( strogg | 2012. 07. 24., k – 10:17 )

Nem fogunk egytérteni, ez tisztán látszik. Elég tisztán látszik az is, hogy nem tudok olyan baromságot kitalálni, amiről ne tudnám megfilozofálni, hogy miért kell külön engedélyeztetni. Bármelyik bürokrata képes órákon keresztül indokolni, hogy miért is van szükség a tengernyi szabályra.
És főleg erről van szó, a vita valójában pont ettől meddő.
BÁRMIRE rá tudom fogni, hogy "egy menetbiztonságot befolyásoló szerkezeti elemet érint".
Minden más józan belátás kérdése.
Mondok egy sokkal szemléletesebb példát arról amire én gondolok, amikor a vizfejű lehúzó hatóságról beszélek.
Kocsiban a mentőláda, és lejárati ideje.
Orvosszakmai abszurdum, hogy 2 év alatt az zárt dobozban elveszti a steriltiását, de büntetnek ha nem cseréled. Mesés bevételi forrás.
(Most olvastam h. tervben van módositás mely szerint csak a megléte a kötelező. ) Évtizedeken keresztül horror pénzeket dszedtek be egy nyilvánvaló mondvacsinált hülyeségből. De éveken át szemrebbenés nélkül büntettek a már gyárilag sem létező izzókészletért, büntetnek minden xarért.
Bármiért.
Persze bármikor meg tudod filozofálni, hogy miért szükséges a lejárati időt megkövetelni. Belátás kérdése csak, és csak az.

--