endorama.........

 ( mogorva | 2007. március 5., hétfő - 13:54 )

11-kor hívott egy ügyfél, hogy basszuk meg de izibe, mert nem megy a nete.
Mivel nem tudtam kimenni hozzájuk, az egyik ügyintéző csajszit leültettem a konzol elé és elkezdtem diktálni neki.
20 perc szívás után világossá vált, hogy ebből nem lesz net és nem a csajszi volt béna.

Van vmi külső informatikusuk is, azt is kicibálták, az is ott ült előtte sírós pofával, majd felhívott, hogy csak nincs net.

Amikor már semmi nem jutott eszembe, felhívtam az 1234-et és kiderült, hogy határidősen (vagy hogyan) a mai nappal az ügyfelem lemondta az adsl előfizetését. Lemondani pedig csak faxon lehet, cégbírósági papírokat és aláírási címpéldányt mellékelve. Kértem az ügyfélszolgálatost, hogy ne hülyéskedjen velem, de váltig állította, hogy ez nem vicc. Kértem, hogy faxolja már át nekem a lemondó faxot, de az még nem került olyan feldolgottsági szintre, hogy már a kezükben legyen, ebből következik, hogy kb. 1-1.5 hete kapták.

Ez után felhívtam az ügyfelem, hogy gratuláljak, ott meg kitört a balhé, hogy ne szórakozzak, etc. Végül megértették, hogy ez nekem nem okoz örömet és valaki tőlük valahogy tényleg lemondta az adsl előfizetést.

Most veszettül keresik, hogy ki lehetett az (kb. 8-an vannak az irodában, nem lesz nehéz megtaláni, illetve szinte lehetetlen lesz) és hisztiznek, hogy csináljak valamit. Mondtam, hogy nincs mit tenni, új szerződést kell kötni az ügyfélszolgálat szerint, a faxot meg zárják lakatra.

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.

Akár a Te akár a kedves ügyfél helyébe gondolom bele magamat, mindkét szituba jól felhúztam volna magam.
Nem tudja a jobbkéz mit csinál a balkéz tipikus esete. Így aztán szív az egész "brigád".

ki kell számlázni nekik a vérbe, majd legközelebb gondolkodnak, mielőtt visítozni kezdenek...

Mi is így jártunk, átalakult a cég és a sok feleslegessé vált telefonnal együtt véletlenül visszaadtuk azt a vonalat is, amin az ADSL volt/van. A telefonos ügyfélszolgálaton keresztül nem sikerült visszakapcsoltatnunk, ezért bementem személyesen egy T-Pontba és VIP státuszba helyeztek minket: fél napon belül mindent visszaállítottak.