( kiskakas | 2008. 11. 13., cs – 12:32 )

egy relativ fontos dolog.. ha lehet, tudd meg, a munkahelyet hol vezeti a számláját, ugyanis fizu utaláskor már az utalás napján a számládon lehet a lé, mintha más banknál lennél.

Én kb 5 éve jöttem el OTP-től Raiffeisenhez, de sajna azt kell mondanom,hogy a Rafi évről évre sz.rabb. :(

- Egyre több a marketinges telefon tőlük, havi 1-2 már biztosan, elég nehéz lerázni őket.

- Egy neten kötött biztosításomat elkefélték, a telefonos Ügyfélszolgálat 2 egymás utáni híváskor teljesen ellentmondó infokat adott róla. A story annyi volt,h péntek délután kötöttem náluk a neten online utasbiztosítást a hétvégére, következett egy 4 napos ünnep. A netes form szerint a biztosításom aktív, azért rá is csörögtek a telüszire, megerősítették.. Ettől független gyanus volt,hogy nem vonták le az összeget a számlámról. Az utazás utáni szerdai,vagy csütörtöki nap felhívtam őket, kiderült,hogy a biztosítás onnantól érvényes, amikor levonják a számládról az összegét.. Nekem csütörtökön vonták le, ergó tök feleslegesen kötöttem biztosítást 4 napra. A legjobb, másfél hónap után kiküldték a már lejárt, biztosítást igazoló lapot :)

- Volt már egy spontán kártyaletiltásom is a részükről, mármint ők tiltották le, egyoldalúan, állítólagos visszaélés miatt. Telefonon hívtak, negyed órás faggatás a szemem színéről, majd a telüszis közli,hogy van fél órám,h pénzt vegyek ki atm-ből (péntek volt persze), majd tiltja a kártyát. Később több telefonos, majd személyes érdeklődés során kiderült,hogy a kártyámat nem a Rafi,hanem a kártyakibocsájtó tiltotta le, nemzetközi visszaélés gyanuja miatt, több száz másik kártyával együtt. Ez mondjuk pozitív,de az,hogy 1 hétig semmilyen infót nem tudtak adni a miértről..hát..

- A külföldi ATM kivételt nagyon megsarcolták az utóbbi pár évben, az összes kártyacsomagban horribilis. A weboldaluk szerint (magyar, horvát) pl egy adott horvát városban nincs bankomatjuk, a valóságban van. :)

- A Netbankon kreált állandó átutalást csak telefonon lehet törölni,módosítani.