- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 4219 megtekintés
Hozzászólások
Ez ugyanaz ?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen ugyanaz.
Én nem bánnám ha időközben Intelre váltanák az AMD-t. Nagy képernyőn nem erős grafikában az Intel, de ha csak APU van akkor az AMD sem hozza egy dedikált 3D kártya képminőségét. Ilyen kicsi képernyőmérettel viszont mindkettő jó, de az Intel linux driver támogatottsága jelenleg jóval kiforrottabb. Talán ők tudnak valamit. Egy év alatt még csoda is történhet az AMD drivereknél.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Egy év alatt még csoda is történhet az AMD drivereknél."
~10 éve ugyanolyan pusztulat Linuxon
--
arch,debian,openelec,android
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem írtam, hogy optimista lennék. De valami oka csak van annak, hogy a SMACH AMD+SteamOS kézi konzol lesz. Eddig ők az egyetlen Steam Machine gyártók, akik AMD-t használnak. Igaz csak jövő év végén fog megjelenni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
720/1080 az miert kicsi?
--
NetBSD - Simplicity is prerequisite for reliability
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
5-inch Touch screen with 1080p** resolution. ** Only if the Stretch Goal is achieved, otherwise: 720p.
5 inch neked nagy?
Te még Junoszty tévét használsz? :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
gpu-nak mindegy mekkora, a felbontas szamit
--
NetBSD - Simplicity is prerequisite for reliability
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az emberi szemnek azonban nem mindegy mekkora a képernyő mérete. A Sony Xperia Z5 premium 5.5" méretű 4k felbontású képernyőjén történetesen qrva szépen mutat video, kép, játék, minden. Pedig csak egy Snapdragon 810 van benne, ami egy 50" lcd tévén természetesen nem venné fel a versenyt például a Syber high-end Steam Machine X modelljével képminőségben.
Ezen a SMACH Z steam kézi konzolon elég ha minimál grafikai beállításokkal mennek a játékok. 5" képernyőjén úgy is megfelelő lesz a grafika emberi szem számára. képernyőméret!=felbontás
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezt pont ellentétesen látjuk, szerintem egy alacsonyabb ppi értéket sokkal kevésbé tudnánk megkülönböztetni (mert a szemed fizikailag sem képes rá, jó eséllyel), mint a játék grafikai butítását - ekkora kepmeretben.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
:)
Valaki elmegyarazna, hogy az android per app ill. per device memoria igeny, miert a dpi -tol fugg,
es nem a felbontastol ?
http://static.googleusercontent.com/media/source.android.com/en//compat…
Amit nem lehet megirni assemblyben, azt nem lehet megirni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem csak attól. Android watch minimális memória igénye azonos dpi-vel kisebb mint xlarge mérettel.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Valoban kicsit furcsak ez elnevezesek es definiciok,
de a vegen pixel szammal fugg ossze a memoria igeny.
Amit nem lehet megirni assemblyben, azt nem lehet megirni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem valódi pixellel. A density-independent pixel (dp) Android esetén 1dp=1/160inch
Azaz mérettel függ össze.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni