- falu blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1432 megtekintés
Hozzászólások
sosem ertettem az embereket, akik upcütol vesznek telefontvonalat, nem olcso, viszont draga. akkor meg minek?!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
2005-ben még jó választásnak tűnt, tekintve, hogy az UPC-n kívül akkor még senki másnak nem volt 3 az 1-ben csomagja. Tavaly óta van a házban Digi meg T kábel (optikai). A T-vel nem akartam üzletelni, egyszer már voltam az ügyfelük.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
No, de 2005 ota nem bizrsz tole szabadulni?
Amugy miert jo a 3 az 1-ben? Nekem van egy linksys pap2 dobozka, es 2 szolgaltatohoz birok kapcsolodni, olcsobb mint az upc, es ugyanazt tudja: hivasfogadas (voip+varosi szam), ingyenes varosi vagy voip telefonszam, es nincs elofizetes. De ez a tema mar kisse leragott csont, bocsi :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tul sok a penzed, valdd csak be.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nem nagyon ertem.
upc telefon: fizetsz havonta. (csekk, vagy atutalas)
sajat voip megoldas: eletedben egyszer veszel egy ATA egyseget, beregisztralsz behivoszamra (vagy szamhordozol) es akkor vagy fizetsz havonta VAGY preapaid, amikor elfogy az egyenleged.
nekem az utobbi egyszerubbnek tunik
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Van olyan VOIP szolgáltató, aminek hálózatából működnek a segélyhívó számok?
Emellett nem baj, ha nincs vagy nagyon alacsony havidíja van, hordozni lehet hozzá a számot és jó a rendelkezésre állása...
Mondjuk utóbbi miatt az UPC (így egyéb VOIP is) gyakorlatilag kiesik nálunk... viszonylag gyakran hosszabb-rövidebb időre kiesik a szolgáltatás, valamint áramszünet esetén megszűnik a hálózatuk. (Komolyan, ADSL szinte mindig működött, az UPC rendelkezésre állása ahhoz képest nagyon rossz nálunk összességében...)
VOIP szolgáltatóból leginkább a Megafone volt eddig szimptaikus nekem, rendelkezésre állásukat nem tudom... amikor próbáltam, ment.
Eddig úgy tudom, VOIP számoknál nem igazán működik a segélyhívás... Mondjuk egy GSM --> PSTN gateway-jel megoldható ez is. Nem tudom, mennyire változott azóta.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
segelyhivo szamok: igen, megy. ( https://www.ephone.hu/?egyeni=gyik#216 )
havidij: ebben nem tudok segiteni, nem ismerek havidijas, jo szolgaltatst :)
rendelkezesre allas: mivel az internet szolgaltato, es a voip szolgaltato kulon ceg, igy minimum az elobbit neked kell tudni. nekem a hely upc (budapest, zuglo) eleg stabil. mondhatni atomstabil, a voip szolgaltato meg ugyszinten, ha van muszaki karbantartas, leallas, elore bejelentik, pontosan, ahogy kell.
nekem az ephone-al jok a tapasztalataim, de persze, vannak masok is, akik szinten jok, de nincs velyuk tapasztalatom ... arban kb. mindenki egy szinten van a magyar piacon, ha jol latom. en inkabb valasztok magyar szolgaltatot, mert veluk jobban lehet komunikalni, problemat megoldani, tapasztalatom szeirnt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Rendelkezésre állás: ezért írtam fent, hogy nem tartom túl megbízhatónak nálunk az UPC szolgáltatását... jóllehet, általában nincs gond velük, de újabban akkor szakadozik /vagyis áll meg/ a kapcsolat, amikor használni szeretném... persze nem minden nap, de az elmúlt időszakban többször is előfordult. Ilyenkor nem kapok publikus IP-címet és modem újraindítása sem segít.
Remélem, rendberakták már a hálózatukat, ha ez volt a gond (vagy csak én nem tapasztaltam leállást 1-2 hete)...
Bejelentést eddig nem kaptam a leállásokról, volt köztük több óra időtartamú is (mondjuk ez késő este -- hajnal közötti intervallum volt).
Alapvetően én is magyar szolgáltatót választanék, már csak a számhordozás/magyar szám miatt is.
A Megafone (ez is magyar) azért tetszett, mert van "feltöltős" csomagja és nem dobja az egyenleget hó végén... vagyis át lehet görgetni, árai pedig nem rosszak... viszont ahogy nézem, néhány éve nem igazán nyúltak az oldalhoz ill. a szolgáltatásoz, így a FAQ-ban írtak alapján továbbra sem lehet vészhívást indítani, ill. kék/zöld számot hívni róla.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akkor nallad az UPC a szuk keresztmetszet, lapj a labukra, es lokd fel oket, vagy valtsal masra :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Más szűkebb csövön szórja az adatot. :)
Valószínű, túl sokan csatlakoztak hozzájuk nemrégiben a környéken és talán bővíthették azóta a hálózatot.
Legalábbis öcsém szerint újabban jobb minden.
A sávszél megvan, azt látom. :)
Amúgy leginkább az aggaszt, hogy áramszünet esetén mindenképpen lőttek az UPC-nek, függetlenül a rendes körülmények közötti szolgáltatás minőségétől.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
upc is csak kabel. segelyhivasra ugyanugy nem 100% mint a telefon... de akinek manapsag nincs mobiltelefonja, pont ilyen esetekre, az remete, vagy statisztikailag sem letezik.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha van olyan - általában idős - ember a háznál, aki nem lát rendesen és/vagy nehezen barátkozik a mobil készülékekkel, ráadásul annak esetleges akksiproblémáira is gondolni kell, sokszor az egyetlen biztosnak tűnő megoldás a hagyományos készülék, amihez nyúlni lehet ("végfehasználói" oldalon).
Ennek elérésére használható VOIP-PSTN és/vagy GSM-PSTN gateway, esetleg egy kiszuperált telefonközponttal vegyítve, vagy esetleg egy jobb VOIP-PSTN (+GSM-PSTN) adapterrel összehozva...
Amúgy nem tudom, melyik szolgáltatást gondoljam jobbnak... telefonkábel a földben a központig és így tovább, akár több útvonalon keresztül, vagy rádiófrekvenciás jelen az oszlopig és így tovább, akár több alternatív útvonalon keresztül... előbbi esetben dedikált vonalon a központig, utóbbi esetben a szabad kapacitás függvényében...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
most az idos ember konkretan nem tudom, hogy kerult kepbe, de nekik is (a) letezik NAGY KIJELZOS, HATALMAS GOMBOS mobilkeszulek, es (b) letezik vonalasnak alcazott GMS telefon...
a fenti okfejtest amugy sem ertem, mivel itt epp a sajat voip egyszerusegerol volt szo: akamelyik internet szolgaltato + sajat voip telefon install. es hogy ez egyszeru es olcso.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a) akksi gond, nem akarom kezelni probléma b) GSM-->PSTN gateway :)
A fentiek a kevésbé megbízható net szolgáltató és segélyhívás kapcsán jöttek elő, bocs.
Tény, ha VOIP, akármilyen net szolgáltató + saját VOIP a legolcsóbb megoldás.
A normál telefonvonal mellett viszont néhány szempont miatt nem minden esetben rúghat labdába szerintem.
Emiatt írtam, hogy tulajdonképpen kiegészíthető lenne egy VOIP + GSM hálózatot is használni képes megoldással a hagyományos telefonvonalas készülékekhez... de ez már túlmutat az alap problémán.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a mostani árakat nem tudom, de gyakran lehetett ingyen venni. azoknak, akiknek hívásfogadásra kell, lehet, hogy jó.
nálam a digi normálisan intézett mindent, a tegnaptávnál akadtak meg a fogaskerekek, amikor megkapták a számhordozási kérelmet... megérne egy hevesebb pofonfa rázást az a történet is...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni