- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 5708 megtekintés
Hozzászólások
érdekes elképzelés, kíváncsi vagyok, hogy mennyire fog bevállni!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tök jó lenne, ha április 1 lenne, mert egy mosollyal elintézhetném
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
repcsik 10000-12000 meteren mennek, akkor ez mondjuk 25000-en fog? azaz min 25km-re kene loni a jelet. ehhez vagy nagyon pontosan iranyitott antenna kell (de ugye mozog, es tobb kliens is van) vagy oriasi teljesitmeny (honnan vesz annyi energiat?)
A'rpi
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha meg tudják oldani, hogy többé-kevésbé helyben lebegjen a lufi, akkor nem lehetetlen. Nézd meg a Thuraya-t. Ott gyakorlatilag mobiltelefon méretű eszközöket használnak és a műholdak geoszinkron pályán mozognak.
A másik, hogy GSM-nél is gyakorlatilag max. 25-30 km-es egy makrocella és ott azért mozoghatsz a bázisállomáshoz képest.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
arpi, egy horgászbotba belehúzott, RG58 szelvényekből álló körsugárzó antennával földfelszínen is át lehet szelni 60km-t, 2 méteres hullámhosszon, <5 watt teljesítménnyel. egy alufóliából és fadarabokból összeszögelt 7-8 elemes Yagi irányított antennával többszáz km az alap. "3G-like" sebességhez (amit írnak) nem kell sokminden.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a raspberry-nek nem kell sok energia ;-)
(hasonlót nem álmodott meg a "megaupload"?)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kerlek aruld el, hogyan jon ossze a rpi es a radio adoteljesitmeny ? :)
---
pontscho / fresh!mindworkz
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Önvigasztalás formájában. :)
...vagyis egy rpi már nem oszt, nem szoroz :) Az 20km++ átlövése pedig le van szarva.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát annyiban, hogy számít az eszköz fogyasztása is, nem csak magának a wifi vagy akármilyen jelhez szükséges energia.
Egyébként, amennyire én tudom, a mobil 2-3W-tal képes sugározni (maximum), és ezzel ugye elvileg képes 20-25km-re lévő bázisállomással kommunikálni. Ehhez hozzáveszel egy rpi-t, ami ha jól emlékszek valami 7W körül eszik, durva számolás után összesen esznek 10W-ot. Egy 10Wh teljesítményt előállítani képes cuccot nem hiszem hogy manapság nagy probléma lenne. Fent ott a nap meg szélenergia.
--
The Community ENTerprise Operating System
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A veszteséggel nem számolsz. Egyébként épp ezt mondtam egy másik szálon: nem kis felület kell kb. 0.5-1 wattórához. Ha feltesszük, hogy geoszinkron pályán van a lufi, akkor vagy követed folyamatosan merőlegesen a Napot (amíg tudod) vagy belekalkulálod a termelésbe azt is. Meg ugye éjszaka nem sok napsütés van, tehát jó lenne lepakolni akkuba is a napi termelés egy részét. De 25 km-en már elég hűvös van, még napközben is, amit meg az akkuk nem igazán szeretnek.
Ami a szélenergiát illeti: hatékonyan talán akkor lehetne kihasználni, ha tudnád rögzíteni, de az meg nem triviális abban a magasságban. Bár vedd hozzá azt is, hogy 25 km magasan elég ritka a levegő.
Szóval azért nem annyi a dolog, hogy pár lufit felengedünk és jól van.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Internet csak világosban? :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát kevesebb kialvatlan kocka lenne... :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Geoszinkron palya magassága ~35-ezer km, szóval lufival szerintem necces...
http://hu.wikipedia.org/wiki/Geostacion%C3%A1rius_p%C3%A1lya
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezt én is tudom. De ha a lufira szerelsz 2 propellert (lásd például léghajók) és azokat a napelemmel megtermelt energiával megfelelően forgatod, akkor látszólag lehet a lufi is geoszinkron. (Még ezen a kis magasságon is.)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tudod, mennyivel kell haladnia egy ilyen lufinak, hogy geoszinkron legyen? A Föld kerülete kb. 40000 km, ezt oszd le 24-gyel és megkapod (1666,6 km/h). Ahogy nézem, a legrövidebb elfogadott táv 36000 km, ami még mindig 1500 km/h-t jelent.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mihez rogzitetted a koordinata-rendszeredet?
--
The programmers of tomorrow are the wizards of the future. You know, you're going to look like you have magic powers compared to everybody else. -Gabe Newell
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jogos, ezt kicsit benéztem. Mentségemre legyen mondva, előtte arra gondoltam, hogy ha helioszinkron pályán haladna, gyakorlatilag akksik nélkül működhetne. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem mondtam, hogy könnyen megvalósítható. :-)
A Föld kerülete egyébként addig számít, ha az Egyenlítőn akarsz szolgáltatni. De ha mondjuk a finneknek, akkor szerintem már sokkal kisebb lesz a körív. Nyilván még akkor is elég nagy sebesség jönne ki.
Egyébként kíváncsi leszek, hogy hogyan is lesz végül megoldva.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a finneknél a g és a szükséges centripetális gyorsulás nem igazán esik egy irányba az a baj. meg nincs is szükségük ingyen internetre.
Puppy linux felhasználó
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
addig ok hogy a mobilok tudnak 1W-al is adni, de nagyon rovid ideig, impulzusokat. ha egy mobilon folyamatosan nyomod 3g/4g-n a speedtestet, eleg hamar le fog merulni. plane ha mindezt a puszta kozepen teszed ahol tenyleg 10km-ekre van a cella. de mondjuk ott nem is lesz gyors. meg 3g se. 4g meg foleg nem. volt szerencsem meg a bevezetes elott tesztelgetni lte-t, hat ott meterekben lehet szamolni a max tavolsagot, nem km-ben.
A'rpi
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
van itt még egy szempont: a mobilhálózat nem szimmetrikus. A bázis állomás nagyobb teljesítménnyel ad, hogy a mobiltelefon pici antennája és kevésbé érzékeny elektronikája vehesse. Közben a a mobiloktól származó nagyon gyenge jeleket kell vennie nagyobb antennáival és feldolgoznia az érzékenyebb elektronikájával.
Na most itt ezt az érzékenyebb és drágább és nagyobb fogyasztású elektronikát kellene felküldeni. Feltéve persze, hogy 3G-ben, LTE-ben vagy valami hasonlóban gondolkodunk.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A google nagyon is komolyan gondolja az ilyesmit. Gondold el, hogy hány százmillió ember nem fér még hozzá (vagy nem olyan szinten) az Internethez, ahogy a fejlett országokban élők. Ha hozzájuk eljuttatja az infrastruktúrát és ezáltal több emberhez jutnak el a google felületein eladott reklámok, máris profit van.
--
http://developersideas.blogspot.hu/
http://neurogadget.com/
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
az más dolog, hogy ezek a rétegek nem potenciális vevők.
De legalább látják, hogy Amerikában már van sgs4 meg iPhone5
-------------------------------------------------------------------------
Nem, de lehetne.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
vagy hogy mossanak kezet, használjanak kotont etc. Nem csak kereskedelmi hirdetések léteznek, pláne nem ott, ahol az állam sem tud megfelelően tájékoztatni.
Puppy linux felhasználó
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nem hiszem, hogy a google-nek nagy haszon lenne az ilyen jellegű hírdetésekben, de értem mire akarsz kilyukadni.
-------------------------------------------------------------------------
Nem, de lehetne.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kell ebből hasznot húznia? Nem képzelhető el, hogy simán csak megengedheti hogy jót tegyen?*
* Nem lehet az, hogy ebből így is haszna lenne (mondjuk ha más nem a pozitív hírverés sose árt)?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
lol
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Adj nekem egy komolyabb összeget és én cserébe mindenkinek elmondom, hogy tőled van. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A piaci elsőbbség felbecsülhetetlen értékű haszon! A google egy ilyen rendszer kiépítésével megvetné a lábát egy új piacon, hamar megkezdődne a márka imprinting. Ez egy ekkora cégnek hatalmas pénzeket megér éveken keresztül. Szóval simán elképzelhető, hogy közvetlenül vagy rövid távon egy fillér haszna sincs belőle, csak jótékonykodik.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
(Afrikát kicsit túl értékeled.)
Oktatás esetén a reakció:
Kínainak mutatsz "aranyórát" és erre elkezd dolgozni, hogy legyen neki is.
Oktatás nélkül a reakció:
Afrikai arc meglátja a kezeden az "aranyórát", majd nádvágóval elveszi tőled csuklóstul.
/írhattam volna hazai példát és csak erősen rasszistának tűnt volna itt :)/
Nem egy cégnek kellett már kivonulnia az afrikai piacról hasonló gondok miatt. Az ilyen társadalmi rétegekkel és nációkkal, csak akkor lehet valamit kezdeni, ha az oktatást felhúzzák a világ fejlettebb részén lévő szintre. Hazánkban se lenne cigány-probléma, ha az oktatásban aktív lenne a részvételük. Előbb-utóbb lennének cigány vállalkozások, cigány alkalmazottak, ami jó kitörési lehetőség lenne nekik. Válság előtt az építkezés (magánházak) már 80%++ cigány-üzlet volt. Fehér ember lakóparkot épített és hidakat, na meg üzemi épületeket.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Válság előtt az építkezés (magánházak) már 80%++ cigány-üzlet volt."
Jópár évvel ezelőtt kerestünk házat. Kívülről volt csak kép a hirdetésben, ott még nem volt gyanús. Mikor megérkeztünk már egyértelmű volt a helyzet, bent méginkább azzá vált.
Új ház, belül tiszta giccs, tele barna (seggű :-O) gyerekekkel, és ki tudja milyen rokonsági szálak képviselőivel, meg egy akkor ránézésre >2M értékű pingpongasztal méretű TV-vel.
Udvariasságból végignéztünk mindent, pedig ott, amikor a karnyi vastagságú aranyláncot hordó családfő bizonygatta, hogy ő cigánytól sosem venne házat éreztem, hogy lépni kellene. :)
--
zsebHUP-ot használok!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"/írhattam volna hazai példát és csak erősen rasszistának tűnt volna itt :)/"
Igazad van, így már cseppet sem rasszista. :-P
Mielőtt félreértesz: egyetértek azzal, amit az oktatásról mondasz. Csak olyan hülyén mutatott az a mondatod.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Épp hogy potenciális vevők tömegei. Ny-Európában, USÁban nem nagyon lehet terjeszkedni, lassan 12 év felett mindenkinek van valamilyen okostelefonja, legfeljebb az Apple-ösöket győzködhetik, hogy legközelebb vegyenek Androidot és viszont. Afrikában meg Ázsiában fog eldőlni, hogy melyik piaci szereplő fog győzni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
szvsz az apple az ára miatt esélytelen ilyen helyen.
egyébként van valami adat, hogy mekkora az a réteg aki hajlandó/képes fizetni ilyesmiért ezeken a területeken? elvileg az Xperia Z egyik verzióját is afrikába szánják.
off: egy 5colos hátlapra szerelt napelem vajon képes lenne érdemi energiát termelni egy ilyen készülékhez?
-------------------------------------------------------------------------
Nem, de lehetne.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akkora felületen nem lehetetlen 0.5-1 wattot megtermelni óránként. Egy okostelefon akkuja 5-10 Wh-nál több töltést nem szokott tárolni. Teljesen lemerült állapotról tehát 1 nap alatt fel lehetne tölteni (és ugye az androidos telefonok nem túl intenzív használat mellett akár 2-4 napot is tudnak). Más kérdés, hogy mennyire buli kint hagyni a tűző napon a telefont.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
köszönöm a válaszod. na igen, bár a sivatagban eltévedve jó ha valami életjelet kilehet kaparni a készülékből. meg még ha nulláról feltölteni nehézkes is, az üzem idő kitolható vele.
-------------------------------------------------------------------------
Nem, de lehetne.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Valahol már volt szó érintőképernyőbe integrált napelemről. Létezik belőle működő prototipus.
- - - - - - -
"Nagy kár, hogy az informatika abba a korba ért, hogy lehet nyugodtan pazarolni az erőforrásokat." Saxus
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Annak elég kicsi a hatásfoka, amennyire tudom. Viszont olyan telefon már jött ki, nem is egy (pl. a Samsung Blue Earth), aminek a hátában van napelem. Bár a tesztek szerint nem kell tőle túl sokat várni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Még kicsi a hatásfoka, de idővel jobb lesz az ahogy fejlesztik a technológiát.
De amúgy az lenne az igazi okosság, ha a net mellett witricity átjátszó is lenne a ballon, mert akkor azon keresztül mehetne a töltés is.
De ez csak álom jelenleg. :)
- - - - - - -
"Nagy kár, hogy az informatika abba a korba ért, hogy lehet nyugodtan pazarolni az erőforrásokat." Saxus
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ahol áram nincs, ott az érintőképernyő sem sokat játszik. Inkább valami háttérvilágítatlan, bélyegnyi, monokróm LCD vagy e-ink képernyő, nem pedig toucholós. Persze a kérdés az, hogy miért kéne a napelemet konkrétan belerakni a mobilba, mennyivel lenne jobb (nem lenne) mint a mobil + napelem + drót kombináció.
Puppy linux felhasználó
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Bélyegnyi? Azon nem lehet a tartalom mellé reklámot tolni...
No meg azt sem lehet igazán kijelenteni, hogy sehol sincs áram. Vannak olyan települések (nem is kevés) ahol nincs áram.
Illetve emiatt ne csak telefonban gondolkodjunk. Ott vannak a laptopok, meg vélhetően sokan fognak valami tésztaszűrővel netet fogni az asztali géphez.
- - - - - - -
"Nagy kár, hogy az informatika abba a korba ért, hogy lehet nyugodtan pazarolni az erőforrásokat." Saxus
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez csak egy durva becslés volt. Ha esetleg jobban érdekel a téma, akkor nézd meg itt a számokat és a diagramokat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"szvsz az apple az ára miatt esélytelen ilyen helyen."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
egyelőre ez csak pletyka.
-------------------------------------------------------------------------
Nem, de lehetne.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem potenciális vevők _jelen_ pillanatban. De lehet hogy elég mindössze pár év, és máris azok lennének. És nem mindegy, hogy amint elkezdenek költeni, ismerik-e / használják-e az internetet (és jelen kontextusban használják-e a google keresőt, egyéb google szolgáltatásokat vagy szimplán megjelennek-e előttük a google által kiszolgált hirdetések akárhol).
Attól hogy egy bizonyos régió szegénynek számit, még valamennyi mennyiségű jövedelme van az embereknek, amit elköltenek - tehát vannak vállalkozók, kereskedők akik erre a pénzre pályáznak.
Van a világon néhány olyan régió, ami jelenleg szegénynek számit de igencsak dinamikusan fejlődik (középosztály Kinában, Indiában erősödik, Dél-Amerika, Afrika... lehetne sorolni). Az infrastruktúra kiépitése pedig igencsak drága, ezért nagyon gyakran vontatottan halad (még itthon is találhatunk nagyon könnyen olyan helyeket ahol elmaradott a szélessávú lefedettség - éppenséggel olyan helyről irok ahol 5ezer forintért van 1 megás internet, otthon Bp-n pedig 2700 forintot fizetek 30 megáért).
Szóval a lényeg az, hogy a google rövidre akarja zárni a sztorit azzal, hogy internetet osztogat ott, ahol vélhetően gazdaságilag pénzügyileg egyre aktivabb lakosság van, de még nem épült ki az internetes elérhetőség.
--
http://developersideas.blogspot.hu/
http://neurogadget.com/
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen, valóban felfuthatnak ma még fejletlennek tűnő területek is.
De még a fejletlen területeken is vannak gazdag hadurak/diktátorok/államelnökök, akik sokat adnak, ha valaki helyettük kiépíti a kémhálózatot. Nem feltétlen csak az egyes emailek lehallgatásáról való adatok érdekesek, hanem akár adott területek időben változó netes aktivitása, a felkeresett oldalak statisztikái, stb. Benne lesz a licence-ben, az X. oldal alján apróbetűben, hogy aki a Google ingyenes wifijét használja, az beleegyezik, hogy üzleti partnereknek anonimizált, területfüggő statisztikai adatokat adhatnak ki a netes szokásairól. Az üzleti partner akár a kormány/diktátor akárki lehet. Na ez már most generálhat komoly bevételeket.
(Pláne ha a léggömbök csupa szívjóságból és innovációból élő "StreetView"-t csinálnak, a pénzes előfizetőknek nagyobb felbontással és gyakoribb frissítéssel. Kizárólag a vásárlói szokások elemzése céljából.)
Nem vagyok egy paragép, de a mostani történések fényében nem teljesen hülyeség ez. Nagyon oda kell figyelni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az egyeb erzekelokrol nem is beszelve - ahogy wifi eseten is osszegyujtottek minden adatot (gps, mac, stb), ugyanugy meg lesz jatszva mobil radiojelekkel es barmilyen mar fellelheto jelforrassal, csak real-time. IR kamerakkal strview@night, mobile phone tracker, car tracker.
Update: termeszetesen 3G netrol van szo - igy szepen megkapnak minden mobil forgalmat, tartalmat.
A aktualis hatalom pedig epp beallitja az contry control apps-ban, hogy kuldjon smst/emailt, ha epp tuntetes van valahol, a kornyeken kapcsolja le a netet/elektromos aramot, ivovizellatast, a telefonokat a torvenyileg kozetelezo remote wipe segitsegevel iktassa ki es mozgositja az autonom jarmuveket (fegyverrel felszerelve) az oszlatasra.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Első gondolatom: És még inkább egy kézben koncentrálódnának az információk az összes emberről... Lennének a ballonokon olyan extra adatgyűjtések, mint amiket a google-autók is végeztek itt-ott?
Amúgy ki tudja. Akár reális is lehet. Nekem tetszik az ötlet, főleg azért, mert ha mondjuk a műholdjainkat agyonvágja egy napkitörés, akkor egy ilyen rendszer üzemképes vagy gyorsabban megjavítható lehet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"...ha mondjuk a műholdjainkat agyonvágja egy napkitörés, akkor egy ilyen rendszer üzemképes vagy gyorsabban megjavítható lehet."
A Pörgés c. sci-fi regényben azt hiszem pont így volt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
igen, ballonokkal biztosították a globális kommunikációt (persze ott nem napkitörés okozta a műholdak elnémulását).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ott emlékeim szerint intenzív napkitörés miatt a feltételezettek húztak valami védőburkot a Föld köré és amiatt nem működtek a műholdas kapcsoltok. De a könyvben valóban erre találták ki a ballonos megoldást.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1 lépés a világuralom fele
-------------------------------------------------------------------------
Nem, de lehetne.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
--
ne terelj
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerencse, hogy az SR-71-eket már nem használják, azok is pont ebben a magasságban repültek. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A google maps pedig élő képet ad majd.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1 streetview v2 :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Amikor a Wall-E első jeleneteit láttam, azt gondoltam: áááá nem olyan hülye még az ember se, hogy ennyi szarral tömje tele az eget. Persze az műholdakkal volt, de amennyit azokból is manapság fellőnek.
Egyébként tetszik az ötlet, csak félek, hogy túlzásokba esnek a népek.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vajon amikor fellőtték az első műholdakat akkor is ment a privacy para, hogy "jajj mi lesz, megfigyelnek, lekövetnek, ki se megyek az utcára többé..."?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
:)
Az első teleszkóposnál merülhetett ez fel gondolom. (Nem tudom mikor lehetett.)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Végre az AngryBirds értelmet nyer! :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
World Of Goo! XD Mostmár át lehet majd hidalni az Atlanti óceánt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
most már tudjuk ki
kezdte^^
-------------------------------------------------------------------------
Nem, de lehetne.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha mar ott a ballon, akkor arra sok mas dolgot is fel lehet szerelni pl.: antennakat,erzekelokkel, nagy felbontasu kamerakat (IR is).
Ez semmi mas nem lesz, csak egy massziv kemhalozat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sok értelme van, amikor százával vannak műholdak az égen, kb. 10 centis felbontással
küldenek live képet akármiről, plusz ott vannak a drónok.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezek nem tokeletesek, mert nem egy maganceg kezeben vannak, meg nem allandoan egy teruletet figyelnek. Es nem is hasznaljak majd a mobil infrastruktura alapjakent...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Már miért ne lenne, egy csomó műhold van magáncég kezében, a google is tőlük vette
egy időben a képek nagy részét, esélyesen ezek a cégek bárkinek eladnak akár valós
idejű felvételeket is, max az van korlátozva, hogy milyen minőségben lehet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én nem bánom, de nekem adhatnának internetet, mert csak a Balaton északi partjáig jöttem, de ez botrány:
64 bytes from sportgeza.hu (217.20.130.97): icmp_req=1051 ttl=58 time=212012 ms
64 bytes from sportgeza.hu (217.20.130.97): icmp_req=1052 ttl=58 time=211058 ms
64 bytes from sportgeza.hu (217.20.130.97): icmp_req=1053 ttl=58 time=210298 ms
64 bytes from sportgeza.hu (217.20.130.97): icmp_req=1054 ttl=58 time=218941 ms
64 bytes from sportgeza.hu (217.20.130.97): icmp_req=1055 ttl=58 time=218194 ms
64 bytes from sportgeza.hu (217.20.130.97): icmp_req=1056 ttl=58 time=217403 ms
64 bytes from sportgeza.hu (217.20.130.97): icmp_req=1057 ttl=58 time=216437 ms
64 bytes from sportgeza.hu (217.20.130.97): icmp_req=1058 ttl=58 time=215516 ms
64 bytes from sportgeza.hu (217.20.130.97): icmp_req=1059 ttl=58 time=214637 ms
64 bytes from sportgeza.hu (217.20.130.97): icmp_req=1060 ttl=58 time=214217 ms
Ez is hol van, hol nincs, de inkább nincs.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Menj el Ómassára, Miskolc mellé. Még mobilos térerő is csak nyomokban van, nem hogy mobilnet…
-----
"Egy jó kapcsolatban a társunkat az ő dolgában kell támogatni, nem a miénkben."
rand() a lelke mindennek! :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Voltam Upponyban, ott a szalonnasütőn állva lehetett csak telefonálni. Meg kenyér is annyi volt a boltban amennyit a helyiek visznek. Talán Piroska néni volt aki átengedett fél kilót, holnapig.
Mostanában Zajtán van meló, Kisnaményban a szállás. Internetileg G a maximum amit láttam, de ha valaki rámegy akkor másnak már az sem működik. Telefonálni meg lutri. Vagy ledob, vagy nem. Megegyeztünk, hogy addig mindenki kikapcsolja a telefonon a netet, meg a syncet, és egyszerre csak egy ember telefonál. Az is a hátsó kert végében, mert ott nem annyira rossz mint elöl... :) De a jótól messze van.
- - - - - - -
"Nagy kár, hogy az informatika abba a korba ért, hogy lehet nyugodtan pazarolni az erőforrásokat." Saxus
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én olyanról hallottam, hogy egy faluban ha sms-t akartak küldeni, a küldéskor feldobták a telefont.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem hihető.
Most Bodaszőlőn ülök a gép előtt, ami vezeték nélküli netet kap aranyáron, telefonilag a max net az edge, de a házban (tégla/vályog keverék) népmesei a gsm lefedettség. Vagy van, vagy nincs, vagy látja Hajdúböszörményt, Józsát, Bocskaikertet egyszerre és addig-addig határozatlankodik amíg lemerül a telefon két óra alatt a folyamatos átjelentkezésektől...
- - - - - - -
"Nagy kár, hogy az informatika abba a korba ért, hogy lehet nyugodtan pazarolni az erőforrásokat." Saxus
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem kell olyan messzire menni, itt Dunaharasztiban is általában csak EDGE van (Telenor).
Ugye gyakorlatilag egy Budapesttel összeépült város, az ország legfejeltebb régiójában.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
és mikor a kedves marketinges épp telefon csomagot akar promozni elmondom neki sokkal nagyobb bajom van azzal hogy ország egyes részein nem hogy 3G de még telefonálni is alig tudok. Persze hümmögnek a városok a városok ott minden ok vidéken meg ez van.. kössz bp től 20km vidék..
és nem telo függő iphone és android is hasonlóan csinálja
szóval balatonhoz ballont elsőnek! :D
amugy érdekességnek jó, gyakorlatban ez tuti nem fog elterjedni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha jól emlékszem, ezzel minden évben küzdesz. Én a kapunál telefonálok, kb az utcán de csak ha a telefonoszlop rendesen megvan locsolva.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha ez úgy sikerül technikailag mint amire számítani lehet, akkor ez egy béke nobel díjas öltet. A hálózat mindenkor minden határon át és ha a felbocsátó létesítményt nem semmisítik meg, tehetetlenek ellene a legnagyobb hatalmak is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
lufinet, galambnet :)
http://en.wikipedia.org/wiki/IP_over_Avian_Carriers
:):):):)
épül a skynet :) ... lufiból, ... ha el nem fújja a jetstream // http://en.wikipedia.org/wiki/Jet_stream // amíg felér 25 ezerre, ... vagy feltolják az ariane-nel a franciák az 1enlítőről, és visszapottyanás közben fújják fel a lufikat, jóval a szeles zóna felett ...
az áramellátás sem lehet gond valamiféle napcellákkal, a lufinak elég nagy a felülete, és ezen a magasságon már nem jellemző a felhősődés, az este viszont problémás ... az aksik még mindig nehezek ehhez a játékhoz
... és ha netán pottyanhatnékja támad a cuccnak be lehet hajtogatni 1 pár ernyőt a dobozba ...
:)
_____________________
www.pingvinpasztor.hu
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni