The T-home horror picture show

2011. október eleje
Átszerződtem a T-hez, hogy tőlük veszem a földgázt és az áramot.

2011 november vége
Fenyegető stílusban felhívnak a Főgáztól, hogy nem igazán akarok én elmenni tőlük, mert az nekem rossz lesz. Ezt írásba kérem, de közli a hölgy, hogy ne is álmodjak róla. WTF?!

2011 december eleje
Telefon a T-nek, hogy mi van már.
Várjak.
Vártam.
Közben a gázosok és az elmüsök is lefényképezték a mérőórákat a szolgáltató váltás miatt.
Aztán kaptam egy levelet, hogy örvendjek, már a T a gáz szolgáltatóm.
Csak olyan apróságok nem derültek ki, hogy pl. mikor kell óraállást jelentenem, hogyan és hová.
Megint elkezdtem telefonálgatni, nyugtatgattak, hogy majd szólnak.

2012 január eleje
Kaptok egy sms-t, hogy gratulál a T, náluk van az áram szolgáltatás. Majd fél órán belül jön egy másik sms, hogy ja nem, bocs, nem az áram, a gáz van náluk. LOL.
Közben regisztráltam távszámlát, hát az se kis fos.

2012 január vége
Megint telefon a T-nek, hogy most már tényleg basszák meg, mi van?
Várjak.
Mondtam, hogy anyátok várjon, most már bejelenteném a gázóra állást, mielőtt egyben rám verik a teljes fűtési szezont.
Hát az van, hogy a gázóra állást akár bejelenthetem most telefonon.
Bediktálom.
Az áramról fogalmuk sincs, mi van, az biztos, hogy már nem vagyok elmüs, de a kereskedői és a szolgáltatói osztály nem beszél egymással ezért még egy kicsit várjak.
Még azonos lendülettel bejelentem, hogy az online óraállás jelentő felületre bár be tudok lépni, de nem tudok óraállást bejelenteni, mert az a felirat fogad, hogy nekem olyat nem lehet.
Várjak, ne aggódjak, ránéznek.
Egyébként meg tudhatnám magamtól is, mikor kell az óraállásokat jelenteni, mert csak meg kell nézni a régi szolgáltató számláját és van rá algoritmus, ami kiadja, hogy a T-hez mikor kell jelentenem.
Anyátok hogy van?

2012 február közepe
Ismét telefon, bő 15 perc várakozás.
Elröfögöm, hogy a havi mérőállást még mindig nem tudom az online felületen jelenteni.
Igen, látják, hogy bejelentettem a technikai problémát. Dolgoznak rajta.
Belehörögtem a telefonba a kérdést, hogy mit kell ezen hetekig dolgozni?
Egyébként diktálnám a villanyt.
Ne neki diktáljam, hanem az elmünek.
Mondtam, hogy ne szórakozzon, onnan elvileg már eljöttem, ők mondták a múltkor.
Akkor megnézi, várjak.
Megnézte. Ne diktáljak, mert az áram átalányos.
Mondtam, hogy a sarkon álló anyátok az általányos én havira jelentésre szerződtem.
Az lehet, de az a funkció még nincs készen.
Mondtam, hogy akkor itt és most panaszt teszek az egész szarakodásra, amit művelnek.
Az ügyintéző szerint ez nem szarakodás én értettem valamit félre.
Ekkor elküldtem anyjába, mert október óta gyűrjük ezt a szart, az ügyintézők képtelenek konzisztensek lenni, a rendszer meg nem rendszer, hanem valam zsírkrétával felskiccelt korai béta.
A lényeg: a szerződéskor az ügyintéző megállípatott egy random(exhas) számot mint várható éves fogyasztást és ezek a töppedt agyúak most az alapján számolnak havi áram átalányt addig, amíg a fostos rendszerük végre nem lesz képes kezelni a havi villanyóra állást. Aztán ("aztán") majd ("majd") elszámolunk.

Tehát. Közel 5 hónappal ezelőtt a T meghírdetett egy olyan szolgáltatást, aminek a kezelésére egyáltalán nem állt készen és az a szomorú, hogy öt hónappal később még mindig ugyanott tartanak. Persze én vagyok a barom, hogy ilyenekkel foglalkozom.

Ui: Ja, és a Cartoon Network is megszűnt náluk, mert az ügyintéző szerint: "megszűnt az a cég, akitől vették a műsort". A UPC meg a Digi pl. kitől veszi? Az a cég nem szűnt meg?

Hozzászólások

nalunk is jartak a vigecek meg valamikor tavaly, es agitaltak minket is a T-s viz/gaz/villany/moziberlet/whatever konstrukciora. Az araik (saccra, mert mar nem emlekszem pontosan), tan 5%-kal voltak kedvezobbek. Mondtam nekik, hogy ok, gondolkodom az ajanlaton, aztan egy het mulva kivagtam a fenebe a szorolapjukat. A te eseted alapjan jol dontottem...

Palgium

Remelem rogzitettel minden beszelgetest - meglepodnek ha nem ugy tortenne az elszamolas, mintha minden kizarolag a te hibadbol tortent volna. Igy persze dragabb tarifaval, magasabb afaval es persze mindez kesedelmi kamattal megfejelve...

Egyszer, egy sokadik Főtáv felé történt bejelentésemkor megemlítettem (ha már ők oly bőszen közlik a telefonálóval, hogy rögzítik a hívást), hogy _ezt a hívást én is rögzítem_!

Na azt a parát amit lecsapott ott helyben a nagysasszony. Hogy hogyan képzelem én ezt? Nekik van joguk, de nekem nincs, így ha folytatom a felvételt ő nem beszélhet tovább velem. "Kikapcsoltam" :-)
--
Sent from my hand

... és még az is lehet, hogy a Főgáznak volt igaza. :(

Azért örömmel olvasom, hogy kis hazánkban töretlen a fejlődés, és a megelégedett ügyfelek nyomásának engedve a T már gázt és áramot is szolgáltat. Power-over-ethernet....
Csaba

nekem csak tavszamlaval van tapasztalatom, de az alapjan el tudom kepzelni a procedurad. (az is T).

egyik honapban nem jott meg a mobiltelefon szamlam. vartam, vartam, nem jott.
irtam nekik bejelenton, hogy ez van. es hogy nem vagyok hajlando kesedelmi kamatot fizetni, ha ok csusznak a szamlaval.
ja, tenyleg, kov honapban megkapom mindkettot, ne aggodjak.
kov honapban tenyleg megjott mindketto, rogton be is fizettem, azt hittem, letudva.
kovetkezo honapban jott az elmaradas miatti szamla... (parszaz forint, de erted.)
reklamacio, 3-4 hetig gyanus csend. ujabb reklamacio: megkaptak-e egyaltalan amit kuldtem? ja, nem, ok nem kaptak semmit.
ujabb reklamacio, egy honap utan kuldtek egy levelet, hogy bar szerintuk nem ok a hibasak, de "az ugy megnyugtato rendezese erdekeben" atvallaljak a szamlatartozasom.

hat pff...