Sziasztok!
Cégünk rendszergazda munkakörbe kollégát keres.
Feladatok:
· Linux alapú rendszerek üzemeltetése,
· új számítógépek, serverek összeszerelése, telepítése,
· számítógépek, szerverek és egyéb informatikai eszközök üzemeltetése,
· technikai és funkcionális jellegű segítségnyújtás a felhasználóknak,
· adatbázis-szerverek üzemeltetése,
· riportok készítése a rendszerek állapotairól,
· részvétel új szoftverek bevezetéseiben.
Követelmények:
· hasonló területen tapasztalat,
· felsőfokú informatikai végzettség,
· magas szintű Linux, Windows és Office ismeretek,
· Microsoft SQL Server és MySQL Server alapszintű ismerete,
· szakmai angolnyelv- tudás.
· SQL-nyelv ismerete,
· hálózati ismeretek.
· B kategóriás jogosítvány
allas kkac clb pontt hu
- 1844 megtekintés
Hozzászólások
Ez jo:
"Linux alapú rendszerek üzemeltetése,"
[..]
"· magas szintű Linux, Windows és Office ismeretek,
· Microsoft SQL Server és MySQL Server alapszintű ismerete, "
Most miert? Legalabb az nem kerult bele hogy PHP/Web programozas ismerete :))
Udv
-krix-
Ui: sorry, off, de legalabb up! :)
En konkretan arra gondoltam, hogy feladatnak a linuxot irta, de melle odairt kovetelmenynek egy rakas alkalmazast.
Magyarul csak ugy mellekesen azt is kell csinalnod.
tompos
Vaze, már le kéne tennem a jogsit :)
Nekem meg Pestre kellene költöznöm! ;-)
Nekem kicsit gyanus de no-offense.
MOst szemely szerint (mondjuk hogy) ertek a linuxhoz mysqlhez egyebekhez. De se office se windows es ami a biztos, hogy nem allnek neki endusereket supportolni. Akkor mar eleve eselyem sincs? :))
drk
UI: fonokeimnek: nem keresek uj allast :D
ahahah
Csak a zsenialitás korlátolt, a hüjeség korlátlan!
Aki mindenhez ért az semmihez - én mnindenhez "értek" és lassan semmihez. A minap kérdezte egytitkárnő tőlem, hogy kell word - excel segítségével körlevelet írni - azt hiszem ez egy end juzer szupport kérdés. Rendszergazdai válasz - nem tudom. Adtok rá egy órát a súgóból kiderítem, de miért is az én egy órám megy ilyen dologra?
A tisztelt munkáltatók és munkaadók, az univerzális omnipotens nevelés nincs, van tapasztalat és tanulni vágyás, de a nap 24 órából áll.
* Én egy indián vagyok. Minden indián hazudik.
Igen ez teljesen tipikus nálunk is. A tisztelt kolléga X >= 5 éve excelben vagy powerpointban dolgozik, és tőlem kérdez ilyen dolgokat, hogy hogy kell valamit megcsinálni a programban. Közben a CV-jébe nagy betűkkel beleírja mind, hogy alapos office ismeretek. Ja, persze...
Basszus, és az új office! Új munkahely, még nemigen dolgoztam office 2007-el, mer' minek, itt meg 50%-nak ez van. Mondja, hogy mutassam már meg neki azt, hogy... Majdnem elröhögtem magam, hogy eddig csak annyi volt hozzá a szerencsém, hogy kipróbáltam, ő meg használja folyamatosan. Itt most erről az elcseszett menürendszerről van szó, köpni-nyelni nem tudtam első ránézésre, mi miért van :)
:D Igen tipikusak bar isten aldja a mostani munkahelyemen ilyen nincs sot enduserekkel sem talalkozom.
De ha alaposan vegig gondolom miert is kene a rendszergazdanak erteni az office-hoz? Marmint egy olyannak aki a linuxokat adminisztralja (vagy akar mssql-t, win2k3-at stb). Ezek szerintem serverside alkalmazasok es az irodai alkalmazasok kicsit mas kategoria. De nem feltetelenul csak platformban de funkcioban sot minden letezo dologban. Szemely szerint pontosan anyit ertek office-hoz mint aki vegig futotta az iskolaban a kotelezo koroket es onkent kitalalta hogy lehet excelben a kimutatasait azokkal a minimalkodokkal gyorsabban megcsinalni :D
Ugy erzem az endusersupport es a rendszergazdasag ketto darab egymastol eltero munkakor es szakma. Tevednek?
drk
Nagy cégnél nyilván ez a helyzet, de pl. nálunk (kb 120 emberke) van 2 rendszergizda mindenre, azt' csá.
Az összes gagyi enduser probléma is a mi nyakunkban van, ami sokszor elég látványosan a valójában fontosabb rendszerfeladatok rovására megy. A userek, sőt sajnos a vezetők is hajlamosak azt hinni, hogy a szerverekkel semmi munka nincs, azok "mennek maguktól". Néha-néha kapunk egy gyakornokot, aki megcsinálja a piszkos munkát :) de mindig hamar elege is lesz és lelép.
"... valójában fontosabb rendszerfeladatok rovására megy."
Pontosan erre gondolok! Pl. az end user helpdesk szolgáltatást outsourcing -ban kellen csinálni - tlf. és kérdez, esetleg valami VNC és hasonlók segítségével közvetlenül. A szerveres rendszergazdák nem igen alkalmasak arra, hogy "kedves" end userekkel bájcsevegjenek az új office szépségeiről. Persze ha összeomlik a rendszer, és elvesznek azok a szép kimutatások a sok szép semmiről akkor aztán ...
Marad a túlóra, az éjszakákon átívelő küzdelem a rendszerért :[
* Én egy indián vagyok. Minden indián hazudik.
olvasgatom itt a forumot, elég jó kis állás lehetöségek vannak, kár hogy semmi közöm az infohoz és semmi tapasztalatom nincs cégeknél :p
ez lehet off egy kicsit,de valakinek nincs véletlen valami ötlete hogy tudnék irni egy normális CV-t ami használható legyen? föleg ugy hogy infohoz köze nincs :p
Rengeteg minta van a neten.
"no video codec le a win32vel", de "Gentoohoz lehet meg tul fiatal vagy"
azt tudom nekem nem a CV vel van a gond hanem leginkább a tartalmával :) mint ahogy irtam infohoz nincs köze,szoval 0 alatti esélyel indulnék még a bixet takarito cégnél is :)