[Megoldva] Qt4 - dinamikusan eloallitott objektumok callback-je

Hi,

Adott egy QTreeWidget, benne dinamikusan eloallitott item-ek, azokban par (8) QCheckBox es egy QLineEdit (egyszeru bin-hex/dec/oct/akarmi atalakitas, 1 checkbox = 1 bit). Ha valtozik egy checkbox, valtozzon a lineedit is es forditva. Azt hiszem a megoldas valaho a parent korul lesz, de nem tudom hogyan kellene megcsinalni. Python-ban keszul, de vegulis az elv erdekel.

Valami hasonlo van eddig:


class...
    def...
        item = []
        bits = []
        value = []

        for i in range(0, 8):
            item.append(QtGui.QTreeWidgetItem(rootItem))
            bits.append([None, None, None, None, None, None, None, None])
            for b in range(0, 8):
                bits[-1][b] = QtGui.QCheckBox()
                myTree.setItemWidget(item, b, bits[-1][b])

            value.append(QtGui.QLineEdit())
            myTree.setItemWidget(item, 9, value)

            self.connect(self, ...

    def OnValueChanged(self):
        ???
        ???

hogyan lehet ezt egyszeruen megoldani?

/sza2

Szerk: A megoldas a mapping hasznalata:


        self.mapper = QtCore.QSignalMapper(self)
        ...
            self.mapper.setMapping(self.value[-1], cnt)
            self.value[-1].textChanged.connect(self.mapper.map)
        ...
        self.mapper.mapped[int].connect(self.OnValueChanged)

    def OnValueChanged(self, value)
        ...