Arccal a vasút felé?

Arccal a vasút felé?Ma halottam a hírekben, hogy a MÁV közvetlen járatot fog indítani Pécs és Győr között Bécs végállomással

Gondoltam egyet, s meglesem, de döbbenten kóstatáltam, hogy se IC, se székesfehérvári érintés, se semmi. Sőt, Pécs és Győr között se lehet közvetlen eljutni. Most akkor vagy hazudnak, vagy az Elvira nagyon nem friss, vagy csak elsütöttek valamit, hogy a nép meg csendben legyen.

Szóval felment bennem az agyvíz. 2004. december, és én mint szerény vidéki, pontosabban székesfehérvári lakos, nem tudok közvetlen járattal eljutni Győrbe, mert ugye nem tudom milyen 'mentesítsük a főváros felé menő forgalmat' célszóval megszűntették a járatokat, csakis budapesti átszállással lehet eljutni; ja kérem, Komárom-Esztergom megye már nem is érdekes; szóval nem tudom milyen szakaszon megy a vonat, de hogy felénk nem az tuti.

2004-re elérte a MÁV, hogy Fejér megye, Komárom-Esztergom megye szinte ne is számítson megyének hazánkban, tojjuk le a sok jelentéktelen utast, tojjunk a sok diákra, akik Győr felé szerettek volna utazni Fehérvárról, tojjuk le, hogy most már csak Pestről lehet Fehérvárra utazni, akkor is koszos, mocskos, agyonfirkált vagonokban(és most nem illetném semmilyen jelzővel azokat, akik ezt "művelik").

Kevésbé se érdekes, hogy a 81-es út már így is maximálisan ki van használva köszönhetően az M1-es csillagászati árainak, de Győr felé még ha akarnék se tudnék eljutni közvetlen szülővárosomból, még akkor se, ha a környezetet próbálnám védeni, s ne autóval induljak el, denem tudom megtenni, mert egy nagyokos kicsi kis agyából odafenn kipattant, hogy a Dunátúl egyik legjelentősebb vidékén szüntessünk be járatokat, s terheljük a nyugat felé menő 81-es útra, meg a Volánra.

Gratulálunk MÁV!

Ma halottam a hírekben, hogy a MÁV közvetlen járatot fog indítani Pécs és Győr között Bécs végállomással

Gondoltam egyet, s meglesem, de döbbenten kóstatáltam, hogy se IC, se székesfehérvári érintés, se semmi. Sőt, Pécs és Győr között se lehet közvetlen eljutni. Most akkor vagy hazudnak, vagy az Elvira nagyon nem friss, vagy csak elsütöttek valamit, hogy a nép meg csendben legyen.

Szóval felment bennem az agyvíz. 2004. december, és én mint szerény vidéki, pontosabban székesfehérvári lakos, nem tudok közvetlen járattal eljutni Győrbe, mert ugye nem tudom milyen 'mentesítsük a főváros felé menő forgalmat' célszóval megszűntették a járatokat, csakis budapesti átszállással lehet eljutni; ja kérem, Komárom-Esztergom megye már nem is érdekes; szóval nem tudom milyen szakaszon megy a vonat, de hogy felénk nem az tuti.

2004-re elérte a MÁV, hogy Fejér megye, Komárom-Esztergom megye szinte ne is számítson megyének hazánkban, tojjuk le a sok jelentéktelen utast, tojjunk a sok diákra, akik Győr felé szerettek volna utazni Fehérvárról, tojjuk le, hogy most már csak Pestről lehet Fehérvárra utazni, akkor is koszos, mocskos, agyonfirkált vagonokban(és most nem illetném semmilyen jelzővel azokat, akik ezt "művelik").

Kevésbé se érdekes, hogy a 81-es út már így is maximálisan ki van használva köszönhetően az M1-es csillagászati árainak, de Győr felé még ha akarnék se tudnék eljutni közvetlen szülővárosomból, még akkor se, ha a környezetet próbálnám védeni, s ne autóval induljak el, denem tudom megtenni, mert egy nagyokos kicsi kis agyából odafenn kipattant, hogy a Dunátúl egyik legjelentősebb vidékén szüntessünk be járatokat, s terheljük a nyugat felé menő 81-es útra, meg a Volánra.

Gratulálunk MÁV!