Sziasztok!
Felkonfigolt Asterisk Elastics pbx data fech művelethez szeretnék pbx
oldali konfig útbaigazítást, segítséget kapni.
A mellékek alatt rögzítésre kerülnek a beszélgetések. Azt szeretnénk hogy másik ügyviteli nyilvántartásba átemeljük ezeket a hangfilokat vagy ezek linkjeit ahogy az célszerű. Szeretnénk hogy a nyilvántartásban az ügyfél hisztoriban is szükség esetén könnyen visszahallgathatóak legyenek a beszélgetések.
Előfordulhat, hogy ügyfél nincs/ vagy még nincs rögzítve de munkatárs(mellék) mindig van.
Előre is köszönettel,
Krisztián
- 3947 megtekintés
Hozzászólások
Ha adatbázisba (is) logol, akkor onnan könnyen kinyerheted ami neked kell. Ha nem, akkor a logfájlokat dolgozd fel.
"A +1 az a proletárlájk."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem CDR SQL-be mentésével és a UNIQUE ID használatával mind a hangfájl nevében mind a CDR-ben egy remek közös pont lehet.
Bár, ha nagyon precíz szeretnél lenni akkor hangup részben a mentett fájlt kódolod mp3-ba és a CDR-be teljes útvonallal mented el amit esetleg az ügyviteli szoftvernek is átadhatsz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni