Az Ogre3d fórumában jelezte az egyik moderátor, hogy az EA Games nyílt forráskódot hostoló oldalán, a gpl.ea.com-on található egy 50MB-os fájl a Skate3 link alatt. Ez a fájl a WebKit Xbox 360 és PS3 portját tartalmazza. Ebben a tömörített állományban megtalálható az EASTL forráskódja. Az egyelőre nem tisztázott, hogy az EA a EASTL teljes forráskódját vagy annak csak egy részletét publikálta, illetve az sem teljesen világos jelenleg a felfedezők számára, hogy a kódnyitás szándékos vagy véletlen volt-e a vezető játékfejlesztő, publikáló, kereskedő cég részéről.
Kojack mindenesetre leválasztotta a WebKit cuccról az EASTL kódokat és feltolta a github-ra.
A részletek itt olvashatók.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 2746 megtekintés
Hozzászólások
Orge3d = Ogre3D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ehhez kepest meg a QT->Qt beszolas is ertelmesebb! :^D
----------------------
"ONE OF THESE DAYS I'M GOING TO CUT YOU INTO LITTLE PIECES!!!$E$%#$#%^*^"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Neked is gratulalok!
http://hup.hu/cikkek/20101019/kiadta_az_electronic_arts_az_eastl_forras…
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
-----
"Fontosabb egy jó szomszéd, mint egy távoli rokon." (Árvízkárosult, 2010)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem a helyesiras miatt javitottam, hanem azert, hogy ha holnap ra akarsz keresni az engine-re, akkor meg is talald. De bocsanat, hogy segiteni akartam, tobbet nem teszem!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Félreértetted a linkelt anyagot. Ott arról van szó, hogy amennyiben segíteni akarsz, a hibát ne hozzászólásban, hanem üzenetben küldd el treynek. Ez a "felkérés" csak cikkekre vonatkozik.
-----
"Fontosabb egy jó szomszéd, mint egy távoli rokon." (Árvízkárosult, 2010)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Valóban félreértettelek. Elnézést és köszönöm a linket!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha segiteni akarsz, akkor kuldj egy levelet trey-nek, akar a PM lapjan keresztul. Pont ugyanannyiba kerul, mint hozzaszolast irni.
--
Ki oda vagyik, hol szall a galamb, elszalasztja a kincset itt alant.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Valaki adna felvilágosítást, hogy ez miért is izgalmas/fontos/érdekes?
-- "Bízzál Istenben és tartsd szárazon a puskaport!" - Cromwell --
-- Sayusi Ando - http://sayusi.hu --
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"The large majority of EASTL would be useful to any kind of C++ software development."
Nagyjából ez a mondat össze is foglalja.
Az STL minden normális C++ program alapja. Ha valaki csinált egy "jobb STL"-t, és ezt publikálja is, azzal csak nyerünk, szép kis kiegészítés a boostos cuccok mellé. Bár még nem néztem meg, pontosan micsoda ez, szóval csak teoretikálok. Na megyek olvasni...
----
Hülye pelikán
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Normális C++ program." - gondolta Stirlitz.
"Oximoron." - gondolta a medve.
-=- Mire a programozó: "Na és szerintetek ki csinálta a káoszt?" -=-
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
és gépelt tovább:
BEGIN...
--
unix -- több, mint kód. filozófia.
Life is feudal
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kimásolom neked a második link alatt olvasható szöveget, ami feltételezem megvilágítja a lényeget:
"Gaming platforms and game designs place requirements on game software which differ from requirements of other platforms. Most significantly, game software requires large amounts of memory but has a limited amount to work with. Gaming software is also faced with other limitations such as weaker processor caches, weaker CPUs, and non-default memory alignment requirements. A result of this is that game software needs to be careful with its use of memory and the CPU. The C++ standard library's containers, iterators, and algorithms are potentially useful for a variety of game programming needs. However, weaknesses and omissions of the standard library prevent it from being ideal for high performance game software. Foremost among these weaknesses is the allocator model. An extended and partially redesigned replacement (EASTL) for the C++ standard library was implemented at Electronic Arts in order to resolve these weaknesses in a portable and consistent way."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Köszi. Így már érthetőbb. :)
-- "Bízzál Istenben és tartsd szárazon a puskaport!" - Cromwell --
-- Sayusi Ando - http://sayusi.hu --
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Várom a benchmarkokat, remélem lesz olyan, akinek van ezzel ideje szöszmötölni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
technikai összehasonlítás, benchmark, stb:
http://www.open-std.org/jtc1/sc22/wg21/docs/papers/2007/n2271.html
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Második link a cikkben.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
és tényleg. akkor meg nem értem a postokat, hogy várjuk a benchmarkokat meg az összehasonlításokat :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nagyon szep. Egeszen meglepo, hogy vannak helyek az iparban, ahol ilyen gondossaggal programoznak.
----------------------
while (!sleep) sheep++;
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én azt hittem már rég kint van, de ezek szerint csak a leírása...
"...handing C++ to the average programmer seems roughly comparable to handing a loaded .45 to a chimpanzee." -- Ted Ts'o
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ott van a githubon az egész
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
most már igen.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
kerdes mennyire legalis hasznalni, vagy egyaltalan mennyire volt legalis kirakni
--
NetBSD - Simplicity is prerequisite for reliability
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
bsd licensz alatt van, tehát szerintem nincs vele gond ilyen szempontból.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
az egy dolog, hogy mi van beleirva egy fajlba...
--
NetBSD - Simplicity is prerequisite for reliability
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ha benne van, akkor az onnastól bsd, akárhogy vakarózik. ha nem így lenne, akkor kb. semmi értelme nem lenne az egész licensznek, mivel te nem használhatod, hiába van úgy licenszelve.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ha most egy renegat ms fejleszto fogja es kiteszi az nt kernel forrasat valahova onszorgalombol gpl licencel, attol meg az nem lesz legalis, szabadon felhasznalhato kod
--
NetBSD - Simplicity is prerequisite for reliability
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nem hát, mivel a renegát ms fejlesztő nem a kód tulajdonosa. az ea vélhetőleg az ea kód tulajdonosa.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Legyen a kód mindenkié!
--
unix -- több, mint kód. filozófia.
Life is feudal
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Amennyiben a github-os paulhodge === EA, ugy valoszinuleg igazad van. Illetve ha az EA hivatalosan is elismeri. Addig meg kerdes a kod legalitasa.
--
Ki oda vagyik, hol szall a galamb, elszalasztja a kincset itt alant.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hat, azert ezen volna mit acsolni, hogy rendes, felhasznalhato konyvtar legyen belole. Legalabbis a github-os kodot elnezve, egy Makefile utan azert erosen kiabal.
--
Ki oda vagyik, hol szall a galamb, elszalasztja a kincset itt alant.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
-
Mint ahogy a readme is írja, ha valaki nagyon akarja, akkor lehet abból a 6 darab .cpp-ből dll/so-t csinálni, de sokkal nem lesz vele előbbre.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"egy Makefile utan azert erosen kiabal."
Ezt olvasd el szerintem:
-- Usage --
Add the 'include' directory to your include path, and the contents of 'src'
to your project's source files. (Alternatively, you could try to compile the
files inside 'src' into a shared library).You'll need to implement a few functions used by EASTL, such as two overloads
of operator new[], Vsnsprintf8, and possibly others. See example/example.cpp for
some sample code. There is also a wealth of compiler flags to choose from, see
include/EASTL/internal/config.h and include/EABase/config/* . For more detailed
documentation, you'll have to read the source code. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni