- prozherum blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1510 megtekintés
Hozzászólások
olyan ez, mint a kínai BMW X5 klón, és a többi belső kínai klón. jól néz ki, mert hasonlít az eredetire, de mégsem az amikor beleülsz.
az pedig, hogy a fedélzeti vas Ghzekben lenyomja az elsődleges gépedet két dologra utalhat. 1, szereted az infomúzeumi vasakat. 2, vagy hardcore Amigás vagy, és csakis kizárólag eredeti Commodore gyártmányú Amigákat használsz elsődleges computerként. 3, a szokásos orosz nagyzási mánia. egy autó fedélzeti computere sokkal szélsőségesebb környezeti hatásoknak van kitéve, mint egy átlag notebook és pláne desktop computer. télen akár -30°C pláne Oroszországban, és ez még a kisebbik gond, de nyáron akár +50°C is kínozhatja, az egyébként is túlmelegedésre hajalmos Ghzmániás cpukat. bár az oroszok mostanában rendszeresen vásárolják a versenygazdaságból kiselejtezett info technológiát, ezzel aligha fognak gyorsabb mikroprocesszorokat gyártani, kisebb fogyasztással és nagyobb környezeti toleranciával, mint a mainstream procgyártók:)
egy autó fedélzeti computere, mindig lassabb cpuval van szerelve, sőt az x86ot is kerülik mostanában, mert más a cél. a sivatag forróságában is működőképesnek kell lennie, kikapcsolt klíma mellett is, és nem CoD9 játékra való:D
és ha már x86 cpu, a nagyon strapabíró Panasonic Toughbookok is rendre elmaradnak Ghzekben az aktuális konzum notebookoktól, de az ára így is a sokszorosa.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
egy gépjárműben azért akad más is, aminek a hűtését sikerrel szokták megoldani
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem azert nezd meg a linket eloszor.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
megnéztem, elolvastam. de nem szoktam reklámanyagokra alapozva véleményt formálni, pláne nem vásárolni:) ha már keleti ambiciózus új autókat keresek, inkább Hyundai Equus érdekel, bár nem egy kategória.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem kell vásárolni, de azért van ott par technikai info. Nehany sornyi magyarazat, hogy miert csinalnak (es kik) ilyen autot. Ezzel azt akartam mondani, hogy nem Fiat-Lada relaciorol van szo. A Porche meg figyelemfelkelto blogcim volt.
Amugy valoban van benne egy csomo olyan dolog, ami erdekes, pl. a cserelheto alkatreszek, amit a mobiltelefonok analogoajaval magyaraznak (angoul is), a hangrendszer mellett (ma már az minden Golfban ott duborog) barmelyik ablakra lehet kepet vetiteni, nemcsak "petroleummal" megy etc.. etc.. Az oroszok nagyzasi maniaja pedig durva altalanositas. Ha igaz lenne, akkor az amerikaiak Ford-jai azok mik? :) Tovabba nem vagyok Amigas, a processorom ~1700MHz-en ketyeg, nem 4000-en...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nem csak olvasni szoktam Oroszországról, annál sokkal közvetlenebb módon ismerem:) nagyon érdekes és sok ígéretes orosz termék van mostanában, de ma még mindig csak két termékük versenyképes a világpiacon, a földgáz és a kőolaj. ennek szerteágazó okai vannak. nézz csak szét a boltokban, nemigen találsz orosz gyártmányú termékeket. főleg olyat nem, amelyet orosz cég készít, és nem egy multi gyártat ott.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az true, hogy ha bemesz Mo.-on egy boltba, nem kapsz mar porszivot, Lada-t, csavart, fajatekot, urallomast. De ha elmesz a foderacio teruletere akkor ott kapsz. Ez csak azt jelenti, hogy az olaj a fo exportcikkuk(meg az urturizmus :) ). Az is igaz, hogy manapsag mar azert nem minden alkatreszt gyartanak orosz cegek pl. egy traktorhoz, hanem a motort mar lehet, hogy egy koreai ceg csinalja. De ez csak kollaboracio, ami jol mukodik. Ha pedig kozvetlenebb modon ismered Oroszorszagot, akkor nem mondtam ezzel ничего нового...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
точна:)
úgy tudom a traktorokat a Beloruszok csinálták, és csinálják ma is, Минский тракторный завод. Oroszországban elmaradt a nyugati tőkebevonásos privatizáció, Magyarországtól és a többi kelet európai országtól eltérően. így több a valódi orosz márkanév az ottani boltokban, ugyanakkor nem lettek versenyképesek a termékek. van egy mechanikus orosz órám. nagyon jó színvonalú, már már svájci elit minőség. a márkaneve egy háborús hős pilótától származik, ez most nagy divat arrafelé. a mozgással felhúzza magát, valóban vízálló, és mechanikus létére kvarc szinten pontos is. ha nincs rajtad persze "lemerül", azaz lejár. ezért hagyományos módon is fel lehet húzni, ill azzal a forgó gombbal be is lehet állítani az időt. nos ez a felhúzógomb egyszer csak eltört, és a kezemben maradt a vége. hát ez a baj a jelenlegi orosz iparral. 95%ra tényleg színvonalas termékeket hoznak létre, de hiányzik az a plusz 5%, amivel versenyben lehet maradni a globális piacokon. így marad a hazai piac.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azért az a "hazai piac" nem olyan kicsi... :) Szerintem kár volt "feladni", mármint a magyar gengszterváltás után a magyar termékek orosz piacon történő értékesítését.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ugyan már. az termelésre ösztönözte volna a magyar gazdaságot. hogy lehetsz ilyen maradi. a magyar gazdaságnak nincs szüksége termelő kapacitásra.
(irónia, legalább ez még van)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
az sajnos reálisan lehetetlen volt. olyan növekedést kellett volna produkálnia a magyar gazdaságnak, ami európában elképzelhetetlen. 12%, 15% évente. az a helyzet ui tarthatatlan volt, hogy a magyar gazdaság több, mint 50%a kizárólag orosz piactól függjön. ennek politikai és gazdasági okai is voltak. politikailag komoly zsarolási potenciál az ilyen fajta kiszolgáltatottság, gazdaságilag pedig a sokkal instabilabb orosz gazdaság aktuális válságai magával rántották volna a magyar gazdaságot is. a Globus konzerv cég sokáig jelen volt Oroszországban és főleg arra a piacra koncentrált. a 98as Kirijenko miniszterelnöksége alatti orosz válság következményeitől, ami csődhöz vezetett volna csak a Unilever mentette meg. ha nem lett volna jelen akkor a nyugatra termelő nyugati tőke, nem lett volna senki aki megmenthette volna.
az viszont nagy baromság, hogy a metró 4et nem az oroszokkal építettük. hamarabb készen lenne, és nem kerülne ennyibe. megkockáztatom, hogy a színvonala is felülmúlná a most várható francia vezetésű konszernét.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Á, akkor sulyosan kommunista lenne a megrendelo... Inkabb a nyugati faszt, az a finom..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ha jól emlékszem, pont a fidesz volt az, akik az orosz metróépítés ötletét támogatták, még demszky elvből hallani sem akart az oroszokról. így jöttek a franciák, az eredményt pedig láthatjuk. még a felénél sem tartanak, de már most többszörösére kúszott a költségvetés. mire a bosnyák térre érnek, ha elérnek oda egyáltalán, akkora lesz a végösszeg, hogy annyiból az oroszok 3 metróvonalat építettek volna. a most várhatónál jóval magasabb színvonalon, mert metrót aztán az oroszok igazán tudnak építeni. de hát minden város megérdemli a saját fő/polgármesterét:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát, azért azok az ajtó illesztési hézagok elég rondák. Oda az ujjam is beférne. Gallery menüpont alatt azon a képen, ahol az autó bal eleje látszódik, vagy az utolsó képen érdemes megnézni a narancs-fekete él végigfutását az autó oldalán. Elég Kamaz-feeling. :)
init();
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem rossz.
Mondjuk ha mar orosz kocsi, akkor lehet, hogy tobbet kell rajta kezzel faragni, de ez jobban tetszik. Tudom, mas kategoria..
--
Vorbis megváltoztatta az embereket. Néha halott emberekké változtatta őket. De mindig megváltoztatta őket. Ez volt az ő diadala. - Pratchett
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni