upc weboldal, ügyfélszolgálat

 ( bthomyka | 2019. szeptember 29., vasárnap - 11:26 )

elég régóta egy vödör pénzt fizetek a upc-nek havonta (mostanság 25 ezreket pl), de közel két év alatt sem sikerült a rohadó ügyfélszolgálatot meg a weboldalukat gatyába rázni. utóbbi még trehányabb lett a vodafone-os bevásárlás óta.

szóval másfél-két éve probléma, hogy a myupc fiókból ki vagyok zárva, azt megelőzően meg a wi-free nevű cuccot sem ebből lehetett kapcsolgatni, de ez inkább csak kényelmi szempont.
firefox és chrome böngésző esetében is ugyanaz történik, amikor a myupc bejelentkezésre kattintok: elsőre nem jön a captcha-faszság, majd hiába az elmentett login, nem enged be. szerinte nem egyezik a felhasználónév/jelszó páros. okay, állítsuk helyre: jelszóemlékeztető esetén nem létező felhasználónév, ha meg az "elfelejtettem a felhasználónevemet" című fejezethez ugrunk, akkor nem egyezik a vezetéknévhez tartozó születési dátum.
értem én, hogy az én koromban meszesedik a szürkeállomány is, de ne magyarázzuk meg, hogy a saját szülinapomat vagy a nevemet eltévesztem, az ügyfélszámot meg a számlalevélről kopizom mindig.
pár napja a webfelületen eszközöltem hibabejelentést, gondoltam majd e-mail formájában válaszolnak. de nem, nekik telefonálni kell. illetve a rohadék automatájuknak, amelyik azt mesélte, hogy távoli méréseik alapján a hibabejelentésembe leírtak már nem tapasztalhatóak... hogy miféle távoli méréssel állapították meg, hogy képtelenség a myupc fiókba bejelentkezni (az én fiók-adataimmal), arra még nem jöttem rá. persze volt olyan opció, hogy 1-es gomb ha szerintem is frankó, 2-es gomb ha nem, vagy nem tudom ellenőrizni. nyomtam a kettest, majd miután az ügyintézés ezzel véget ért, hívás megszakít. úgy 5 perc elteltével ugyanez. az ügyintéző kapcsolása mint lehetőség ugyan megvolt, de miután nem voltam otthon, nem hurcibálom magammal az összes ügyfélszámot/iktatószámot/hibajegyet/kutyaf*szát, ezért úgy gondoltam, hogy nem élek a beszélgetéssel, hiszen tavaly sem abban az időpontban kerestek telefonon (ugyanezért), mint amit megjelöltem.

viszont amint tudok, kiveszek 2 nap szabit, felugrok pestre, kirugdosom a helyéről a PR-ost (mint az ügyfélszolgálatért felelős személyt), aztán gyorstalpalót tartok az ügyintézésről, ügyfélszolgálatról a beosztottainak. hogy a webhely tartalmáért felelős webprogramozóval is váltok-e pár szót, azt még nem döntöttem el.

azt hiszem, hogy tizenvalahány év után ideje megjelennie a telekomon kívül másnak is az utcában.
mindenesetre 2019-ben egy hatalmas vicc az egész. nem sűrűn volt/van szükségem a myupc fiókra, de pl legutóbb megnéztem volna, mit hogyan változtassak, plusz kinézett nekik még egy előfizetés ugyanide. de hát ha nem kell nekik a lóvé, elkölthetem én máshol is :)

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.

Kizárt. 2019 nincs olyan kotott kabeles szolgaltatas, hogy 4 digitnel tobbet barmily okbol csongessek nekik. Ez kb. utonallas egyenerteku.
Klasszikust idezve.
Draga, draga, de legalabb szar.

Telekomnal is, home szolgaltatas, net+tv/mobiltv,moziklub, etc.../+telefon 8.5k havonta + mobil all you can eat minden call/data 8.5k szinten +3 kis mobil csomag. Igy van ossszesen 25k korul, es ez T geco.
Sajnos nem tudunk atmenni digihez, mert a kabelt az inviteles maszatolas miatt, a mobilt meg az ismert okok miatt nem tudjuk / jelenleg / atvinni szopo korzet szinten. Instant valtas lenne az biztos.
Invitelnel meg 30Mbps adsl! a max amit ajanlottak, T kabelen akar maxi csomagot is tudna kotni. Erdekes, hogy a kabel halot nem osztjak meg csak a rezdrotot es ez nem erofoleny a a dehogy... :)

Igaz csak tipp, de nem lehet van némi keveredés a szerződésben foglalt, illetve upc fiók/myprime adatai között?

(Nem is értem miért kell külön minden upc szolgáltatáshoz regisztrálni, miért nem működhet az összes szolgáltatásuk az alapszerződés alapján.)

anno a myupc fiókot azért regisztráltuk, hogy az összes szolgáltatást egy kupacban lehessen átlátni, szükség szerint módosítani, újakat igénybe venni (e-ügyintézés). ez jó is volt, amíg működött/beengedett. a wi-free kikapcsolása már nem innen történt, a myprime szolgáltatást meg a tv boxon keresztül, pin kóddal tudom/tudnám előfizetni ugyanúgy, ahogy a többi "feláras" csatornát is, de erre még nincs itthon igény.

--
"a Hungarian Unix Portált [...] szakmai fórumként eszembe nem jut használni, mert a közönség mentalitása miatt nincs értelme."

Írod, hogy a "...wi-free nevű cuccot sem ebből lehetett kapcsolgatni..."
Úgy tapasztaltam, hogy ha kikapcsolod vagy kapcsoltatod, csak annyi történik, hogy TE nem használhatod. Másnak ugyan úgy szolgáltat a routered, azaz szolgáltatási pont vagy mások számára. Azt mondják, a sávszélességedet nem befolyásolja. (De sugároz.) Ha nagyon reklamálsz, feltöltenek egy olyan firmware verziót ami nem teszi, de hamarosan visszakerül az aktuális verzió, ami megint szolgáltat. Ha egy olyan routert kapsz, ami normálisan kezelni képes, azaz fizikailag is kikapcsolja (és távolról nem kapcsolják vissza) akkor ok. Ez ellenőrizhető, ha áramtalanítod az eszközt akkor eltűnik, visszakapcsolva meg megjelenik a WiFree az elérhető routerek listáján pl. egy android / WiFi Analyser (ingyenes) programmal figyelve.

+1
-------------------------------------------------------------------------------
Az életben csak egy dolog a szép, de az épp nem jut eszembe.

Slackware Linux current | 4.19.61-janos

elviekben a router a kikapcsolt wi-free esetében _nem_ szolgáltat másnak ilyet.
firmware? a rajta lévő usb portot is letiltotta még a forgalomba helyezés előtt, az eszközölt port-átirányításokat meg általában 4-6 havonta kellett eddig újra belőni, mert ők odafent mindig jobban tudják, hogy neked mi kell és hogyan.

arra most nem térnék ki, hogy volt időszak, amikor a sip account-ot sem adták oda, hogy a telefont ne tudjam bekötni hardware nélkül egy asterisk-be. a műszakis csávó közölte: az oszlopig IP telefon, onnan meg analóg. diplomát végzett IT szakember volt. mert ha még azt mondta volna, hogy a vonatkozó jogszabályi előírások alapján ilyen módon nem hordozható (nem változtathatod meg a földrajzi helyét), még talán meg is érteném az aggódást.

--
"a Hungarian Unix Portált [...] szakmai fórumként eszembe nem jut használni, mert a közönség mentalitása miatt nincs értelme."

> elviekben
--
Blog | @hron84

"valahol egy üzemeltetőmaci most mérgesen toppant a lábával" via @snq-

én most mondtam le,

persze pont ezt nem lehet weben/1221-en keresztül, mindenképpen be kell menni hozzájuk.


[új] - No rainbow, no sugar - [új]

Részvétem. Anno nekem is volt bajom a UPC-vel, mostanában telekommal van. Írok nekik valami miatt, erre ők küldenek SMS-t, hogy postai úton válaszolnak... Várok a válaszra majdnem másfél hetet. A levél végére odaírták, hogy legközelebb elektronikus úton keressem őket ha nem akarok sokat várni a válaszra....

Nekem van egy nagyon jó módszerem arra, ha bajom van egy szolgáltatóval, és tudom, hogy nekem van igazam, de geciznek. Csinálni kell egy legalább fél órás, de inkább hosszabb hanghívást, majd a végén be kell jelenteni, hogy ezt a beszélgetést írásban postai úton kéred ide, és ide. Kötelesen 30 napon belül kiküldeni neked, és egy perc legépelése alsó hangon egy emberóra. Plusz a review-k, plusz a kiküldés. Nagyon hamar igazad lesz, csak hagyd őket békén. Fontos, hogy ne mp3-ban a hanganyagot kérd, hanem a gépelt, nyomtatott változatot! ;)
--
"Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live." John F. Woods

ez tetszik, asszem alkalmazni fogom amennyiben nem kooperatívak. persze azzal a hozzáfűzéssel hogy mindezt azért hogy hitelesített kivonaton tudjam követni azt hogy mi az amit már próbáltam az ügyem előremozdítása érdekében és nem bizonyult eredményesnek... csak hogy egyértelmű legyen.


"all submitted complaints will be forwarded to /dev/null for further investigation"
"ez ilyen hippi kommunás felfogás, ahogy Stallman sámán módjára dobol a nagy hasán, hogy GNU, free software, free as free beer."

Ok meg majd elhajtanak titeket a fenebe, mert nincs olyan jogszabaly, ami az adatkezelot aranytalan koltsegek benyelesere kotelezne. Vagy valaszthatsz, hogy megiscsak eleg-e az mp3, vagy kifizeted a szovegiro munkatars oradijat.

en neha legszivesebben a set top boxot hajitanam be a dunaba, mert annyira egy hatar fos, hogy ennel nagyobb kupac szart el sem lehet kepzelni!

Az alkalmazottak is gyűlölik. A topmenedzsmenttől jött egy igény, hogy ezt kell adni, mert olcsó.
--
"Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live." John F. Woods

gondolom egyéb DOSICS-capable boxot nem lehet működésre bírni okosban...


"all submitted complaints will be forwarded to /dev/null for further investigation"
"ez ilyen hippi kommunás felfogás, ahogy Stallman sámán módjára dobol a nagy hasán, hogy GNU, free software, free as free beer."

"" myupc bejelentkezésre kattintok: elsőre nem jön a captcha-faszság""

Nekem ilyet sosem kért még Chromium alatt.
Nem mondom, hogy túl könnyű eltalálni a megfelelő, de -folyton elugró-bezáródó menüpontot- szokott azért sikerülni.

De hogy biztassalak is valamivel, digitális TV-be CI-modult cseréltessél a UPC-vel (ügyfélszolgálati ponton nem cserélnek 'sajnos') és akkor a mostani problémáid eltörpülnek - kvázi megszűnnek az új mellett.

--
God bless you, Captain Hindsight..

Na mi lett? Hanyat utottel ki?

---
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....