Sajnos a Neophone elég 'buta'. Ha jól emlékszek, a prepaid megoldás - leginkább a scretch card - miatt.
Amíg a vezetékes(ill. mobil) központoknál az átirányítás rendszerszintű (azaz nem a készüléked kezdeményezi a hívást, csak az átirányítást) addig a VoIP központok a vezetékes központok _mellett_ vannak és nem együtt.
Igy nem nagyon lehet a voip készüléken kiadni rendszerszintű (átirányítás-beállítás) utasítást a központnak.
Ezért a megoldás az lehet, ha a készüléked fogadja a hívást, és kezdeményez egy másikat (a két hívás-lábat pedig összeköti). Mivel a neophone-nál (azaz a business verziónál) 1hívás/account a limit, bejövő hívás esetén elképzelhető, h nem tudsz kimenő hívást kezdeményezni.
(Esetleg az ügyfélszolit kérdezd meg, van-e erre vmi okosságuk - amit el tudok képzelni, h vmi weboldalon be lehet állítani)