Masfel hete csatlakoztam en is...

Hozzászólások

Csak ilyen kisméretű képeid voltak?

A web szepsegei :)

Miota mondom, hogy mar anno elbasztak az alapjait :)

Szerk: Illetve maga a hypertext az tok jo otlet. Csak annak nem egyenesagi leszarmazottja(nak kellene lennie) a modern web(nek), hanem ket kulonallo koncepcio (GUI/webalkalmazas vs. dokumentum linkeles) egyuttelesenek.

A bongeszo, mint alkalmazas-, es GUI framework eleg nagy kesze-kuszasagban szenved; koncepcionalis hibak es hianyossagok okozzak a fenti jelensegeket. Az atmeretezest es ilyeneket automatikusan meg kellene oldania.

Ha viszont az a gond, hogy nem linkeltem az eredetit a kep moge, akkor bocs, jogos :)

A második kép kifejezetten jó, de az első is :D Grat.

"Menj a veréb után, szarba vezet"
-------------------------
Dropbox refer - mert kell a hely: https://db.tt/V3RtXWLl
neut @ présház

Koszi!

Masodik Marple-ben keszult mult hetvegen. Es rajottem, hogy egy 125-os motor nem a dombok koze valo :)

Szerk: amugy a kommented utan megneztem en is jobban a masodik kepet, es tenyleg eleg jol sikerultek az aranyok meg a perspektiva.

Ha ez akkor bennem tudatosul, es nem csak "igy jol nez ki, ez jo lesz" alapon fotoztam volna, akkor azert a jobb sarkat meg kiigazitottam volna :)

A horizonttal viszont elegedett vagyok. Megvan az also harmad, kozep, felso harmad beosztas, ahol maga a tema vertikalisan kozepre osszpontosul.

Gondolkoztam rajta mar, hogy elo kene venni a tukorreflexest, meg szerezni par szurot, meg talan valami rendesebb objektivet, most meg is jott a kedvem! Nem mellesleg mostmar tudom is magammal vinni, ellenben a biciklivel :)

Erdekes volt! Pont akkor jott a Beast from the East 2.0, szoval brutal szelben es havazasban sikerult letenni.

Vegen az oktato mondta is a kozuton, mikor elkezdett szakadni a ho, hogy "15 perc meg, es okek vagyunk". 5 perc mulva, mikor mar konkretan havon motoroztunk mondta, hogy akkor na itt eleg volt :)

Reggel meg arra szamitottam, hogy barmikor hivnak, hogy lefujjak, mert szar az ido (semmi kedvem nem volt kikelni az agyol), de aztan vegulis megcsinaltuk!

En ezeket a videokat szoktam nezegetni: https://youtu.be/BTOai9IkxDA

Bar, ahogy nezem elobb le kell tenni a jogsit es venni egy nagyobb motort az ilyen turakhoz :)

Cool. Egy 600-as már adná. Az az "L" betű mi rajta? Luzer? :D

--
trey @ gépház

Ez ugy nez ki, hogy ha van B kat. jogsid, akkor 50cc-t vezethetsz L tablaval, vagy ha leteszet a CBT-t (egynapos training), akkor 50cc L nelkul, vagy 125 L tablaval.

A CBT az elso lepcso az A fele is, tervezem majd, hogy a nyaron leteszem, de ez volt a leggyorsabb megoldas arra, hogy egy viszonylag normalis motort vezethessek mar marciusban.

Aztan ha megvan az A, akkor lehet nezek valami 4-500-ast, lehet 600-ast, az majd kiderul. De itt a kornyeken meg ez is egesz jo, a varosi forgalom tempojat igy is tudom tartani, viszont valoszinuleg inkabb sik videkre leszek karhoztatva, a Peak-, Lake Districthez, meg Snowdoniahoz (nem is beszelve Skociarol) mar nagymotor kell majd.

Addig marad a tengerpart, meg egyeb random sikabb videkek :)

Nagyon jo kis gep, nekem is volt ilyen meg par eve, ha jol latom ez egy YBR Yamaha.
2.6-al el volt a szaz kilom alatt es ment kozel 100-at. :)

Most mar szerencsere egy 650-es ER6-om van (Kawa), amit haza is hoztam a "kies" angoloktol a koltozesnel.
Amugy sok szerencset a motorozashoz es udv a klubban! ;)

Haha :)

Tudod, itt jobb-kormanyos van csak, hozza kell szokni :)

Amugy mivel nem sokat vezettem itt (3 napos hosszu hetvege Skociaban 2 eve, berelt kocsival), es ugyan bicikliztem, de azert az megse ugyanaz, ezert jobbnak ereztem lepcsozetesen haladni.

Masreszt ugy gondoltam, hogy kicsivel kezdeni lehet jobb, akkor jobban fogom ertekelni a nagyobb tobb teljesitmenyet, hogy kenyelmesebb, stb.

Nem mellesleg a jogsi, azt lentebb/fentebb kifejtem.

Hát, szakmai fórumhoz méltóan megkritizálom. Fel van töltve 4032x3024 felbontású kép a webre,
1,3 MByte méretben.
1:1-ben nézve láthatóan homályos, szar optikával készült zajhalmaz.

Jobb lett volna 640x480-ban a HUP fórumra.
$ convert cYWSyyw.jpg -geometry 640x480 cYWSyyw-2.jpg

Mérete 1,3 MByte helyett 68 kByte (2 GB/hó korlátos mobilnetről nézem a fórumot ...) és rákattintva a vacak optika általi homály sem látszik.

Grat! Szép moci!
Tini koromban szerettem motorozni. Igaz főleg a szomszédos erdőben csapattam nyaranta.

Így felnőtt fejjel már annyira nem hiányzik. Inkább ülök bkv-ra reggelente. :D (ott lehet olvasni ha van helyed, no meg aludni :D)
Ettől persze jó hobby és dugóban különösen hasznos jármű. :)

Baleset mentes utakat!

Aztán nem növelni a hülye motorosok körét, akik 150-el előzgetnek országúton, se nem azokét akikről emléktáblák vannak pl a Kékesen.

sok sikert, tényleg.

amúgy a két képről az jutott hirtelen eszembe, amikor a picsogást kell hallgatni, hogy itthon mennyire csóró mindenki meg külföldön még fingani is jobb. meg cultural differences. miközben az autókat elnézve bármely magyar városban különb autópark áll a placcon. az esti képen a kilopott cuccról lehullott lakat és a földön heverő szemét szintén lehetne hazai kép is. szóval nem különb itt senki, a világon mindenütt ugyanazzal a mentalitással találkozol "kössünk rá két görcsöt jó az úgy"; "ki nem szarja le"; "kibaszok én veled" jeligékkel.

a preciz "Németországban" is legfeljebb a közbiztonságot láttam jobbnak. mára az is eltűnőben van. kiben higgyek

--
Vortex Rikers NC114-85EKLS

mikozben pl. az osztrakok Sopronba jarnak fogorvoshoz mert nalunk olcsobb. en mindig Sopronba teszem az egyik nyaralasomat es eddig nem sok olyan kirakati utcat talaltam ahol nincsen vagy ket fogorvosi rendelo. van amelyik orvos azt mondta, hogy Angliabol jarnak hozza.

szoval annyira nem egyertelmu az a kulonbseg, meg az sem kinek a javara. tolunk nem tudom hanyan mennek pl. Romaniaba vagy Szerbiaba vagy olcsobb helyre. en nem is tudok ilyenrol.

--
Vortex Rikers NC114-85EKLS

Én két évig robogóztam Budapesten, az első évben elestem (szabálytalanul előztem a kocsisort a villamossínre áttérve, majd visszatérve, de az elöl haladó autó előtt kiesett alólam a motor - meg tudtak állni), a második évben pedig teljesen szabályosan, a jobb oldali sávban közlekedve egy takarásból, kapualjból a forgalomba csatlakozó autó nem adta meg az elsőbbséget és átestem a motorháztető felett. Ebből vállsérülés lett, ami magától gyógyult, viszont legalább egy hónapig csak segítséggel tudtam pólót, pulcsit felvenni.
Persze Budapest az más, az emberek három másodperc előnyért bevállalják akár az életveszélyt is, főleg amikor reggel sietni kell, nehogy a köcsög főnök beszóljon.
Sok sikert, de ésszel, és főleg DEFENZíVEN. Ez azt jelenti, hogy nem elég a szabályos közlekedés, fokozott óvatossággal, lassabb tempóval kell elébe menni olyan helyzeteknek, amiből baleset adódhat MÁSOK hibájából.

--
debian,libreelec,openmediavault,ubuntu,windows,arch,lineageOS
zbook/elitebook/rpi3/nexus5_hammerhead