A Telekom telefonos ügyfélszolgálatán megkapott információk alapján(hozzáférési pont, APN, ...) beállítottam a szükséges opciókat a telefonon, viszont az adatkapcsolat engedélyezése után sincs netkapcsolat. Ugyanezen a mobilon egy másik szolgáltató mobilnetje probléma nélkül elérhető volt korábban. A mobilnet csomag szolgáltatói részről aktiválva van, az adott területen más telefonon tökéletesen működik a Telekom mobilnetje.
- 1219 megtekintés
Hozzászólások
Nekünk dual-sim -es készüléknél volt ilyen gond. Az oldotta meg, hogy a mobilnetes sim -et default -nak/elsődlegesnek kellett állítanunk.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez is az, az adatkapcsolatra be is van állítva alapértelmezésnek a Telekomos SIM.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az nem lehet, hogy csak az egyik SIM foglalat tud mobilnetet kezelni? Nekem pl.igen( Asus Zenfone2 ).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Cseréltem őket, de a helyzet változatlan.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Harom sim-esnel vigyazz melyik simet vagod picire :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az egyik micro a másik normál. Most cserélnem kellett, szóval visszatuszkoltam a korábban megkissebbítettet a másik műanyag keretébe. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Más is tapasztalta már, hogy az itt felsorolt adatoknak csak egy töredéke opció a telefonban?
Internet hozzáférési pont alkalmazások számára
A hozzáférési pont neve: Telekom Net
APN: internet vagy internet.telekom
Felhasználónév: [üres]
Jelszó: [üres]
Jelszókérés: Nem
Autentikáció típusa: PAP
IP: Dinamikus
Elsődleges IP cím: 000.000.000.000
Másodlagos IP cím: 000.000.000.000
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni