yw0-f176.google.com [206.85.161.176]
De gondolom van nekik több is. Többek közt az IP szűrés ezért sem ideális megoldás. :P
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tök nyilvános milyen IP tartományaik vannak:
nslookup -q=TXT _netblocks.google.com 8.8.8.8
nslookup -q=TXT _netblocks2.google.com 8.8.8.8
nslookup -q=TXT _netblocks3.google.com 8.8.8.8
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
latom, nem valtozott semmi sem ugyfelszolgalat temaban, miota mindenemet elhoztam toluk szinten a stilusa miatt. (kb. 1 eve)
a stilusbol Sz. Tamas hihetetlen kepessegekkel rendelkezo ugyfelszolgalatosra kovetkeztetek :) hogy meg mindig ez az illeto csinlja ezt a munkat, hat ez hihetetlen... "nekunk a penze csepp a tengerben" es hasonlo kaliberu, a homaros posztra rimelo beszolasokkal.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem soha a büdös életben nem volt problémám velük (na, jó "csak" 12 éve vagyok az ügyfelük). Sem a supporttal, sem a szolgáltatásaikkal. Pedig volt ott VPS, amit ha kellett, egy nap alatt többször is módosítgattak, hogy elérjük a megfelelő állapotot, összesen volt ott 5 v. 6 fizikai gép. Éppen tegnap kapott az utolsó egy halt-ot (R.I.P.). S mert sajnos a 3in1 kb. 5 éve üzletpolitikát váltott, és leépítette a VPS és a fizikai gép hosztolást is, másik cégnél kellet VPS-t bérelnem. Mára a domain- és a tárhelyszolgáltatásra hajtanak. Pedig szívesen maradtam volna náluk VPS-sel. A domain-ek maradtak.
Nem tudom, mi az oka, hogy velem Szabó Tamás mindig normális hangnemet ütött meg: az, hogy személyesen párszor összefutottunk a Viktor Hugo utcai szerverteremnél nem feltétlenül ok a "kivételezésre". Bár nem hiszem, hogy velem kivételezne, hanem inkább erős előzményei lehetnek annak, hogy ő kiakadt valakire és indulatosan válaszolt. Ezt a homár cikkéből nem tudhatjuk.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Már jó ideje büdösparaszt módjára válaszol, mivel volt nagyobb hozamú szolgáltatásod, így könnyen lehet, hogy csak azért..de domain témában nagyon sokszor arrogáns f*sz stílusban írt nekünk is, pedig mivel szintén részben ügyfelekkel dolgozom, tudom, mennyit számít a normális stílus és ügyfélkezelés, és így állok más ügyfélszolgálatokhoz is. És ez a paraszt még csak nem is ügyfélszolgálatos, ő maga a tulaj..remélem stílusához méltóan csődbe megy és eltűnik még egy oda nem illő hülye a piacról. Alkalmazottként talán megtanul majd normálisan válaszolni, ha már a szakmai hozzáértése kérdéses.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
igen ilyenkor azért illene meghallgatni a másik felet is a dologról.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ugyfelkapcsolatban ilyen stilust nem lehet megengedni, erre nem nagyon lehet mentseget talalni. persze, biztosan vannak budos bnuko ugyfelek is, mindenki talalkozott mar ilyennel ha ugyfelezik. ilyenkor akar fel lehet ajanlani _kulturaltan_ a szerzodesbontas lehetoseget es kesz (foleg ha o a tulajdonos es donthet errol). az nem igazan mukodik, hogy nem reagalnak a tikettre es ha masodszor is rajuk irsz mondjuk 3 nap mulva, hogy "mi lesz mar?" akkor meg lebunkoznak, de azt legalabb normalis reakcioidovel :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Barhogyan akadsz is ki (helpdeskeztem anno en is) max magadban kopsz egyet (bar nekem erre sem volt soha szuksegem leven az en hatamon fat lehet kb hasogatni) soha nem ertettem azokat a kollegakat sem akik a telefont nemitva lila fejjel sarga epet felkopkodve szidtak az ugyfelet...
Ez a stilus nem megengedheto. Volt anno egy matricank a CC-ben ----> Mosolyogj a jovo havi fizeteseddel beszelsz ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezt nekem akartad válaszolni?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen.Erre a reszre reagaltam:
hanem inkább erős előzményei lehetnek annak, hogy ő kiakadt valakire és indulatosan válaszolt. Ezt a homár cikkéből nem tudhatjuk
Nincs mentseg arra ha valaki igy "kommunikal" egy ugyfellel.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
valahol érthető, amikor a faszod kivan, és jön valaki, hogy nem megy a gmail--- citromail.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem, nem ertheto. Mint olvasom, hogy ez a szemely egyben a tulaj is. Elszomorito. Ez a stilus es hangnem semmilyen korulmenyek kozott nem engedheto meg. Komolyabb helyen egy ilyen supportost ugy kibasznanak mint a macskat szarni.
______________________
Arnie movie quote of the day
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jó de lehet, hogy a másik 1000 ticketben meg nem volt semmi probléma. Az nem kerül ki a homárra, hogy küldtem az ügyfélszolgálatnak egy levelet, és kedvesen és gyorsan válaszoltak rá, probléma megoldva. Csak a negatív kerül ki. Illetve az emberek sokkal gyakrabban írják meg a negatív, mint a pozitív tapasztalataikat.
Nekem pl. még nem volt gondom a MegaCP ügyfélszolgálattal, 10 éve vagyok náluk! Nyilván ez nem fog kikerülni a Homárra, mert unalmas sztori. Amúgy meg minden nem lehet egyszerre: legyen olcsó, de jó is, meg az ügyfélszolgálat is gyors és segítőkész legyen. úgy látszik, hogy itt az ügyfélszolgálaton spóroltak. Valószínűleg drágábbak lennének, ha gyorsabb / jobb lenne az ügyfélszolgálatuk (bár nekem mondom, még nem volt ilyen gondom).
Viszont a legutóbbi fejlesztések óta jobbak lettek:
-SSD
-PHP7
-ingyenes SSL
-szerverek rendelkezésre állása az indulás óta lekérdezhető a honlapjukról (máshol van ilyen?)
-korlátlan adatforgalom
-Cpanel , amin mindent beállíthatsz
-olcsó .hu regisztráció (akkreditált .hu regisztrátorok)
-PayPalos fizetési lehetőség
-olcsó
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A problema itt a supportos hangnemevel es stilusaval van, nem is annyira azzal, hogy epp mi volt a gond. Mindenkinek vannak jobb es rosszabb napjai, ha annyira szar kedvemben vagyok, akkor varok par orat (vagy egy napot) mig lenyugszom es utana valaszolok az emailre. A gozt mashol kell kiengedni. Nem az ugyfeleken es foleg nem ilyen stilusban. Elvegre ok adjak a zabalnivalot a pofamba.
A pozitiv tapasztalat meg szerintem normalis dolog kell hogy legyen. En altalaban megkoszonom privatban ha valaki segit megoldani olyan problemat, ami a hataskoromon kivulre esik.
______________________
Arnie movie quote of the day
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez igaz, mondjuk erre figyelhetnének.
Közben megnéztem az általam mért uptime statisztikát, csak a legutóbbi 3 évet látom. Ez alapján legutóbbi 3 évben 99,839% volt az uptime (de ugye ebben benne van minden leállás, a tervezett is). ennyi pénzért nem rossz. Átlagos ping idő (utóbbi 3 év): 0.20 sec.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
200 msec????? annal amerika is kozelebb van, ez nem valami jo szerintem. ha, mint irod, ez atlag ertek 3 evre az azt jelenti, hogy nem elhanyagolhato idoszakban ezt is meghaladja a valaszido. biztosan ezt akartad irni?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A Siteuptime méri ezt az "Avg. Response Time" mező alatt, nem tudom pontosan, mit jelent. Gondolom nem a teljes oldal letöltési sebessége, hanem a válaszidő. Miért nem jó a 0,2 másodperc?
Megtaláltam közben, ezt írja: https://www.siteuptime.com/faq/questions.php?questionid=89
The Average Response Time (per day for example) is an average of the individual response times measured during that day. So each time we check your web site (or URL) we record the time it takes for the server to respond to our request. This is the first byte response time. Then we average that out for the day.
For instance, .605 equals .605 seconds (or 6/10ths of 1 second),and is the average response time from your server for our requests. We are not downloading all the content of the web page (like images, videos, etc...) so it is going to be a quicker response time then maybe a browser would get. But it would still be proportional; if we get a slow response time then users browsing to the site probably are finding it slow to load as well.
Szóval ez nálam 0,2 másodperc átlagosan / utóbbi 3 év.
De közben rájöttem, hogy a Siteuptime nyilván nem Magyarországról méri ezt az értéket, hanem innen: https://www.siteuptime.com/faq/questions.php?questionid=23
Legközelebb az a UK. Szóval így nézve teljesen jó a 0,2 másodperc.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ertem. azt nem tudom, hogy a siteuptime helyileg honnan meri a valaszidot. en azt gondoltam, hogy te mered valamivel orszagon belulrol.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Közben szerkesztettem a választ, szóval legközelebbi monitoruk a UK-ben van, többi még távolabb.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez már a HTTP protokollé, nem egy ping válaszidő.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
igen, kozben utananeztem a siteuptime faq-jaban, hogy mit mernek. nem hasznaltam meg soha az oldalt, a valaszidorol siman a ping ugrott be.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Közben megtaláltam a teljes statisztikát a Siteuptime-ban, szóval:
Since: May 23, 2007
Outages: 212
Total Uptime: 99.511%
Total Downtime: 0.489%
(MegaCP tárhely 2007 óta megszakítás nélkül)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
röviden: xar
hoszzabban: nem vagyok elégedett vele.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mi a xar?
A szolgáltatás?: Erről kiderült, hogy azzal nincs baja senkinek.
Az ÜSZ: Arról meg kiderült, hogy Sz.T. ingerlékeny a baromságokra. (Ami valóban nem helyes. Bár ennek ellent mond, hogy kérdeztem olyat tőle, amitől a plafont vakartam a ticket elküldése után, de nem förmedt rám, nem oktatott ki - lehet, hogy döbbenetében -, hanem a számba rágta a megoldást.) Még valami a homáros cikkel kapcsolatban: én sosem felejtettem el előre is megköszönni a válaszát. Utólag is megtettem.
39 ticketből itt egy random kikopizott (IP-k kimaszkolva): http://pastebin.com/XhkJcC1w (Nem sürgősségi, csak átlagos.) Nem látom, hogy bunkó lenne, sőt!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az ügyfélszolgálat pingje.
Teljesen megbízhatatlan. Lehet, hogy 1 nap de lehet, hogy 2 hét.
Mondjuk az üzletpolitikájukat se értem.
Konkrétan titkolják, hogy van DNS beállító felületük,
plusz még pénzért is árulják
-> Inkább ők sz*pnak mindenkinek a DNS beállítgatásával emailben+ticketben.
Ha nekik ennyire sok idejük van, akkor csinálják...:)
---
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Most már tényleg úgy érzem, mint Sz.T. fogadatlan magánügyvédje, de nem ez a célom. Ám azt kell mondanom, hogy a DNS beállítási felületük titkolását, meg plusz pénzért árusításával nem igazán mondasz valót, vagyis, nagyon nem:
http://oi68.tinypic.com/8y9eo8.jpg
Egy dologban igazad van: ha domain-átirányítást kérsz, akkor T. nem nyomja az orrodba, hogy a PTR-t (revers DNS bejegyzést) az új IP hosztolójától kell kérni. Ez a "nem gyakori IP-váltóknál" nem feltétlenül evidens, és a domain regisztrátoron kérik számon. Egy erre vonatkozó figyelem-felkeltő mondat jó szolgálatot tenne.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem Sz.T. pont a PTR-rel kapcsolatban válaszolt röviden tömören és úgy hogy jogosan elszégyelltem magam. Mert kitalálhattam volna, hogy az már nem az ő hatásköre. És a végére dobott még egy smiley-t is :) Szerintem jófej!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mindegyik lehulyezett ugyfel ennek nyilvan nagyon orul (nem)
Eleg egyszer ultra parasztnak lenni. Szerintem az is tokeletesen minosit egy embert...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem értem. Mi a baj? Én anno rákérdeztem, és T. elmondta. Te rákérdeztél?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Épp nincs baj. Ő ért hozzá, én nem. Válaszolt és volt egy kis pikírt éle, amitől okosabb lettem. Köszönöm neki. Mindezt pozitívan írom...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> http://oi68.tinypic.com/8y9eo8.jpg
En nem errol a beallitofeluletrol beszelek.
> meg plusz pénzért árusításával nem igazán mondasz valót, vagyis, nagyon nem:
Mondd ki nyugodtan, hogy hazudok.
---
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha nem erről a beállításról beszélsz, akkor miről?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem csinaljuk azt, hogy te utanajarsz a megacp.hu-nal (akar nyithatsz is egy ticketet:)),
hogy segitsen neked.
A megoldast (url-t) meg ideirom egy het mulva (feb 11).
Let's the game begin. Ki lesz a gyorsabb?:)
Tehat a feladat: a sajat domainedet te magad akarod kezelni.
Es van-e ennek barmifele plusz koltsege.
Shall we start ladies and gals?:)
Time is on!!!
---
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mi ez, freestyle úszóverseny? Tisztázzuk, mit akarsz rajta kezelni? All in one, vagy csak DNS, IP, MX, A, átruházni, re-megvenni, egy Vogonnal véleményeztetni?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
mondjuk a zona osszes elemet kezelni tehat pl soa,txt,srv,ns etc recordok is termeszetesen.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
hkirály személyi edzője vagy? ;-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem, csak ebbe a problémába személy szerint én is belefutottam. mikor írtam egy emailt hogy ha már egyszer a felületen ezek nem beállíthatóak akkor legyenek szívesek pontosan ezeket a recordokat ilyen értékre állítsa be akkor visszaírt hogy vegyek hozzá külön felületet. Semmi gond, csak számomra érthetetlen.
Saját tapasztalat:
A stílus amiben az üf.szolgálat válaszolgat pedig teljesen random. a kedves,segítőkésztől az alpári tahóig lefedte a teljes skálát (gondolom attól függően milyen leveleket írt még az enyémen kívül előzőleg..)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
gondolom megkeresed a megacp oldalan hogy milyen lehetosegeid vannak.
Ez is a "jatek" resze, gondolom...
---
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Gondolom, ez a fizetős verzió: https://megacp.com/packages.php?spt=4 ( http://oi66.tinypic.com/2612frt.jpg )
Ez meg, ami nem: https://megacp.com/dnsmgmt.php ( http://oi66.tinypic.com/24vlfk6.jpg )
Akkor most nyertem, vesztettem, megelőztem az utolsót? Ami eddig kellett nekem, az ment a free-vel is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az egyik egy megrendelolap.
A masik meg egy "DNS varazslo", ahol a dns beallitasaid kozul tudod
szerkeszteni a:
endomainem.hu A [213.34.21.11]
www.endomainem.hu CNAME endomainem.hu
0 MX [213.34.21.11]
5 MX [NEM SZERKESZTHETO]
En ezt nem hivnam DNS beallitasi feluletnek.
A megrendelolap mogott meg nem derul ki, hogy mit takar.
Te tudod, hogy pontosan a "DNS mikro csomag" mit rejt, es hogyan kell hasznalni?
Van egy felhasznaloi kezikonyved?
Igazabol csak a felszint kapargatod mennyire el van ez cseszve...
---
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ok, értem, nem ugyanarra volt szükségünk. Ha levágom a végtagjaimat, kiegyezünk egy döntetlenben? ;-)
Lévén nem volt szükségem olyan mértékű DNS manipulációra egy regisztrátornál, mint neked, így csak azt kérdezem, van olyan regisztrátor, ahol totálisan szabad kezet kapsz e tekintetben, és ingyenesen, emellett jól ledokumentált a beállítási felület? Ez nem költői kérdés, most már kíváncsi vagyok. (Igen, nincs kedvem ad-hoc keresgélni.)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azert egy normalis helyen ahol a szolgaltato ad DNS-t illik tudni allitani A txt mx es egyeb rekordokat.
Ez nem luxus ez az alap.
Az nem dns allitasi lehetoseg hogy ns1 ns2-t megadhatsz :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
van am normalis DNS buzeralojuk is...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
van, dehogy arrol 0 infojuk van, es konkretan rejtegetik az a durva.
Inkabb ok allitgatjak mindenki helyett ticket rendszeren keresztul. <-- ez az igazan erthetetlen, es ezzel kezdtem:)
---
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Elő a farbával, mutasd a hidden linket!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
https://manage.secdns.eu:8550/
plusz a megfelelo szogaltatas az accounton... [azthiszem DNS kezelonek hivja]
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ebből pontosan nem derül ki semmi.
Esetleg képernyőkép?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
zeuska véleményekre volt kiváncsi, az enyém az amit leírtam.
Nem kívánom bővebben kifejteni, mert találtam jobb szolgáltatót jobb áron, ezzel le is zárnám a szálat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az egyetlen "bajom" velük, hogy nem kaptam levelet (de kaptam, csak spamba ment) arról, hogy teljesen önkényesen telepítettek SSL kulcsokat MINDEN domainünkre és elérhetővé vált minden https alatt is. Már akartam segítséget kérni tőle, de megelőzött és magától felrakta. Köszönöm!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Trágyadomb, Sz. Tamás meg egy arrogáns f@sz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
hosting nincs ott csak domain: de előbb utóbb az is eljön tekintettel a nem létező support "kultúrált&professzionális" stílusára:
A vessző előtti résszel nem értek egyet, a vessző utánira meg +1
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni