( _Joel | 2008. 11. 13., cs – 18:04 )

Raiffeisenhez soha, semmit. Ügyfélként is megtapasztaltam, hogy az egész bank egy nagy kupi, aztán voltam projekten backoffice környékén, ott sem volt sokkal jobb a helyzet.

Szóval Rafihoz csak akkor, ha ilyeneket akarsz megtapasztalni:
- felvennél a számládról a napi limitednél több pénzt, de nem adják ki, mert a pénztáros szerint nem olyan az aláírásod, amilyen. Személyi nem jó, bankkártya nem segít, ordítás nem segít. Új aláírásmintát csak a számlavezető bankfiókban adhatsz le. Bemész leadni, ahol a nő közli veled, hogy "de ez ugyanolyan, mint az eddigi". Megnézed, és tényleg.
- a feleséged vásárol, és egyszercsak nem fogadják el a kártyáját. A lejárati dátuma még másfél év. A számlán van pénz dögivel. Felhívod az ügyfélszolgálatot, ahol közlik veled, hogy igen, a kártyát deaktiválták. Kérdezet miért? Hát azt nem tudja. Mégis ki tudja? Ki törölte? A fiók. De miért? Azt nem tudja. Felhívod a fiókot, ott sem tudják. Meghagyod a telefonszámod, hogy azonnal derítsék ki, vagy rájuk küldöd a PSZÁF-től a Hamaszig terjedő skálán mozgó csapásokat. Fiókvezető visszahív, és közli, hogy igen, törölték. Hogy miért? Azt nem tudja. Hogy ki? Hát, az egyik kolléga? Beszélhetnék vele? Nem. Szándékoznak valahogy kárpótolni? Nem. Ok, köszönöm.

Volt még egy eset, de azt inkább már le sem írom:)

CIB nem rossz, ott is dolgoztam egy projekten, és azóta is megvan a számlám - ez azért mutat valamit:)

--
The reason that half of us are in computing at all is that we see computers as things that we can make beautiful things out of..