( fenyvesi | 2008. 09. 07., v – 13:01 )

Egyrészt hazudta a szolgáltatód korlátlannak a szolgáltatását, ha emlékszel még rá, volt is annakidején egy kis fölfordulás, amikor megpróbálta elmagyarázni, hogy mit is ért korlátlan letöltés alatt és később, az egyoldalú szerződés módosítások miatt...

Mástrészt lehet ez a véleményed kereskedői szemszögből a "tudatos" vásárlókról, de gondolj bele abba, hogy Te mész el olyasvalamit vásárolni, amihez nem értesz. Ott hogy viselkedsz? (Remélem, hogy szerverért és memória-modulért azért olyan ember megy nálatok is, aki ért hozzá...)

Persze a tudatos vásárló nem érdeke egyetlen botcsinálta kereskedőnek sem, hiszen ahelyett, hogy szó nélkül telepakolná a pénztárt, csak akadékoskodik, meg teleírja a fórumokat és a panaszkönyvet (ha van még olyan egyáltalán).

Viszont a jó kereskedőnek nagyon fontos, hogy minél többen legyenek ilyenek, hiszen ha jól végzi a dolgát, talán legközelebb is nála szeretnének majd vásárolni...