- Fisher blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 726 megtekintés
Hozzászólások
Was this information helpful? [ ] Yes [ ] No [X] It was as helpful as the contents of this page: https://support.office...
Egyébként mi a gond? :)
BlackY
--
"en is amikor bejovok dolgozni, nem egy pc-t [..] kapcsolok be, hanem a mainframe-et..." (sj)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az, hogy mint ügyfél, nem vágyom debugolni a mikroszoft termékeit. Se a helpdesket, se a linket, szkájpot.
A hab a tortán annyi volt, hogy a kapott user/pass adatok voltak enyhén pontatlanok, ami nagyjából sejtettünk, csak épp bizonyítani nem tudtuk.
Az is szép, hogy tegnap azzal szórakoztam (már tcpdump/wireshark screenshotot küldtem), hogy higgyék már el, hogy nem nálunk nem remek a dolog, hanem náluk nem pompás valami (a válasz kb. annyi volt, hogy ők tudják pingetni, én tudom-e?).
Szóval a kedves partnerek se mindig segítenek állati sokat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A ":)" a végén megvolt? ;)
BlackY
--
"en is amikor bejovok dolgozni, nem egy pc-t [..] kapcsolok be, hanem a mainframe-et..." (sj)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Meg, meg, csak enyhén hisztis vagyok :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Dejo, ha rakattintok a Trobleshoot linkre is ugyanez az oldal jon be :D Vajh kinek volt az a millio informacio ami az oldalon talahato helpful?:D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hehe. Kollégának gépén a Lync majd a S4B is indítás után egyből crashelt, de csak ha dokkolón volt a gépe. Először azt hittük, hogy az ethernet hálózattal van a baj (wifin ment). Végül a BIOS-ban az NVIDIA optimus kikapcsolása oldotta meg a problémát. Köszönjük microsoft!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni