Behajtani tilos? Azmiaz?

Megyünk fel az egyirányú, aszfaltos utcában, baloldalt, gyalog, egyszer csak látom, hogy szemből jönnek kocsival, ahonnan nem lehet behajtani. Gondoltam, nem probléma, esetleg nem tudatosult benne, hogy egyirányú, így nyugodtan megyek tovább. De nem, komolyan gondolja. Megáll, hiszen tőlem nem tud elmenni, csak ha elüt, melléérünk, ablakon keresztül mutogatok a táblára, meg mondom hangosan, hogy hallja, behajtani tilos. Erre bólint, és továbbmegy.

Lemaradtam valamiről, és a KRESZ-ben már nem létezik az egyirányú utca fogalma?

Hozzászólások

Találkoztál egy "értem én, de leszarom" ideológiával felvértezett széplélekkel...

A Zélet császára...
2000köbcenti fölött nem kell index, az egész világ parkoló, a jelzőtábla csak javaslat (esetleg a járdára vonatkozik, mert arra van kirakva)

Van ilyen...
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Fejlődőképes hiperláma, és okleveles érdekfeszítő
Aki érti a humort az mindent tud. Aki nem érti az viszont mindenre képes.

Bár, most így éjjel kettőkor nem teljesen értem a hasonlatot, de a klasszikus nagy autós leszarja már nagy ívben, van ő akkora ember, hogy ne érdekele, ha 5 perccel később ér oda (mondhatnénk úgy is, hogy aki összeszedett magától egy ilyen autóra, az tudja mikor kell elindulni:)). Persze van egy réteg, aki péniszhosszabbítóként használja, de talán ez nem az átlag, csak a feltűnőbb.

Ha meg azt nézzük, hogy autópályán ki érkezik meg jó eséllyel az ember mögé, akkor megint azt kapjuk, hogy a 10-15-20M feletti, hiszen abban már a komfort olyan, hogy 160-180 körül is lehet normálisan beszélgetni, fel se tűnik a sebesség. Suzukiban, Astrában, Golfban, bármi egyébben ez már a kitaposás körüli állapot, amit szeret kerülni az ember.

Egyszerűsítek, sokkal kevesebb gazdag, maffiózó, egyéb bunkóval találkozózok autósban gyalogosként, tömegközlekedőként mint szürke hétköznapi ember autóstársak bűnkoságával.

Tény, hogy utólag általában jobban és színesebben emlékszek (vissza) egy terepjárós vagy szóképlázalábvarrat hibáira mint hétköznapi ember által okozott kellemetlen percekre, de a valóság attól az marad, hogy mint hétköznapi szürke átlag képviselője többet szívok ugyanilyen szürke átlag embertársaim miatt.
--
Solaris Express, Opera, OpenOffice.org, Yebol

Oké, buzukisunk betolja a buzuki elejét az x5-ös elé. Két dolog fog történni:
- az x5 úgy elviszi a buzuki elejét, mint a huzat, nem csak fényezni kell majd, hanem félig újjáépíteni
- akinek futotta x5-re, az az x5-ös fényezéséhez szükséges pénzt egyszerűbben kiköhögi, mint a buzukis azt a kis lét, amiből az övét összerakják. aki régi stiftel jár, annak jellemzően nincs sok pénze, különben nem stiftel járna.

Más: időnként van, hogy autóverseny van az utakon, mert pl. lámpánál még két sáv, ami a kereszteződés után egyre szűkül valami miatt. Ott hiába pattog a buzukis, rendes autóval elé fognak állni. Vagy ha utolér egy buzukis a sztrádán és elkezd villogni, akkor lehet olyat játszani, hogy padló mindkét autóban és nézzük meg, jogos volt-e a villogás (nem)...

Az autóversenyes részhez:

Az első esethez csak gratulálni lehet mindkét okosnak - ha normális szabályozás (és ellenőrzés lenne), ezek min. egy év "gondolkodási idő" után kapnának új tanfolyam után jogosítványt.
A második: akkor a gyors, erős stb. kocsi mehet 80-100-120-szal a belsőben, mer' ha utólérnek úgyis lenyomom, utána meg visszalassítok, mer' én vagyok a rajkirálygyerek? (Egyéb esetben ugyebár nem fordulhat elő jogos "levillogás"...)

____
Semmi sem biztos. Még az sem biztos, hogy semmi sem biztos.

kevered a nem lehet behajtani meg a nem szabad behajtani fogalmakat:)

Amúgy is rossz a szemed. Most mit bántod szegény négykerekű biciklis társainkat? :D

nem politika hanem ideologia, szoval nekem ez az oldal nagyon irritalja mindenem, valamiert ugyanugy utalom, mint a liberalis buzuki vagy szimplan exhibicionista beallitottsagu embereknek nevezett diszmajmokat.

---
return NEVER;

Ubuntu 8.10
HP nx6110
http://java.tszebeni.hu
http://s2.sfgame.hu/index.php?rec=148223

Én is találkoztam már ilyennel. Az BMW volt, és az utcát teljes széltében elfoglaló kukás autó bekanyarodása késztette meghátrálásra. :)
--
"Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live." John F. Woods

igen, de kozben egy szivodizelnek (nekem is az van) a BMX-enel is hosszabb az elettartama.

Egyebkent a fenntartasi koltsege brutalis, megveszed 320000-ert (en konkretan megorokoltem), de mire midnen rozsdas alkatreszt kicserelsz, megoldod, hogy mukodjon a tetoablak, elektromos tukor motorjat kicsereled, aksit cserelsz, eleg sokba benne van, meg a fenntartasi koltsege is egyre dragabb ugy en bloc az autoknak (arrol nem is beszelve, hogy 2 evente lemuszakiztatod). Ellenben a BMX-et megveszed es max a kereket neha felpumpalod meg neha megolajozod