( Hiena | 2009. 11. 03., k – 09:14 )

Az elektronikus kereskedelemben a gyorsasag es a kenyelem a legfontosabb. A legtobb ember azert vasarol online, mert nincs ideje elmenni vasarolni vagy nincs eleg akaratereje, hogy felemelje a segget a szekrol.

Emberi oldal:
Gyors, pontos, hatarozott kiszolgalas, ingyenstuff (akar nyaloka szinten is) ha kesedelmes a kiszolgalas.

Lehessen tudni melyik ugyintezovel volt kapcsolatban az ember, tehat legyen egyfajta szemelyes kontaktus.

Ha a megrendelonek problemaja van, akkor eljenek a konferenciahivas lehetosegevel. Semmi sem melegiti annyira a csoringer keleteuropai lelket, mint amikor az ugyintezo, soronkivul, csak az o kedveert, azonnal szol a fonoknek/futarnak/raktarosnak. Ehhez kell egy kis szinjatszasi kepesseg, meg onkontrol, de kifizetodik.

Automata oldal:
Egyszeru, atlathato rendelesfeladas. A rendeles feladasat kovetoen nyugtazo email

Csomag tracking percenkenti frissitessel. (Hulyesegnek hangzik, de minden egyes az oldalon toltott plusz perc a kovetkezo vasarlas eselyet noveli.) Ha nem megoldhato, akkor rendszeres ertesites a rendeles allapotarol.

On the fly rendelesmodositas akar az utolso pillanatig. Ez akar lehet olyan is, hogy a futar tud szamlat nyomtatni es huzotermekekbol van 1-2darabos keszlete a kocsiban.

Minden olyan dolog amivel plusz idot tudsz a vevovel az oldalon toltetni. Pl. Lattam egy olyan webboltot, ahol online lehetett jatszani egy "markolo automataval" viszont csak akkor kaptad meg a nyeremenyt, ha adott osszegert rendeltel. Ennek ellenere atlagosan 10-15 markolast is varni kellett, mire sorrakerult az ember.
--
"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "