Vasárnap jött az értesítő e-mail, hogy sikeres tranzakció. Hm, mintha már küldtek volna egy ilyent a napokban, de biztos rosszul emlékszem. Majd ha gépnél leszek, úgyis átnézem a hétvégén kapott e-maileket, mobilon csak a választ igénylők számítanak, minden megy vissza olvasatlanra.
Hétfőn jött az értesítő e-mail, hogy sikeres tranzakció. Na most már álljunk meg egy szóra, ennyit még mobilon is vissza tudok ellenőrizni egy perc alatt: három, különböző számjegyre végződő tranzakcióazonosító, ez így nem lesz jó. Majd holnap, gépnél megnézem a netbankot, addig jelzek az emailben szereplő ügyfélszolgálatnak, holnapig szépen javíthatnak mindent. Nyilván annyi válasz jött csak, hogy továbbították az illetékes elvtársnak.
Kedd reggel, gép, netbank: nahát, ezek a brilliáns elmék valóban három tranzakciót intéztek. Hívom az egészségpénztárat: igen, tudnak róla. Ügyfeleket nem kellene tájékoztatni? Hát pont most tájékoztat. De könyörgöm, én hívtam... Legjobb szakembereik dolgoznak a probléma elhárításán...
Csak én futottam bele?
Ha dolgozik ott valaki közületek, adja át szívélyes üdözletemet az illetékes elvtársaknak: egy icipicit a szoftverhibát elkövetőnek, de sokkal inkább a döntéshozónak, aki úgy gondolja, lehet mismásolni, hátha nem veszi észre a hülyeügyfél.
Ezek után ezekre bankkártyaadatot bízni? A kaktuszom itatását se.
- 6030999 blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1076 megtekintés
Hozzászólások
Én is szoptam már hasonlóval. Azóta senkinek sem engedem meg, hogy automatikusan bármit is lehúzzanak a számlámról!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én fordítva jártam. egy T betűs mobilszolgáltató lett megbízva, hogy szedje le a számlámról amennyire szüksége van. Nem is figyeltem a banki SMS-eket. Egyszer csak jön az SMS tőlük, hogy mivel nem fizettem be a számlát, kikapcsolták a szolgáltatást. Valami 6000 Ft volt a visszakapcsoltatás. Pénz mindig volt a számlán, szóval valószínűleg nem a bank hibázott. Nem nagyon szívóztam, elfogadtam hogy kell fizetni és kértem a telefonos ügyfélszolgálatost, hogy aktiválja újra a szolgáltatást, majd leültem a gép elé és töröltem az _összes_ csoportos beszedési megbízást.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én t-vel úgy jártam, hogy csoportos beszedés volt, de elkezdtem kártyával kifizetni jó egy héttel határidő előtt, és talán három hónap után vettem észre, hogy attól még a csoportos is teljesült. Egy hónapba került, mire visszautalták a pénzt, még csak egy bocsi sem, hogy nem vették észre/egy hétre előre beállítják a beszedést, és basznak megnézni, hogy él-e még a számla. Aztán jó fél évvel később elfelejtettem időben fizetni, ráterheltek pár ezres késedelmi díjat, akkor az előzőre hivatkozva (meg hogy már nem volt hűségem) sikerrel megreklamáltam az amúgy jogos díjat. Szóval egy levelet csak megért volna..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Miért nem inkább rendszeres átutalást állítasz be a bankodnál? Én úgy küldöm nekik (premium) a lóvét.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- Egy fickó El Pasoban csupaszon egy kaktuszra ugrott. Ugyanezt kérdeztem tőle: Miért?
- És?
- Azt mondta, "Akkor jó ötletnek tűnt".
_______Peter
I am a stone. I do not move.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Miért? Nem tudom. Részeg voltam" :D
http://indavideo.hu/video/South_Park_2evad_15reszszinkronosan_CIMEA_kis… - 15:28-tól
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Talán a szamlazz.hu miatt kerültem az adatbázisukba. Napok óta rendszeresen jönnek a levelek tőlük: Értesítés a SimplePay fizetési rendszerének helyreállásáról - Ezúton tájékoztatjuk, hogy a SimplePay online fizetési rendszer ismételten stabilan elérhető. No comment.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni