Számomra is elég hihető.. Ám ezt részben problémásnak is tartom, főleg ha az embernek olyan dolgokat kell adminolnia, ami elég húzós kötbér vonzattal is rendelkezik..
Viszont szerintem az ilyen eredetű problémák jó része elkerülhető lenne, ha mondjuk teszem azt az ilyen rendszereket adminolókat a vezetőség fél-negyedévente elküldené egy 1 napos workshopra/továbbképzésre, ahol is a tapasztalt kollégák elő tudnának adni 1-2 érdekes szituációt, és hogy az adott helyzetben milyen lépéseket követtek el, hogy a szitu mögött lévő hátteret feltárják, és orvosolják.. Az már csak hab lenne a tortán, ha lenne egy tesztrendszer is amin a probléma reprodukálható lenne, de attól félek még az első felvetés is nehezen kivitelezhető sok cégnél, pedig iszonyat nagy segítség lenne..
Így hát marad az, hogy az ember utánanéz aminek tud, amíg még minden működik, és reménykedik, hogy amikor a hiba szembejön, akkor legalább halvány lila gőze legyen arról, hogy hova kéne nyúljon :)
____________________________________
Az embert 2 éven át arra tanítják hogyan álljon meg a 2 lábán, és hogyan beszéljen... Aztán azt mondják neki: -"Ülj le és kuss legyen!"..