1.
Ezt éppen ma olvastam, linkelése szükségtelen a hupon.
"Ezek után megfogadtam, hogy soha
többé nem fogok Magyarországon munkaerőt keresni.
Üdv,
László"
Bár én nem jelentkeztem, így engem nem kérdeztél/kérdezhettél, de köszönjük (mi balfasz magyarok), a válasz már biztos, csak az időpont kérdéses. Hogy Te így jártál az ismerősöknél, az nem a többi magyart minősíti, de még nem is reprezentatív minta. Ha pedig olyan manusokat lőttél, akiknek a telepítési rekordja 8-10 windows volt összesen, az megint a "rossz helyen keresgéltél" című történet.
(miután pedig mi vagyunk a hazai informatika elitje...(C))
--------------------------------------
2.
30 teherautós környékbeli nagycég, "zsír új" járműpark, 3-4-5 éves korukban dobálja ki az autóit és veszi az újakat, íme egy szössz a felvételiből:
"80%-ban négykezes (nyomorog a 2 sofőr a 7,5 tonnás szűk kasznijában, plusz ha alhatnál este 9kor, qrvára nem vagy kíváncsi az éjjel 11kor videózó/bandázó/telefonáló/skype-oló/rádiózó és mindig másik kollégára mondjuk 20 éven keresztül, mert neki az 5 óra alvás elég) munka, 2-3 hét odakint, néhány nap itthon, minden túra más-más autóval (nem győzöl ki- és beköltözni), fizetés úgy 150ezer és 200ezer közé tehető, de nehéz még átlagot is mondani(hr!). Ha itthon vagy, telefoncsörgés után 1 órán belül a telephelyen kell lenned indulásra készen. Elképzelhető hogy a két furgon közül valamelyikkel is kell majd fuvarozni."
Jó is az, amikor a háeresnek fingja nincs arról, hogy mi-merre, az AETR-ről (is) papol, pedig már régóta az 561/2006EGK vonatkozik ránk. Azon ne akadjunk fenn, hogy ő maga képtelen átlagot számítani fizetés terén, de hogy a négykezes két-háromhetezés jutalma uszkve kábé 150ropi, az azt jelenti, hogy az illendő fizetés (minimum) harmadát elsumákolják, elvégre futószalagon érkeznek a felvételisek, akiknek a fuvarozás mint tevékenység, kimerült a napi 8 köbméter sóder/30 rekesz ital/80 kiscsomag kiszállításában.
--------------------------------------
3.
Jelentkezésem után két napot elmélkedett a cég vezetője, aztán felhívott (ja, kezdőnek minősülök, mert tachográfos autóval még nem fuvaroztam, minden mással már igen, így ritka jelenség hogy ilyennek hamar adnak "kenyeret"):
"A következő ajánlatom van az Ön számára: a nyári szabadságolások idejére biztos munkahelyet tudok adni (váltósofőrként), viszont többek között a magyar útdíjrendszer miatt sem tudok értelmeset mondani, hogy mi lesz utána. Elképzelhető hogy továbbra is tudom foglalkoztatni, de az is lehet hogy nem. Tudom hogy nem szívderítő, de egyszerűen magam sem látom előre, hogy mi várhat ránk szeptember környékén."
Köszönöm a lehetőséget, elfogadom és kezdhetünk.
--------------------------------------
4.
Útépítés, földet kell cipelni 4 tengelyes billenőplatóssal:
"No, 550 Ft-ot fizetünk minden fordulóra, reggel 6tól este 10ig lehet dolgozni, egy nap 14-15 fordulót is lehet teljesíteni. Értelemszerűen 8órás minimálbér a bejelentés, az 550 Ft pedig a tiszta pénzed. Tachográf? Ó azt itt nem használjuk..."
Ja, jó. Szebb jövőt és sok szerencsét, balesetmentes munkavégzést.
--------------------------------------
--------------------------------------
Nos, amíg a 2. pontban leírtak szerint bohócot keres a 30 autós nagycég, addig a 3. pontban vázolt 11 autós "családias" vállalkozás meg sofőrt. a 4. pontban említett cég az "egyéb, máshova nem sorolható" kategória.
