Game Dev hogyan 2001 -bol Loki modra

Aki kezdo es game dev erdekli atfutahtja baja nem lesz belole :) :
http://pil.pl/~mariuszj/rozne/plg-second-printing-update.pdf
veletlenul akadtam ra.

Az meg kulon furcsa, hogy nincs dokumentalva framebuffer devek ioctl hivasai rendesen.
Vannak peldak neten (asm -ben is), header fileban benne van az adatstrukturak felepitese oszt kalap. Az ilyesemihez lehet illenek firkantani egy man page -t minimum. De, hogyan irjuk fb drivert ahhoz persze van howto :) Nem mintha nem tudnam hasznalni igy is, de igy nem jok a dolgok.

Meg egy hasznos kony:
Understanding the Linux Kernel, 3rd Edition
Van benne (min) egy bug :) a 32 bites porcessornak (x86) nem 32 cim laba van AFAIK.

Hozzászólások

Esetleg irhatnal egy man-paget, szerintem a devek egy resze a labaid elott heverne - kulonosen, ha ezt felkuldod a man-pages bugzillajaba. :)