- Névtelen blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1649 megtekintés
Hozzászólások
Na igen, Pesten az ilyet lehet szeretni nagyon. Megtolja a gázt, hogy még a sárgán átcsússzon, aztán amikor pirosra vált, viszi tovább a lendület. Lesz majd még olyan is, hogy megpróbál átfurakodni a kereszteződésen, aztán keresztbe megáll, mert nem fér be. Meg amikor szerinte még átférnétek a lámpán. A kétkerekűeknek meg külön cuki néhány vadbarom, amikor felmegyek, szoktam nézni. Mondjuk azok is néha egészen furán tudnak mozogni...
--
Fight / For The Freedom / Fighting With Steel
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezért kell motorosként, pirosnál, nagyjából a második vagy harmadik kocsi elé, a sáv közepére beállni és nem előre csorogni. Ekkor a kocsisorral együtt indulsz, és mivel "foglalod a sávot" a mögötted lévő baromarcú nem akar mindenáron az indulás pillanatában megelőzni.
A legnagyobb probléma motorosként a elölről történő indulással, hogy a robogó, motor jobban gyorsul, mint a kocsisor és emiatt zöldnél pont megkapja az ember a "ezapirosmégnarancssárga" agyhalottat.
Szerencséd volt, mert ő volt a gyorsabb. Ha te lettél volna a gyorsabb, akkor most a hírekben lennél.
Ha sokat mész pesten, akkor érdemes szerezni egy pizzaszállító dobozt. Ez egy mágikus védőeszköz, mert nemcsak a légellenállásodat növeli, de a látható méreteidet is és a vezetni nem tudó barmok nem akarják rád húzni a kormányt, vagy ha elkapnak ütközésnél a doboz gyűrődik és nem te.
--
"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Köszi a tippet, most már látom én is, hogy nem feltétlen muszáj előre mennem. Nagyon más a motoros közlekedés, ezt érzem én is, elég sokat kell még tapasztalnom hozzá.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+ 1
+ rikító/szokatlan színű motyókat kell fölvenni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"robogó, motor jobban gyorsul, mint a kocsisor" akkor nem kellene tolni, vagy induláskor rögtön előzni is őket. :-( Persze nem állítom, hogy nincs igazad és a járművek valóban jobban képesek gyorsulni, de akik vezetik ezeket a motorokat?! Haj! Régen a taxisok is tudtak vezetni, manapság már a motorosok is alig. :-(
Ave, Saabi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sajnos a fejekben van a probléma.
A motoros állat úgy gnodolkodik: "Há, há, há, áll a sor, előrecsorgok és jól beelőzöm őket! Nah, ki a király csákó!"
Az autós állat meg: "Nézd meg, nézd meg, ezt a retket, hát nem bepofátlankodik elém, hogy állna belé a szorulás! Most meg csak nem akar menni, nah, majd jól letolom! "
A probléma ott kezdődik, hogy a robogó esetében 30-40km/h-ig előnyben van, mert eltérő a vezetési stílus, a motoros hamarabb húz egy nyelest. Ez kábé addig tart, míg átjut a kereszteződésen, aztán utolérik a kocsik. Itt jön egy kardinális probléma, hogy az átlagos pesti paraszt nem 50-el megy lakott területen belül. Simán megtenném, hogy az összes főbb kereszteződést és az összes körutat végig sebességmérőzném és az összes lámpát bekameráznám. Fél év alatt lenne közlekedési morál.
--
"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igazad is lehetne, de nem erről beszélek. Nem jellemző rám a gyorshajtás, nem is arra gondoltam, hogy elfogy a lendület a robogóból. Hanem arról, hogy nem képes tempósan elindulni! Úgy gondolom az gáz, ha nekem egy kombin vissza kell vennem a gázból, hogy ne fussak rá egy motorosra! Azzal nincs gondom, hogy elém gurul a pirosnál, ha nem akadályoz az indulásban. De kibaszottul rühellem, ha ezt teszi! Én nem a következő lámpáig szeretem elérni az utazósebességet, hanem minél hamarabb. Nem ötven felett kell száguldozni, szerintem, hanem azt minél hamarabb kell elérni és onnan már csorgás. Ne érts félre, a töketlen indulást autósoknál is utálom, de azok legalább nem szivárognak elém a lámpánál.
Ave, Saabi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én is úgy gondolom, hogy gáz, hogy neked kell visszavenni a robogós miatt, mert ez azt jelenti, offenzívan, agresszívan vezetsz. Ráadásul az ilyen vezetési technika baromira nem kocsi és pénztárcabarát. Sorból elsőként úgy kell indulni, hogy a következő lámpánál fékezés nélkül tudj továbbhaladni. Ehhez fel kell mérned az előtted álló sor hosszát, várható indulási idejét, stb. A gyorsítok ötvenig, aztán utazok a legnagyobb baromság mert vagy túl korán, vagy túl későn fogsz a következő lámpához érni, mindkét esetben sebességet vesztesz aminek a visszanyeréséhez bizony lónyál kell.
--
"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hmm... vezettél már autót?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen. Kezdjünk péniszlengetés arról, ki vezetett többet, ki tört össze kevesebb autót és ki szedett össze több "tudokvezetni" okostojást az árokból?
--
"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem szükséges. Csak nem értem, akkor miért írtál ilyen butaságokat. De független ezektől bunkóság elébe menni másnak és utána feltartani.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Gondolom, a lassú jármű nem a világ végén van, ami után már soha nem jön semmi. Így viszonylag lényegtelen, hogy előre megy vagy sem, mert valakinek, aki utána jön, meg kell előznie, ha úgy tetszik, azt a valakit feltartja. Viszont jó volna úgy felfogni a dolgokat, hogy ő is közlekedik, nem pedig feltart, az pedig, hogy meg kell előzni, ki kell kerülni, ha erre épp nincs lehetőség, akkor lassan menni kell utána, éppen úgy a közlekedés része, mint az, hogy a piros lámpánál meg kell állni, az egyirányú utcába nem szabad szemből bemenni, s így tovább. Persze lehet dühöngeni azon, hogy feltart egy jelzőlámpa, valamint azon, hogy az utat miért veheti rajtad kívül bárki is igénybe, amikor sokkal egyszerűbb lenne az élet, ha csak te lennél rajta. ;)
tr '[:lower:]' '[:upper:]' <<<locsemege
LOCSEMEGE
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ebben is van igazságod, de azért érzed a különbséget az "utolértem egy lassú járművet" és az "elém jött hátulról de elindulni már képtelen" közt? Ha nem, akkor kár a szóért.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Persze, hogy érzem. Elveszi a genyó a megszerzett jó pozíciót, amiért így újra meg kell küzdeni. :)
tr '[:lower:]' '[:upper:]' <<<locsemege
LOCSEMEGE
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
< sóhaj > leszarom a küzdést, nekem nem aréna az út. Ettől még pofátlanság a másik elé menni majd akadályozni az elindulásban. Ennyit mondtam, nem többet, hogy ki mit magyaráz bele, tökmindegy.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem nem igazán értelmezhető a pofátlanság fogalma a közlekedésben. Egyetlen kérdés van, az pedig az, hogy valami szabályos, vagy sem. Ha szabályok engedik az előrecsorgást, akkor rendben van, ha nem, akkor nincs rendben. Egyébként bizonyos feltételek mellett - pl. álló kocsisor - szabályos. Nyilván mozgásban lévő autót jobbról nem előzünk.
tr '[:lower:]' '[:upper:]' <<<locsemege
LOCSEMEGE
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De értelmezhető. Ahogy az udvarias közlekedés is. Bár ennek manapság nincs divatja.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én még ugye zöldfülű motoros vagyok, így nem biztos, hogy releváns, idővel lehet, hogy genya leszek én is. Viszont azt látom, hogy a legtöbb motoros (ne a suhancokra gondolj, hanem azokra, akik vezettek már járművel pár százezret) akkor megy előre, ha beáll a közlekedés. Ilyenkor nem érzem problémásnak. Ha normálisan halad a forgalom, nem szokásom előre törni. Egy robogó meg elindul általában olyan sebességgel, hogy nem kell mögötte anyázni, elég gyorsan eléri az 50-et, vagy többet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha ez történik, nincs vele baj. A probléma forrása az, aki erre képtelen, nem, nem képes felgyorsulni az engedélyezett haladási sebességre. Ugyanakkor előre gurulni van esze.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem tudom mióta butaság a defenzív vezetés? Egy dolog, ha vörösszemű birkaként tolod a kocsit és egy dolog ha vezetsz, mert a vezetés ott kezdődik, hogy figyelembe veszed a környezetedet. Pl. Ha 300 méterre előtted zöldből besárgul a lámpa akkor lelépsz a gázról, ha beáll a sor előtted a sor a kereszteződésben akkor nem indulsz el zöldnél, vagy épp zivatarban, 10 méteres látásnál nem 130-al mész az autópályán.
A KRESZben nincs olyan, hogy feltartás. Szándékos akadályozás van, egy veled közlekedő a robogó esetében sajnos nem áll meg. Innentől kezdve, te vagy a hunyó.
Sőt, amilyen geci az a KRESZ, hogy nem kötelezhetsz senkit, hogy az útviszonyoknak nem megfelelően, a gépjárművének állapota, vagy saját teljesítőképességét túllépve haladjon az úton. Szar ügy, mi?
--
"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Asszem én itt feladom. Ha nem akarod megérteni, én nem fogom megértetni veled.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hatalmas +1.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Érdekes dolog Budapesten ez a lámpa, azon már fel sem kapja az ember a fejét, hogy a Margit-hídnál a kerékpáros és gyalogos átkelőkön kerülgeti az autóst, mert nem neki muszáj még átmennie, de néhány hete a Ferenc körút és az Üllői kereszteződésében sikerült egy jó képet lőnöm. Délutáni csúcsforgalom, az aktuális zöldet kapó oldal sosem bír elindulni, mert az előző még bent áll a kereszteződésben. Kálvin felől biciklivel érkezve várom a zöldet, erre egy utánfutós autómentő beáll a kereszteződésbe, blokkolva teljes szélességében az Üllőit.
Áthaladás után készült kép: http://i.imgur.com/csrc8qG.jpg
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
No hát kb. egy ilyen baromba sikerült beakadnom nekem is. Én autósként sem szoktam kockáztatni ilyet, egyszerűen nem éri meg, nem nyerek vele annyit.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az ilyeneket nagyon szeretem. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
biciklivel [...] várom a zöldet
Fehér holló vagy, ilyet még nem láttam.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Pedig ott eléggé muszáj... :-D
Előfordul, hogy egy-két helyen én sem várom meg a zöldet, de a Corvinnál eszembe nem jutna a piroson átmenni :-D
--
blogom
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nyisd ki jobban a szemed, a többség megáll szerintem, mert fontosabb az élete, mint az a néhány perc, amit várni kell esetleg.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
XI. kerület, Szerémi-Hengermalom kereszteződés napi szinten beáll délután 16:30 után (inkább öt óra felé) jellemzően. "Ide még pont beférek". Aztán fogja keresztbe, a Budafoki felől érkezőket, akiknek már elmúlik a zöld, újra piros, mire az út maga fizikailag felszabadul, csak hát az a fránya piros... Az már csak a hab a tortán, hogy a helyzet valójában miért alakul ki. A Lágymányosi (Rákóczi) híd túlvégén nem lehet behajtani Csepelre túl gyorsan, így feltorlódik a sor. Talán ott ilyenkor megy keresztbe a gyorsforgalmin is egy-két vonat... Érdekes volt számomra, hogy régen a Hungária is bedugult, és amiatt volt ilyen dugó, manapság meg ott rendesen lehet menni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez a kereszteződés (+ a Stefánia-Mogyoródi úti) amúgy is az egyik legrosszabb szerintem, ami a közlekedési lámpák összehangolását illeti...
De a lényeg, hogy nem lett bajod!
---
| Dropbox | Ubuntu One |
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És mivel itt lakok, sajnos napi látogató vagyok ebben a csomópontban.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Én egy kicsit feljebb" lakom :) (szintén Zugló), de szintén sokszor előfordulok arra (kivéve az elmúlt kb. 2 hetet), és nekem is a "kedvencem"...
---
| Dropbox | Ubuntu One |
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem nagyon aktuális ez a blog sajnos. Május közepén nem adták meg az elsőbbséget, én kerékpárral voltam. Utána sokra nem emlékszem. Arra azért igen, hogy koponya és gerinc CT után levették a nyakmerevítőt, mert a gerincem legalább nem sérült. Lábadozom.
tr '[:lower:]' '[:upper:]' <<<locsemege
LOCSEMEGE
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jobbulást kívánok Neked! Minden fenti hozzászólás azt mutatja, hogy bármennyire is fürge és kicsi a járművem, inkább engedjem előre az első két autót, küzdjenek ők, utána nekem már könnyebb lesz az életem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Köszönöm. Mostanában valahogy nem bánom, hogy nincs nagyon szép idő. Több hetes szobafogság van.
Minden közlekedőnek jobban kell figyelni, s mivel a közlekedésben résztvevők számítanak arra, hogy a többiek szabályosak lesznek, a szabályszegő magatartás hamar vezet balesethez, sajnos igen könnyen súlyos következménnyel.
tr '[:lower:]' '[:upper:]' <<<locsemege
LOCSEMEGE
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1, jobbulást!
---
| Dropbox | Ubuntu One |
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Budapesten hatványozottan igaz, hogy az irányjelzőnek sem szabad hinni, amíg ívre nem rakták a kocsit. Biciklis/motoros/gyalogos állandóan megfontolandó intelme: "az autó nagyobb, erősebb, hülyébb". Mondom ezt autósként. Én is szoktam tapasztalni meleg helyzeteket, de a kocsiban eddig még elkerültem a bajokat. :kopp-kopp-kopp:
--
"Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live." John F. Woods
Get dropbox account now!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mar, ha egyaltalan van iranyjelzes...
Sokszor inkabb azt latom, hogy sok autos ugy van vele, hogy szarba se nezi a gyalogosokat/bicikliseket aztan minek nekik iranyt jelezni... Ez kulon elmeny tud lenni, mikor egy T alaku keresztezodesben az egyenes reszen jon az autos es kanyarodna le a gyalogos meg szembe menne at az uton. Aztan csodalkozik az autos, hogy a hulye gyalogos lelep az uttestre, mert nem tudta, hogy az autos epp be akar kanyarodni. Sajnos, ez tobbszorosen megtortent sztori.
----------------
Lvl86 Troll, "hobbifejlesztő" - Think Wishfully™
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ennek a fordítottja ma történt velünk. A Rákóczi útról bekanyarodtam jobbra valamelyik kis picsa utcába. Ott éppen egy másik tolatott be egy parkolóhelyre, úgyhogy megálltam, gondoltam, megvárom, amíg befejezi. Ahogy tolat be, egyszerre csak nálunk koppanás, kocsi balra rezdül - a birka gyalogos menet közben telefonált... Kicsit meglepődött, nézett befelé, aztán továbbállt. Való igaz, egyre kevesebb ember tudja felfogni, hogy a világ nem csak a képzelete játékos kivetülése. :(
--
Fight / For The Freedom / Fighting With Steel
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jaras olyan szinten motoros tevekenyseg az agynak, hogy nem igenyel tudatos odafigyelest. Modern civilizacio meg kiirtotta az emberbol a nezzunk korul, ne e gyon egy oroszlan, vagy hasmeneses orszarvu eppen. Az auto, motor, kerekpar meg nem veszelyforras, kiveve ha hagynak a "termeszetes szelekciot" nehany evtizedig :D
http://karikasostor.hu - Az autentikus zajforrás.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni