Rek-láma

Reklámot csak úgy szabadna leadni, hogy a kreatív csapat előtte legalább netto 30 órán keresztül nézte. Mert ami elsőre poén, másodjára vicces, harmadjára unalmas, az sokadjára nagyon, de nagyon. De ha ők kibírják, akkor én is.

Hozzászólások

Van a hirdetéseknek-kampányoknak egy mérőszáma, GRP a neve: Gross Rating Point. Gyakorlatilag azt adja meg, hogy a populáció egy tagja átlagosan hányszor látta a reklámot.
Százalékban mérik, és 500% GRP sok mindent jelenthet attól kezdve, hogy a populáció 100%-a látta a reklámot ötször, fele tízszer, vagy az 1%-a ötszázszor. Könnyen lehet, hogy a „szerencsés” 1%-ba kerültél. :P

int getRandomNumber() { return 4; }  // ← aláírás
//szabályos kockadobással választva. garantáltan véletlenszerű.  xkcd