A másik, amit most vettem észre, hogy a jelszavamat lazán visszaküldték nekem plain textben, levélben. Bár gőzöm nincs, milyen jelszó az oda, mert ők csak egy hat (nem több-nem kevesebb) karakter hosszú számsorozatot fogadnak el, ebben meg van minden.
kisírtam magam, na.
- vilmos.nagy blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 968 megtekintés
Hozzászólások
Saját tapasztalat, igaz én kártyásra váltottam, mert nem akartam számot hordozni.
Majd ha megkapod az első fizetési felszólítást emlékeztetőt, akkor az okosabb ügyintéző meg fog találni, az utolsó csekkel egyetemben. De addig a MyTelenor oldalon is esélytelen kifizetni - akkor is ha van e-számlád.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ebben csak az a csunya, hogy elmeletben meg hazon belul sem hordozhatod el a szamodat, ha tartozasod van. Mondjuk en a szamhordozast altalaban szemelyesen inteznem, mindket szolgaltatoval egyeztetve, mert egyszeruen nem tudom elhinni, hogy az itthoni mobilszolgaltatok vannak olyan felkeszultek, hogy az aktiv kozbefontoskodasom nelkul ezt el tudnak intezni maguktol.
Mint a kepen jol latszik, a gyanu nem nelkuloz mindenfele alapot.
--
Blog | @hron84
Üzemeltető macik
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De itt szerintem nem tartozást írt, hanem csak arról van szó, hogy elhordozás után lezárják az aktuális havi számlád és azt kell kifizetned.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A számhordozás megtörtént gond nélkül. (btw egy ideje már csak egy-lépéses számhordozás van, ahol a fogadó szolgáltató intéz mindent)
Ahogy l0ud kollega írja, a számhordozás után lezárt, utolsó havi (rész-)számlámat szeretném befizetni, de a Telenor ezt nagyon nem akarja.
--
blogom
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hihihi,
ma én is voltam bent. Az egyik előfizetés már nem is szerepelt az újak között sem az hogy mire változik, a másikról meg csak sejtelmesen annyit írtak meg fog változni.
Bementem, Hypernet reklámok, dögivel, Hypernet matricák mindenhol, kilométeres sor. Kiderült hogy áll a Telenor rendszere, ezért csak annyit tudtak csinálni mindenkinek, hogy felvették az adatait és majd hív a telefonos ügyfélszolgálat. Páran hangos dörmögve kimentek, hogy na majd otthon elintézem neten, mire az ügyfelesek csak hangosan felröhögtek.
No rainbow, no sugar
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Lehetséges esetek:
1. Meglepődtek. Senki nem gondolta a Telenor illetékes vezetői közül, hogy sem az ügyfélszolgálati irodák, sem pedig az online ügyfélszolgálat nem lesz képes megbirkózni az előfizetők tömegeivel. Ha csak az előfizetők 10%-a nem fogadja el a díjmódosítást, már az kezelhetetlen tömeget jelent. Pláne ha azt is figyelembe vesszük, hogy normál hétköznapi terhelés esetén, a Telenor online felülete több (vagy inkább sok) másodperc alatt tud kiszolgálni minden lekérést. -> Nem biztos, hogy olyan céggel akarok kapcsolatban lenni, amit ilyen vezetők vezetnek.
2. Tudták előre, hogy ez lesz, és abban bíztak, hogy az előfizetők a sorban állás helyett inkább csendben beletörődnek a díjemelésbe. -> Kell nekem ilyen céggel kapcsolatban állni?
3. Tudták előre, de valamilyen csodára vártak. -> A következtetésem megegyezik az előző két esetével.
-----
(&%;_98\<|{3W10Tut,P0/on&Jkj"Fg}|B/!~}|{z(8qv55sr1C/n--k**;gfe$$5a!BB]\.-
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni