( numen | 2008. 12. 09., k – 21:16 )

abból nem. diploma előtt állok, viszont elég hasonló dolgokat tanulok (üzleti kommunikáció szakirány) juj, oda lesz minden maradék tekintélyem... :)

az elsőnek idézett mondat első felében még intelligens molekulákról beszéltem — normális ember azok által nem hagyja magát befolyásoltatni, értsd: a reklámokban lévő fals információ döntő többségét az emberek ki tudják szűrni.

elolvastam, amit írtál. Viszont Te nagy (és utópisztikus) összefogásról írtál, ami sose jön létre. A piaccal kapcsolatban felállíthatjuk a munkahipotézist, hogy vagy túlkínálat van, vagy megveszik a szart is. — nomármost ahol túkínálat van, ott különbözni kell, különben a konkurens terméket veszik. Vagy lehet választani, hogy nem reklámozunk (=nem különbözünk), és akkor csődbe megyünk mind;)
De kb. fölös ilyesmiről fantáziálni, amíg a vállalatoknak megéri reklámozni. Márpedig a hirdetői piac egyre nő.

—-—-—
int getRandomNumber() {
	return 4;//szabályos kockadobással választva.
}		//garantáltan véletlenszerű. xkcd