Nem szivesen lennék kreatív igazgató a t-home-nál. Rengeteg munka van. Nem elég hogy tavaly szeptemberre kitalálták az easy, happy, ... neveket, hogy a t-home-ról ne is beszéljünk, ebben az évben is dolgozniuk kellett a kreatívoknak: alap, családi, ... Ez igenis kreatív meló, mert egy egyszerű ember csak lefordította volna a neveket, és lett volna "könnyű", "boldog", ... csomag. Ebben annyira elfáradtak, hogy a t-home név módosítására nem volt energiájuk.
Komolyra fordítva a szót. Az új nevekre éppen azért volt szükség, hogy a régi előfizetők elérési sebessége ne emelkedjen automatikusan.
Tavaly váltottam t-home happy csomagra, mert kétszeres sebesség mellett egy ezressel kevesebb volt, mint a korábbi kábelnetes csomagom. Már akkor sem volt automatikus a sebesség növelése.
Maga a díjcsomagváltás is megér pár szót. Interneten megrendeltem a díjcsomag váltást. A művelet végén a megrendelés állapota mellett az szerepelt, hogy egy munkatársuk telefonon fel fogja venni velem a kapcsolatot. Miért? Mit akarhat még tőlem?
Izgatottam vártam a hívást. 1 hónapig vártam. Időnként megnéztem a megrendelés állapotát, ott még mindig az szerepelt, hogy majd keresnek telefonon. Az eredeti internet elérésem megmaradt, így nem volt sürgős a dolog. Kb. 1 hónap múlva megugrott az internet sebessége. Ennek megörültem, bár kicsit csalódott voltam, hogy nem beszélhetem egy matávos/kábelnetes/t-homes munkatárssal. Már felkészültem, átgodondoltam milyen kérdéseket tehet fel, az összes eddigi kábelnetes szerződésem és egyéb, ezzel kapcsolatos papírt magamnál hordtam, hátha valami olyan adatra lesz szükség, amit fejből nem tudok. Biztos ami biztos, a személyi adataimat is átnéztem, nehogy hibázzak az interjú során. És mindezt a semmiért.
Már olyan --, később kiderült -- tévképzeteim kezdtek lenni, hogy a lakóhelyemen monopólhelyzetben lévő szolgáltató átlépett a 21. századba. De aztán a dolgok a helyükre kerültek, és maradtak a 20. században. Pár nappal a sebesség megnövekedése után vastag borítékot hozott a postás. Az új szerződés volt benne, két példányban. Ezekből az egyiket alá kellett írni és visszaküldeni. Postán. Hurrrrrrá! Azért arra ügyeltek, hogy ha csak egyszerűen aláírom és visszaküldöm, akkor érvénytelen legyen a szerződés, ugyanis néhány rubrikát üresen hagytak, és ezek nélkül nem érvényes a szerződés. Persze amit oda be kellett írni, azt a szolgáltató is beírhatta volna, de így nyilván izgalmasabb.
Már előre izgulok a következő szerződésmódosítás miatt. Talán most sikerül beszélnem telefonon a szolgáltató egyik alkalmazottjával. Már úgy várom! Biztos ami biztos, megérdeklődöm hogy nem költözött-e el a posta.
Félreértés ne essék, örülök a sebesség növekedésének. Azt is értem, hogy sokan nem foglalkoznak az ilyen típusú hírekkel, így nem tudván az új csomagokról, maradnak a korábbi szerződésüknél, ami alapján abszolút és/vagy relatív értelemben többet fizetnek a szolgáltatásért. És ez a szolgáltatónak igen gazdaságos. De miért kell telefonálni? Miért kell postára menni? Hééé! Már a 21. században élünk!