Sziasztok!
Februárban vásároltam a Telenortól az S6-omat, egyből megvettem a Samsung tokját hozzá, és elkezdődtek a problémák. Az érintőképernyő egyre többször kezdett el nem reagálni az érintésekre. A lefele húzással elérhető gyorsgombokat 10 esetből csak 4-5 hajta végre a telefon, vagy ha egy próba üzenetetet írok csupa bármilyen betűvel egymás után akkor minden második-harmadik érintés kihagy. Érdeklődtem samsungos kapcsolatnál, és tudnak a problémáról - egyelőre fű alatt - továbbá azt is mondta, hogy a tok belső része a napi használat által apró karcokat ejt a képernyőn. (külföldi netes oldalon is már olvastam) Ha alaposan megnézem az enyémen is már vannak ilyen karcok. Hihetetlen. A piacvezető cég csúcskategóriás készüléke fizikailag és hardverileg is sérül a gyártó tokjától. Az össz érték 150e, a premium assistant-ot hívtam, pénteken viszik el tokkal-vonóval. Szeretnék ebben a helyzetben a szervíz ellen felkészült lenni, a tokért elköltött pénz szeretném ha megtérítenék. Mire számíthatok szerintetek?
- 1903 megtekintés
Hozzászólások
"tokkal-vonóval"
A vonó működött legalább? :D
-----------
"Pontban 0:00-kor nem nagyon szoktak véletlen dolgok történni"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem tudom releváns-e, nekem a Sony érintőképernyőm szokott meghülyülni kb három havonta, fantom érintések történnek. Egy-egy alkoholos tisztítás eddig megoldotta.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Helló
én s6 hoz vettem egy spigen tough armor tokot + temperált üveget rá igy kb. elpusztíthatatlan már sajnos többször pottyant le, de eddig semmi baja nincs.
Az összes flip tok karcolja a kijelzőt sajnos bemegy a tok és az üveg közé valami szennyeződés és ráhajtod a tokot, majd zsebben elmozdul az üvegen aztán szép hosszanti vízszintes karcok gyűlnek...
Az s4 zoom is ugyanígy járt mikor vettem volt rajta egy gyári fehér flip tok én balkezes lévén a balra nyíló tokot egyből kukáztam és helyette kapott egy sima gumírozott tokot ami a kijelzőre nem hajlik rá, meg szintén temperált üveget így nem sajnálom betenni a táskába, és kb egy éve teljesít szolgálatot probléma nélkül.
------------------------
Nincs a világon se jó, se rossz. A gondolkodás teszi azzá... (W. Shakespeare)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sajnos teljesen igazad van, vmi normalis tok + tempered glass, az ilyen mindenfele rahajlis tokoknak a masik rakfeneje a magnes, probalj meg egy magnessel hizzaerni a kijelzohoz, namost kepzeld el h ott van egy konstans magneses eri a szelen, kicsit megzavarja szegenyt
Eddig kb az ipadnel sikerult ezt valahogy kikuszobolnie az applenek, az iphoneok szinten meg tudnak orulni egy magnes miatt
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akkor a telemaxhoz kerül a telefon, mert ők a magyar Samsung szervize.
Tapasztalat:
Van egy Note 4-em ami garanciás és garanciába 3x lett javítva. Abból 2 az ő hibájuk miatt. Elsőnek microUSB hiba volt és akkor a modult cserélték is. Olyan jól rakták összes hogy utána csak erős nyomásra működött a Home gomb... Akkor visszaküldtem a telefont, javították, de utána ismét az első esetbe felmerült hiba lépett fel. Közben a telefonról azt kaptam hogy karcos és erősen kopott, hol ott ebből semmi nem volt igaz. Majd cseréltek rajta komplett házat és nyáklapot elméletileg, de a hiba időközönként fenn áll, de visszaküldeni nem tudom mert most nem állandó a jelenség.... :) Persze felhívnak hogy mi a véleményed a szolgáltatásukról, de el is mondtam hogy nem valami jó. Persze ez az én tapasztalatom, lehet hogy semmi gondod nem lesz majd velük. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
TMX szervíz "legendás".
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jelenleg egy Lenovo Ideapad G500-at gariztatok naluk a bokkeno az, hogy mar lejart a varhato elkeszules.
Irtam nekik erre a valasz, hogy varjak a gyartotol az alkatreszt. :D
Also-felso burkolat csere, zsaner csere(mert megszorult ezzel vitte magaval az also es felso burkolatott), kijelzo csere mert a feszulestol a cof is elvalt a kijelzotol.
Ha nem lenne garis akkor mar csereltem volna kb 2 nap alatt az egeszet.
Lenovo-t soha tobbet nem ajanlok senkinek mig ezek javitjak...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én inkább úgy fogalmaznék hogy semmit nem ajánlanék amit ők javítanak! :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez a clear view tok blama már réges-régóta ismert. Hogy a fenébe forgalmazzák még azt a vackot?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
legyartottek XXXXXXXX dbot, eddig gondolom a fele se fogyott el, ugyh jo lenne ha legalabb az arat visszahozna nekik :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
OFF: rev <<< 'GalaxyS'
:D
------------------------
{0} ok boto
boto ?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni