Játékfejlesztői állások

Fórumok

2001 óta működő játékfejlesztő cég keres munkatársakat 2D-s casual game-ek
fejlesztéséhez (Windowsra, MacOSX-re, Linux-ra), az alábbi poziciókba:

- Programozó - C/C++ (SDL) és/vagy Adobe Flash (AS2, AS3) ismerettel.
- 2D grafikus - Photoshop, GIMP, stb. tapasztalattal
- 3D grafikus - Renderelt, 2D gfx készítéséhez

Tapasztalt és játékfejlesztésben kezdő - de megfelelő szintű szakmai tudással
rendelkező - jelentkezőket is szívesen látunk.
Szerződéses (külsős) és főállású munkatársakat egyaránt keresünk.

Jelentkezéseket a jobs@CasualGameStore.com e-mail címre várjuk.

Hozzászólások

Többen kérdezték, hogy aktuális-e még a dolog.
A válasz egyértelműen: IGEN!

nekem sajnos nincs ilyen téren tudásom, de érdekel a dolog.
Azaz ha lehetséges belenéznék egy munkamenetbe hogy miként zajlik.

--
Unfortunately, no one can be told what The Matrix is. You have to see it for yourself.

Azt hiszem, hogy ezt technikailag és a céges működésünk miatt sem nagyon lehetséges,
de ajánlanék neked néhány forrást, ahol érdemes olvasgatnod, ha érdeklődsz a casual
game fejlesztés, vagy úgy általában a játékfejlesztés iránt:

Game Programming Wiki - http://gpwiki.org
Gamasutra - http://www.gamasutra.com
Flipcode Archive - http://www.flipcode.com/articles/articles_summary.shtml
DevMaster - http://www.devmaster.net
Casual Game Blog - http://www.casualgameblogs.com

és persze a Casual Game Store foruma és blogja, ahol rövidesen elég szépszámú ilyen
jellegű cikk és hozzászólás fog megjelenni:

http://www.CasualGameStore.com/blog
http://www.CasualGameStore.com/forums
http://www.CasualGameStore.com

Ha értenék a játékíráshoz Linuxon, biztos jelentkeznék. Csak sajnos nem értek hozzá. És nem csak én nem értek hozzá :) Nem sok olyan programozó szaladgál hazánkban, aki Linuxra játékfejlesztésbe be tudna szállni hasznos módon. Neveljetek ki magatoknak egyet.
--
unix -- több, mint kód. filozófia.
Life is feudal

engem érdekelne a dolog (külsősként)
ugyan nem vagyok igazán profi, most ismerkedem az SDL programozással
most épp' ezt csinálom: http://sourceforge.net/projects/brikx
szerinted ilyen tudással érdemes jelentkezni?
egyáltalán egy ilyen hirdetésre mit küldjek? udvarias kísérőlevelet+önéletrajzot vagy csak egy kb. "érdekelne a munka, bővebb infot kérek" stílusú levelet? magyarul vagy angolul?

Mint látom, menet közben már elkülted az e-mailt. Azt javaslom mindenkinek, hogy nyugodtan jelentkezzen, mert mindenkinek próbamunkát adunk, amiből kiderül, hogy alkalmas-e rá.
A mi esetünkben ne pazaroljátok az energiátokat udvarias kísérőlevelekre. Ha van, akkor inkább linkeket küldjetek referenciamunkákra. Persze ha nincs, akkor is nyugodtan jelentkezhettek, de csak akkor ha úgy érzitek, hogy alkalmasok vagytok PROFI játékfejlesztői munkára.

Ahogy elod már leirta helyettem SDL-lel dolgozunk, így mindegy, hogy Linux, Mac vagy Win.
Egyébként meglepődnél, hogy mennyi tehetséges játékfejlesztő van itthon. Általában nem a tudással van a baj, hanem a kitartás és a hozzáállás a probléma. Tisztelet a kivételnek!

Szépen jönnek a jelentkezések. Továbbra is várjuk őket!

megjött, köszi, tegnap neki is álltam :)
ma melózok, de igyekszem időt szakítani rá és befejezni, amint értékelhető lesz az eredmény jelentkezem
ezzel kapcsolatban kérdés: mivel prototype-ról/demo-ról van szó, gondolom tényleg csak magára a lényegre vagy kíváncsi (vagyis játszható legyen), körítés (menük, stb) nem kell, ugye?

Grafikus Hölgyek/Urak! Rövidesen megy mindenkinek a próbamunka. Lehet előkészíteni a megfelelő mennyiségű szabadidőt és kávét. :)
Valamint továbbra is várom a 2D/3D grafikusok és programozók jelentkezését!

jobs@CasualGameStore.com

Sziasztok!

Itt szeretnék elnézést kérni, hogy eddig nem teljesítettük az ígéreteket. A héten mennek ki a próbamunkák a grafikusoknak és még néhány programozónak is adósa vagyok egy-egy válaszlevéllel. Mentségünkre legyen mondva, hogy éppen befejezzük a Mahjong Zodiac játékunkat PC-re és Mac-re. Ez okozza a szokásosnál is hosszabb késést az új munkatársak keresése során. Még egy kis türelmeteket kérjük!