( ocsieu | 2009. 05. 12., k – 16:34 )

A sikertelen próbálkozásról smsben értesültem. Ezen az azonosan "néz ki"-n kellene változtatni. A virtuális POS tranzakciókkal a földrajzi monitoring lehetőség is megszűnt, vagy legalábbis csökkent a hatékonysága. Ha legalább a virtuális és "valós" POS tranzakció elkülöníthető lenne (ez nagyon megoldhatatlanul hangzik?), fura lenne, ha a világ 2 legtávolabbi pontján x (x = 1,2,6,8) órán belül valaki vásárolni szeretne... Ennek ellenére (tudtommal) még a közismert "szolgáltatók" (checkout, paypal, ...) sincsenek "monitorozva"... Az már csak hab a tortán, ha valaki sikeresen visszaél a kártyámmal, én jelzem a bank felé, az összeg még könyvelésre vár, a bank "tehetetlen", vagy legalábbis nem tesz semmit, illetve hogy egy esetlege jogi "hercehurca" esetén legyen bizonyíték... Az, hogy a bank felveszi a kapcsolatot a shoppal, ahol sikeresen bevásárolt valaki, és törölje a rendelést, tranzakciót, ki van zárva... Miért? Valahol olvastam, külföldi ebayes vevő megszívatta a magyar eladót. Vevő fizetett, eladó paypal egyenlegén megjelent az összeg, így postázta a terméket. Pár nap múlva a paypal "visszaadta" a pénzt a vevőnek!!!, mivel az panaszt tett a saját bankjánál, miszerint jogosulatlan kártyahasználat történt... Termékkel nemtom mi lett, normális futárszolgálatnál van (online) módosítási, törlési lehetőség...