Küldött még levelet a Gyuri is, hogy flottabővítés miatt ismét toborzás vette kezdetét. Igaz, ez a hír egy másik csatornán "népvándorlás" és "felmondási láz" címszavakkal is beérkezett egy nappal Gyurink levele előtt.
Vasárnap összetalálkoztam a helyi tecsó parkolójában azzal a furgonnal (2011 november végi szalonautó), amiben 10 hónapig laktam. Elképesztő, hogy az utánam ráültetett két sofőr milyen formásan megrongyolta elöl, oldalt, hátul...
Nagyot szippantottam a cigibe, majd fájó szívvel vettem tudomásul, hogy Enikő ezt minden bizonnyal így képzelte, szereti az álmatlan éjszakákat, a hajhullást, meg a törött autókat. De akkor mipicsa baja lehet a "jó öreg bútordarabokkal", akik pályafutásuk alatt nem egyszer tettek már le valamit arra az asztalra...
Az ismeretlen pilótával folytatott rövid beszélgetés alatt kiderül, hogy ő aztán 150et is megy ám, mert nem érünk rá pöcsölni, sokszor még a rakományt se köti meg mert nincs rá idő...
Hiába igyekezett megtudni lelépésem okát, titoktartásra hivatkozva megkíméltem a részletektől.
Ámbár 'a penész megesz', hogy Enikő mit reagálhatott, amikor újdonsült pilótája elújságolta neki a csigával való rapid találkozást :)
"-Gyurunk vaze?"
"-Gyúrúnk vaze..."
- uid_2783 blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1635 megtekintés
Hozzászólások
rofl...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mire van jogsid? Olvastam régebben a "kalandjaidat", nem semmi. A f..sz.m se fuvarozna :-)
--
A főnököm mindig megtartja amit ígér, ha pénzt ígér azt is!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
masra emlekszel, btomi nem tud irni (mint fent lathato)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nem tud és nem akar között rohadt nagy a különbség, de ezt csak az értheti, aki az evolúció során nem ragadt le a gyűjtögető életmódnál.
--
compaq n610c
"...és micsoda zajt csapott!"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
pótot nem húzhatok, azon kívül mindenféle személy és teherautót hajthatok.
jó sport ez, csak ha az ember beleszalad egy "levonlak kft" vagy "28 liter normára 21-et kérek virítani" jellegű cégbe, akkor igen hamar kihullik a haja.
ha csak belegondolsz, az életbe nem kerültem volna be pl párizsba (27szer) a fuvarozás nélkül, ráadásul így a "kirándulós" költség töredékébe került nekem :)
még az sem visszataszító, hogy ha egy-egy 200-300 kilós raklapot kellett odébb cibálni.
--
compaq n610c
"...és micsoda zajt csapott!"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
^scumbag munkaltato - y u no hire this man!?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
akkoriban megírtam neked, hogy az a mobilszám 2011 végével nem élt, azóta a té újraosztotta, más birtokolja. a fércbúk fiók megint nem vezetett eredményre, a lakcím 2011 augusztusa óta nem az, társkeresőre meg nem regisztráltam 34 év alatt egyszer sem.
--
compaq n610c
"...és micsoda zajt csapott!"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csak visszajöttél picsogni :) Mit is mondjak... hát igen, érettségi nélkül nehéz az élet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ugy tunik nem zarult zajos sikerrel a frigy
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
frigy? mi legalább nem buziskodunk egmással mint te meg a cimboráid. azon kívül nem tartozik rád a linkelt bejegyzés óta folytatott egyéb jellegű sj - bth csevegés.
--
compaq n610c
"...és micsoda zajt csapott!"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
pusztán megjegyzés, nem picsogás. érettségivel is szar, másik kérdés hogy nem követed az eseményeket... (ja hogy nem írtam róla? bocs...)
--
compaq n610c
"...és micsoda zajt csapott!"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni