A Transition [2] egy normál autóból 30 másodperc alatt alakítható át kétüléses kisrepülővé, és a levegőben 185 km/h sebességet képes elérni. Ilyenkor ugyanazt az ólommentes benzint használja, mint földi üzemmódban, tele tankkal 644 kilométert tud megtenni a levegőben. A felszálláshoz nagyjából fél kilométeres nekifutásra van szüksége, és a teherbírása repülőként nagyjából 200 kg.
A kereskedelmi forgalomba kerüléshez még egy utolsó törésteszt-sorozaton kell átmennie a járműnek, de a fejlesztői szerint ez már nem jelenthet gondot, a legnagyobb kihívás a repülőgépként való engedélyeztetés volt. Ha minden jól megy, a sorozatgyártás 2011-ben indul be, és a repülő autó 200 ezer dolláros (47 millió forint) áron lesz kapható...........
- gorgo75 blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 948 megtekintés
Hozzászólások
"A back to the future -ben . 2015 ben már repültek, de ott mintha fejlettebb meghajtásuk lett volna :-D"
Lehet hamarosan a film lényeges részei is valósággá válnak majd hamarosan.. Belerakják a fluxuskondenzátort meg a nemtudoménmit.. :D Aztán mehet a plutóniummal az időutazás... A doki majd segít.. :-))
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát, a 3D kijelzők is itt vannak lassan (bár ott már szemüveg nélkül tolták), úgyhogy tényleg csak a fluxuskondenzátor hiányzik már...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
viszont az I. ben már volt 3d szemüveg az 50 -es évekbeli srácon............http://en.wikipedia.org/wiki/3-D_film
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én azért még a Mr. Fusion-t is elfogadnám otthonra és sajnos e téren elég nagy az elmaradás.
---
Internet Memetikai Tanszék
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Régi mondás, hogy vannak olyan repülők amik azért repülnek, mert olyan szépek, hogy az ég nem engedi őket, és vannak amik azért repülnek, mert olyan csúnyák, még a föld eltaszítja magától őket.
Ez a második eset....
--
"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1, egyetértek.. Nem valami szemet gyönyörködtető látvány ez az "autó".. Úgy látszik a készítői még csak távolról sem ismerik az esztétika fogalmát.. :-))
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ha kéred biztos lefestik rózsaszínre, de tudod nem mindenkinek olyan az ízlése mint neked :)
hozzá vagytok szokva hogy az autó karosszériája minden ocsmányságot elvisel, márpedig autó méretben hogy a talajon is és a levegőben is áramvonalas legyen, nem könnyű feladat, nem autóhoz kell hasonlítani, hanem olyanhoz ami eddig nem is létezett :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
szerintem olyan ronda, hogy már szép :)
nekem tetszik
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A spanyolok már vagy egy hete engedélyezték a repülő autót... Webber ki is próbálta előzéskor...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tehát ha repülő autót akarsz vezetni akkor elég 20 óra gyakorlat és már repülhetsz, mert sportrepülő.
Már látom a távoli jövőt, amikor egy ilyen összeütközik egy helikopterrel vagy felszálló utasszálítóval, vezetékkel, kéménnyel, híddal, felhőkarcolóval stb.
Mindenki tudja, hogy a repülés már csak ilyen biztonságos dolog, nem számít, hogy esik-e az eső vagy fúj-e a szél, a járművek sohasem hibásodnak meg stb.
Ettől persze az innováció remek dolog, de ez a Transition egy felszálni is képes guruló koporsónak tűnik, tömegpusztítási célokra megfelelő.
Ha az ilyenek elterjednek a légtérellenőrzés komplikáltabbá válik, a terrorizmus egyszerűbbé és persze lépten-nyomon valakinek a nyakába fog hullani egy.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
tömegpusztítási célokra rotlf
nem mindegy, hogy egy több száz tonnás, kerozinnal teli acélszörny repül
egy épületbe, vagy egy néhány liter benzinnel zümmögő ultrakönnyű papírrepülő.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sok kicsi sokra megy ;-)
Meg nem mindegy hova csapódik be.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ez a gépkocsikról is elmondható :D
de most igy elképzeltem ahogy egy flottányi ilyen mikrobi kamikaze-bombáz pl egy gonosz vadkapitalista gyaur kutyákkal teli nyugati bankot.. majd másnak lemossák az ablakokat :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Valószínűleg könnyebb lesz venni egy ilyet mint egy több száz tonnás kerozinnal teli acélszörnyet...
No meg ha választani kellene, hogy melyikkel akar az ember radarvonal alatt repülni akkor megint nem a boeing nyeri a meccset...
Hasznos teherbírás mínusz sofőr egyenlő jó adag hely hogy becsapódásnál ne csak az üzemanyagtartály robbanjon...
Illetve még különböző rablásoknál is jó szolgálatot tehet az első időkben amikor még a hatóságok nincsenek felkészülve ennek a kezelésére...
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Fejlődőképes hiperláma, és okleveles érdekfeszítő
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez mennyiben másabb, mint a kisrepülők meg a magánhelikopterek?
szerintem semennyiben.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni