Ez után felhívtam az ügyfelem, hogy gratuláljak, ott meg kitört a balhé, hogy ne szórakozzak, etc. Végül megértették, hogy ez nekem nem okoz örömet és valaki tőlük valahogy tényleg lemondta az adsl előfizetést.
Most veszettül keresik, hogy ki lehetett az (kb. 8-an vannak az irodában, nem lesz nehéz megtaláni, illetve szinte lehetetlen lesz) és hisztiznek, hogy csináljak valamit. Mondtam, hogy nincs mit tenni, új szerződést kell kötni az ügyfélszolgálat szerint, a faxot meg zárják lakatra.
- mogorva blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hozzászólások
Akár a Te akár a kedves ügyfél helyébe gondolom bele magamat, mindkét szituba jól felhúztam volna magam.
Nem tudja a jobbkéz mit csinál a balkéz tipikus esete. Így aztán szív az egész "brigád".
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ki kell számlázni nekik a vérbe, majd legközelebb gondolkodnak, mielőtt visítozni kezdenek...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mi is így jártunk, átalakult a cég és a sok feleslegessé vált telefonnal együtt véletlenül visszaadtuk azt a vonalat is, amin az ADSL volt/van. A telefonos ügyfélszolgálaton keresztül nem sikerült visszakapcsoltatnunk, ezért bementem személyesen egy T-Pontba és VIP státuszba helyeztek minket: fél napon belül mindent visszaállítottak.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni