Volt egy postafiók ID probléma a céges Exchange-ben, vissza kellett állítani a postafiókokat, és újra kellett állítani minden kliensen az exchange dolgokat. Ellenben azóta nem bírom rávenni a telefonomat, hogy szinkronizálja a névjegyzékemet a telefonról az Exchange-re.
Ezalatt azt kell érteni, hogy bármilyen telefonon veszem fel az Exchange Activesync fiókot, a levelek és a naptár gyönyörűen átszinkronizálja magát, a névjegyzékre is azt mondja, hogy OK, de az Outlookba nem jönnek át a névjegyek. Próbáltam ki-be kapcsolni a naptárat és a névjegyzék szinkronizálást a telefonokon, de semmi hatása.
Van ötlete valakinek, mit tegyek?
- 1101 megtekintés
Hozzászólások
Senki?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jol ertem, hogy a telefonban tarolt nevjegyek(amik korabban exchange account alatt voltak) nem syncelnek fel az Exchange fiokra?
Ha outlookban veszel fel contactot az megjelenik a telefonon?
Korabban nekem volt ilyen S4-el ott az lett a vege hogy contactok ki lettek exportalva berantva outlookba es a telefon letoltotte Exchange Activesyncen szepen.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De itt fordított a helyzet. A telefonban/google-on vannak meg a névjegyeim és az Exchange-be kellene beletolnom...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni