( Csigaa | 2009. 04. 07., k – 10:32 )

Amíg a gyárak, média több milliárd dolláros kampánnyal van a takarékosság ELLEN (ld. "vegyél minden hónapban új mobilt" meg "most jött ki az epöl xyz, a régi már elavult, EZT MEG KELL VENNED HELYETTE") addig nem sokat lehet tenni a nagy tömegek felvilágosítására.
Super Size Me-ben volt egy rész, ami ugyanezt elemezte csak a junk-food és az egészséges termékek reklámjain keresztül... csepp a tengerben.

Aki eddig is tudta miért kell lekapcsolni a lámpát ha nem vagy a szobában (meg kikapcsolni a TV-t, nem agyatlanul megvenni minden műszaki cikket, stb), az ezután is fogja. Aki meg nem, az ezután sem.
Legfeljebb divatból lekapcsolja most egy órára a villanyt, aztán az egész évi környezetvédelem ezzel le van tudva. Ezért szar ez a kampány, abszolúte elsiklik a lényeg felett, ami a MIÉRT, nem a HOGYAN.