Unreal Tournament 3 demo

Nemrégiben kijött az Unreal Tournament 3 demója, ezt teszteltem egy ma már inkább gyengének számító gépen. Nem csalódtam bennük, a srácok megint nagyot alkottak gépigény/minőség tekintetében.
A hajtás után rengeteg screenshot és információ!

Kezdjük a legfontosabbal, a vassal:

Részletesen: itt

Tömören:

  • 2.80 Ghz Intel Pentium @ 3403mhz
  • 512mb kingston ddr2 ram @ 400mhz
  • Nvidia 6600Gt (128mb ram)

Fontos még hozzátenni, hogy az a windows amin a teszt történt nem éppen mai darab, mondhatni „sokat látott”. Én +5 fpst hozzá is képzelek minden képhez ezen tényezők miatt:)

Sajnos a menü hátterének animációja feltehetőleg a játék motorját használja, ezért a navigáció felettébb fájdalmas.

250x

250x


250x

Az első ingame fotók, ő alapból a játszhatóságra optimalizált, nem a kinézetre, hát igen...


250x

250x

250x

Az első pár képen még az optimalizálgatás folyik (maradjunk 5fps fölött, de azért szép is legyen)
Az első kép a redeemer a második pedig az alternatív tüzelés, amikor mi irányítjuk a rakétát.

250x

250x

Van rakétánk, egyszerre akár három is

250x

Újdonság a gördeszka pardon a levedeszka, amivel gyorsabban közlekedhetünk (zászlót is vihetünk vele) viszont nem használhatunk róla fegyvert, és itt a demóban víz fölött eléggé rángatva közlekedik, de ez valószínű inkább csak bug.

250x

250x

Most már nem csak egy igénytelen vonal a linkgun (meg a többi hasonszőrű fegyver) lövése. (Nem UT megszállottak számára: a képen a jármű javítása folyik)

250x

Preload / Post rendering! Erre külön opció van a menüben, hogy mennyire szórakozzon az utómunkákkal, ez itt még nem biztos hogy az, ugyanis két kép között nem 1-2sec telt el hanem 10-20 mire a vinyó bekerregte az összes textúrát. Már eddig is és a későbbiekben is viszont látható néha, hogy a fegyver kidolgozottsága nem tökéletes, az viszont feltehetőleg már ez a feature.

250x

250x

Ilyen ha lőnek (minket).

250x

Az Avril (nutmsz: the Anti-Vehicle Rocket Launcher – az i a kiejthethetőség miatt kell)

250x

Sniper... A fejlövést követően a bot elég élethűen lefelé indult el, majd a lábfeje beakadt abba a részbe amin állt eddig. Egy újabb lövést követően pedig leesett...

250x

250x

250x

250x

Csak a vicc kedvéért, kipróbáltam a régi ut-s cheateket, és lám, működnek.

  • iamtheonly – a cheat üzemmód bekapcsolása
  • fly – repülés
  • playersonly – rajtunk kívül minden megáll. (a vízesés nem:))
  • god – Sebezhetetlenség
  • loaded – Minden fegyver
  • allammo – összes lőszer
  • ghost – nem próbáltam, de valószínű működik
  • Többre nem emlékeztem, akit érdekel nézzen utána:)

250x

250x

250x

250x

250x

250x

250x

250x

250x

250x

250x

250x

250x

Pokol András (hellbander – hellbandi) előtti fegyver demonstráció.

250x

250x

250x

250x

250x

250x

A „lowammowarning fegyver” a légkalapács, rocket jumpnak használva.

250x

A jó öreg shock-combo immáron igényesebb kivitelben, nekem tetszik:)

250x

250x

250x

250x

250x

250x

Ugyan ez a hellbandi elsődleges helyén(2 személyes) az alterntív tüzeléssel is...
A hátsó lövegtől (másodlagos hely) nem voltam elragadtatva, a 2k4beli jobb volt. Persze, ezen is lehet hogy csiszolnak még, én bízom benne.

250x

250x

250x

Ilyen cucc mutatja hogy hova menjünk, ha követjük akkor magától mutatja tovább az utat, nagyon szép/ügyes dolog.

250x

Tüzelésre felkészülni! A kurzor a betöltött rakéták számát jelzi.

250x

250x

250x

250x

250x

250x

250x

250x

250x

Az a fa járda azért nem gyenge.

250x

A scorpion, elfelejtettem itt hogy hívták... Immáron van nitrója is, és a pengék nem oldalról szárny ként, hanem elölről pattannak ki (és persze törnek le, ha neki megyünk valaminek)

250x

250x

Próbáltam reprodukálni azt, amit a videóban is látunk, a pengés gázolásnál, hát valami hasonlót láttam, de nem ugyan az volt. Mondjuk lehet hogy több tesztet kellett volna végeznem, meg az is lehet hogy az csak a Physx fizikai gyorsítókártyával menne úgy.

250x

Hm, menü... becsúszott...

250x

Itt is megfigyelhető az előtöltés. Ez ha mondjuk 4szer ennyi ramom lenne valószínűleg nem tűnt volna fel.
Egyébként fontos újdonság, hogy elég gyorsan betölt a játék (40sec talán), és a töltőképernyő animált. Így azonnal rájövünk ha lefagytunk, nem csak egy óra töltés után. (Egyébként egyszer sem omlott össze a játék a teszt alatt)

250x

250x

Bár hatástalan de legalább jól néz ki...

250x

Eksn.

250x

250x

250x

A fizika nyomai azért a falon felfedezhetőek... ;)

250x

Ez csak víz...

250x

250x

250x

A malomkerék forgott, ez persze egyszerű scriptelt trükk is lehet, nem tudom. Anno meséltek olyanról, hogy a víznek sodrása lesz, vinni fogja a köveket magával stb, hát, kitudja.

250x

250x

A konklúzió tehát, hogy RAM az kell neki rendesen, továbbá cpu is, ha nem csak magunkat szeretnénk nézni. A botok számának növekedésével együtt csökkent az FPS is, amiből amúgy sem volt túl sok.
Én ebből arra következtetek, hogy kevés neki a szegény kis cerkám 128kb L2-vel felhúzva 3ghzre.
(A játék elején valószínűleg ezért reklámozzák a core 2 duo-t)
Ha lesz időm, ki fogom próbálni egy szintén nvidiás (7xxx valami) és hts gépen, amiben ram is legalább kétszer ennyi van.

Pálya egyébként 3 volt összesen, ezek közül is csak egy vctf. Volt még manta, raptor és tank is, ezek azonban nem sok újat hoztak, mondjuk nem is annyira néztem őket:)

Hozzászólások

Wow, jó kis teszt.
Tegnap én is felraktam az UTIII-at egy HPQ-6720s-re. Várható volt a minőség, játszani azért lehet majd vele...
No, tesztelgetem tovább, köszi a benchmarkot!
---
Powered by Áram

honnan kaptad le?
jön éppen, de 3 óra soknak tűnik.