A T-50 nevu "Raptor killer" prototipusa egyszemelyes,
fesztav : 14,2 m
szarnyak felulete : 78,8 m2
tomege uresen : 18500 Kg
magaval vihet : 7500 Kg municiot
maximalis tomege : 37000 Kg
maximalis sebesseg: 2600 Km/h.
A "hardver" a levegoben toltheto 3:20 percenkent lehetove teve a hosszabb ideju repulest. A gepet orosz mernokok es kulfoldi tamogatok fejlesztettek. India szamara ketpilotas verzio fog keszulni a jovoben. NATO katalogusneve alighanem a "Firefox".
A bejelentes es kepek itt. Video az elso repulesrol pl. itt. A Su T-50 wikipedia oldala itt.
Osszehasonlitaskent a Lockheed F-22 Raptorjanak wikipedia oldala itt.
- prozherum blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hozzászólások
nincs panik amerikaban. talan fel tudja venni a versenyt a http://en.wikipedia.org/wiki/F-35_Lightning_II -el, de a raptorral nem nagyon valoszinu.
--
Live free, or I f'ing kill you.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Na meg a raptor egy ~10 évvel ezelőtti modell.
@@
"You can hide a semi truck in 300 lines of C."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az baj, amikor nem gondolkozunk el azon, hogy vajon mik lehetnek még...
Mert amit most tudunk, az csak a jéghegy csúcsa.
Az orosz hadieszközöket általában azért nézi le mindenki, mert élesben csak huszadosztályú dzsihád pilótákkal találkoztak, akik valóban nem alkalmasak a hadviselésre, max allahakbar flelkiáltással felrobbantják maguk alatt a vasat.
"-Pedig vegetariánus vagyok; csak növényevő állatokat fogyasztok!"
azenoldalamponthu
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A vesti.ru valamilyen F22-re hivatkozik a cimben... a hivatalos oldal meg nem mukodik valamiert (link jo?)
--
()=() Ki oda vagyik,
('Y') hol szall a galamb
C . C elszalasztja a
()_() kincset itt alant.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A hivatalos oldal tulterhelt volt par napig. Most bejon. A vesti.ru-n pedig az F-22 azert szerepel a cimben, mert arra valasz a T-50.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A Raptorral és a F-35-el való összehasonlítás, nagyjából állja csak meg a helyét. Az oroszok elég sokat molyoltak ezzel a géppel és ez látszik is rajta.
A T-50 felülete kétszerese a Lightningnak, ami azt jelenti, hogy igen masszív szerkezetről van szó. Ugyanakkor ez azt is jelenti, hogy igen moderáltak a kis sebességű repülési paraméterei, ami rövid fel és leszállási úthoszt, jó kissebességű manőverezőképességet takar. A kis sebességű repülési paraméterek kritikusak a manőverező légiharcnál a CAS és kis magasságú bombázó bevetéseknél.
A Lighningnek 10 (6 külső 4 belső) fegyverzet felfüggesztési pontja van. A T-50-nek 16 (8 kint 8 bent). A fenti szám kritikus, mert a belső felfüggesztési pontok határozzák meg, hogy mennyi fegyverzettel képes a lopakodó tulajdonságát megőrizni a gép, és járőrözésnél mennyi fegyverzettel tud a maximális ideig a levegőben maradni.
A két gép közötti másik éleg különbség, hogy a Lightningnál a kompozit anyagokka és a un. faceted törzs kialakítással, a T-50 nél a frontális keresztmetszet csökkentésével próbálják a lopakodóképességet elérni.
--
"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni