Zeller leírta a lényeget. Elég sok pénzt fektetnek a szolgáltatók hálózatfejlesztésbe, de persze ez -jó esetben- végső soron megtérül, hiszen ezért cégek.
Ha nem nőnének a userek (és azok igényei), nem lenne szükség ilyen fejlesztésekre. Ha pedig korlátlanul adnák el azt, ami nincs is nekik, a userek egyre romló szolgáltatást kapnának.
Engem inkább az gondolkoztatott el ma reggel (egy 20 Mbps 2500 forintért hirdetést látván), hogy mi itt arról a 8 megás DSL-ről beszélünk, ami (nem tudom, 8-10 ezerért adnak?) mögött Magyarország (egyelőre, de ez változni fog :) egyik legnagyobb (bevétel, méret, stb) cége áll. Erről mondják azt emberek, hogy kamu, és vérlázító, hogy eladják a 8 megát, holott ha mindenki 8 megával forgalmazna, bedőlnének (elvileg és jó esetben persze a minimum garantált megmaradhatna, azaz nem, de mindegy).
Namost akkor egy 20 megás, 2500 forintos elérés vajon mennyire reális?