Kezdjük a legfontosabbal, a vassal:
Részletesen: itt
Tömören:
- 2.80 Ghz Intel Pentium @ 3403mhz
- 512mb kingston ddr2 ram @ 400mhz
- Nvidia 6600Gt (128mb ram)
Fontos még hozzátenni, hogy az a windows amin a teszt történt nem éppen mai darab, mondhatni „sokat látott”. Én +5 fpst hozzá is képzelek minden képhez ezen tényezők miatt:)
Sajnos a menü hátterének animációja feltehetőleg a játék motorját használja, ezért a navigáció felettébb fájdalmas.
Az első ingame fotók, ő alapból a játszhatóságra optimalizált, nem a kinézetre, hát igen...
Az első pár képen még az optimalizálgatás folyik (maradjunk 5fps fölött, de azért szép is legyen)
Az első kép a redeemer a második pedig az alternatív tüzelés, amikor mi irányítjuk a rakétát.
Van rakétánk, egyszerre akár három is
Újdonság a gördeszka pardon a levedeszka, amivel gyorsabban közlekedhetünk (zászlót is vihetünk vele) viszont nem használhatunk róla fegyvert, és itt a demóban víz fölött eléggé rángatva közlekedik, de ez valószínű inkább csak bug.
Most már nem csak egy igénytelen vonal a linkgun (meg a többi hasonszőrű fegyver) lövése. (Nem UT megszállottak számára: a képen a jármű javítása folyik)
Preload / Post rendering! Erre külön opció van a menüben, hogy mennyire szórakozzon az utómunkákkal, ez itt még nem biztos hogy az, ugyanis két kép között nem 1-2sec telt el hanem 10-20 mire a vinyó bekerregte az összes textúrát. Már eddig is és a későbbiekben is viszont látható néha, hogy a fegyver kidolgozottsága nem tökéletes, az viszont feltehetőleg már ez a feature.
Ilyen ha lőnek (minket).
Az Avril (nutmsz: the Anti-Vehicle Rocket Launcher – az i a kiejthethetőség miatt kell)
Sniper... A fejlövést követően a bot elég élethűen lefelé indult el, majd a lábfeje beakadt abba a részbe amin állt eddig. Egy újabb lövést követően pedig leesett...
Csak a vicc kedvéért, kipróbáltam a régi ut-s cheateket, és lám, működnek.
- iamtheonly – a cheat üzemmód bekapcsolása
- fly – repülés
- playersonly – rajtunk kívül minden megáll. (a vízesés nem:))
- god – Sebezhetetlenség
- loaded – Minden fegyver
- allammo – összes lőszer
- ghost – nem próbáltam, de valószínű működik
- Többre nem emlékeztem, akit érdekel nézzen utána:)
Pokol András (hellbander – hellbandi) előtti fegyver demonstráció.
A „lowammowarning fegyver” a légkalapács, rocket jumpnak használva.
A jó öreg shock-combo immáron igényesebb kivitelben, nekem tetszik:)
Ugyan ez a hellbandi elsődleges helyén(2 személyes) az alterntív tüzeléssel is...
A hátsó lövegtől (másodlagos hely) nem voltam elragadtatva, a 2k4beli jobb volt. Persze, ezen is lehet hogy csiszolnak még, én bízom benne.
Ilyen cucc mutatja hogy hova menjünk, ha követjük akkor magától mutatja tovább az utat, nagyon szép/ügyes dolog.
Tüzelésre felkészülni! A kurzor a betöltött rakéták számát jelzi.
Az a fa járda azért nem gyenge.
A scorpion, elfelejtettem itt hogy hívták... Immáron van nitrója is, és a pengék nem oldalról szárny ként, hanem elölről pattannak ki (és persze törnek le, ha neki megyünk valaminek)
Próbáltam reprodukálni azt, amit a videóban is látunk, a pengés gázolásnál, hát valami hasonlót láttam, de nem ugyan az volt. Mondjuk lehet hogy több tesztet kellett volna végeznem, meg az is lehet hogy az csak a Physx fizikai gyorsítókártyával menne úgy.
Hm, menü... becsúszott...
Itt is megfigyelhető az előtöltés. Ez ha mondjuk 4szer ennyi ramom lenne valószínűleg nem tűnt volna fel.
Egyébként fontos újdonság, hogy elég gyorsan betölt a játék (40sec talán), és a töltőképernyő animált. Így azonnal rájövünk ha lefagytunk, nem csak egy óra töltés után. (Egyébként egyszer sem omlott össze a játék a teszt alatt)
Bár hatástalan de legalább jól néz ki...
Eksn.
A fizika nyomai azért a falon felfedezhetőek... ;)
Ez csak víz...
A malomkerék forgott, ez persze egyszerű scriptelt trükk is lehet, nem tudom. Anno meséltek olyanról, hogy a víznek sodrása lesz, vinni fogja a köveket magával stb, hát, kitudja.
A konklúzió tehát, hogy RAM az kell neki rendesen, továbbá cpu is, ha nem csak magunkat szeretnénk nézni. A botok számának növekedésével együtt csökkent az FPS is, amiből amúgy sem volt túl sok.
Én ebből arra következtetek, hogy kevés neki a szegény kis cerkám 128kb L2-vel felhúzva 3ghzre.
(A játék elején valószínűleg ezért reklámozzák a core 2 duo-t)
Ha lesz időm, ki fogom próbálni egy szintén nvidiás (7xxx valami) és hts gépen, amiben ram is legalább kétszer ennyi van.
Pálya egyébként 3 volt összesen, ezek közül is csak egy vctf. Volt még manta, raptor és tank is, ezek azonban nem sok újat hoztak, mondjuk nem is annyira néztem őket:)
- MetaMorfoziS blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 10701 megtekintés
Hozzászólások
A widescreen kijelzőkkel hogy boldogul?
---------
"Ha igazat mondasz azt végig unják, ha feldíszíted azt jól meg dugják"
szerény blogom -- új címen!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Wow, jó kis teszt.
Tegnap én is felraktam az UTIII-at egy HPQ-6720s-re. Várható volt a minőség, játszani azért lehet majd vele...
No, tesztelgetem tovább, köszi a benchmarkot!
---
Powered by Áram
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
honnan kaptad le?
jön éppen, de 3 óra soknak tűnik.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Innen
---
Powered by Áram
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
köszi!
ha jólhallottam, van benne multyplayer verzió is, esetleg összejöhetnénk.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen, én még a fileplanetről húztam le, tegnap este, 1órát vártam 690en voltak elöttem:)
Egyébként lol, 7.
__________________________________________________________________
A tudatlanság: erő.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni