- mogorva blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1315 megtekintés
Hozzászólások
éljen a "Separation of duties" :D
------------------------------------------
“Luck Is What Happens When Preparation Meets Opportunity" - Seneca
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A SOD jó (bizonyos szintig).
Inkább a morállal van a baj.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Konkrétabban, hogy nincs rendesen leirva kinek mi a feladata (jogok és feladatkörök).
-------------------------
Dropbox refer - mert kell a hely: https://db.tt/V3RtXWLl
neut @ présház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Inkabb a "not my job" hozzaallas az, amivel baj van.
Nem valo a startup mindenkinek.
A "nem az en dolgom" az csak arra ervenyes valasz, amire azt mondja a gep, hogy "access denied", vagy amire fixen tudsz valakit ajanlani, aki tizedannyi ido alatt vegez vele, mert "van ra scriptje / skillje".
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Par fos ceg, startup, ott tenyleg igy van. Nekik nem igazan valo a SOD.
____________________
echo crash > /dev/kmem
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Már megint a pornónál kötünk ki?
https://en.wikipedia.org/wiki/Soft_On_Demand
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Na ja, mondjuk ok lehet sikeresebbek, mint a separation of duties mozgalom ugy altalaban veve :)
____________________
echo crash > /dev/kmem
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Te szeretsz más helyett dolgozni? Itt egyértelműen Team 3 a hibás, mert ők sirnak hogy szar, de amikor megkapják az instrukciót (nyissá' ticketet Team 1-nek) jön a not my job. Ja, hogy nem a te dolgod? De sirsz érte? Akkor tűrjed barom...
-------------------------
Dropbox refer - mert kell a hely: https://db.tt/V3RtXWLl
neut @ présház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ahogy mondod: Team 3 turjon, ha hulye. Team 2 meg ne vegye magara es legyen rola papirja, hogy o mindent megtett.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szigorúan véve, ha nekem (Team 2) az a feladatom, hogy a Team 1 által szállított cuccot karbantartsam, akkor nem elrugaszkodott, hogy a szoftver, vagy a dokumentációjának problémáit nekem kell jelenteni, nem rakhatok az ügyfelemre fölöslegesen melót.
De Team 1 ha például nem vállalta szerződésben, hogy új verziókra átállást is támogat, akkor akár meg is teheti, hogy sosem frissíti a szoftver függőségének verzióját. Ugye az is munka, mert elvileg tesztelni is kell, nem elég átírni a doksiban és leszarni. Bár itt a bétatesztelést már a user elvégezte ha jól értem :-).
Végső konklúzióm: az egészet irányító manager a hibás: nem jelölte ki pontosan a felelősségeket, vagy pedig nem tartatja be. Egyébként is a csapatok közötti surlódások elsimítása is az ő mindenkori feladata. A probléma még ha vihar is egy biliben, akkor is jó ha nincs belőle csapatok közötti villódzás. Kivéve ha a csapatok közötti konfliktusokkal akarjük növelni a csapatok összetartozás-érzését. Ami nem is biztos, hogy hülyeség. Még az is lehet, hogy egy zseniális menedzser 5D sakkjátszmáját látjuk!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én itt inkább úgy veszem le hogy nem "szolgáltató-kliens" kapcsolat van, hanem egy cégen belül 3 munkacsoport.
Ebben az esetben jogos a Team2 kérése, hogy ne őket zaklassák ezzel mert kb csak közvetítő szerepet játszanának a kommunikációban az értelmes munka végzése helyett.
---
"Errors are red
My screen in blue
Someone help me
I've deleted Sys32"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Itt a hupon már több mérnökóra ment el a problémára, mint ahol dolgozni kellene rajta :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
haha, nagyon nagy :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni