Akkor írhattad volna előbb is, hogy te is vasútbarát (és linux) vagy.
Pontosabban én se tudom, de nem szóval nem az itthoni értelemben vett vonatvezetőnek, ugye nálunk a vonaton két kalauz van a piros csíkos sapkás a vonatvezető aki, ha elromlik az éberségi és vonatbefolyásoló akkor felszáll a vezető mellé, de romániában segédvezető vagy minek hívják van és állandóan a mozdonyon tartózkodik a vezérrel együtt és neki a feladata, ha bekotlik a fokozatkapcsoló akkor azt tekergetni.
(Egyszer szerettem volna régebben kimenni Romániába, de itt ahol lakom nagyon óva intett az egyik szomszéd, így hát elmaradt)
A román mozdonyon nem hiszem, pontosabbat én se tudok, de megy tovább és ha a vezérrel történik valami akkor ott is van éberségi, nem hiszem, hogy összekötötték vele, a Tauruson igen, őszintén csak annyit tudok amennyit én is kiszedtem a vezérből és régen csak egyszer voltam rajta amikor elkezdtek bejárni. Mindenesetre nagyon tetszett ez a windowsos vezérlés ilyen felemás megoldással, hogy ezzel mit váltottak ki pl. relé stb. nem tudom mert számítógép nélkül is megy (vagyis kell amilyen megbízhatatlan a win '98).
Ha megnézted a weboldalam akkor ott vannak gépteres felvételek, de itt is minden zárt szekrényben volt, de a szerszámszekrény fenomenális jó mi? Talán Billy fejére koppintanak vele, ha nem műxik valami, szerintem ezt a számítógépet a hagyományos vezérlés "tetejére" ültették azaz megvan a hagyományos vezérlés is, de nem semmi tőlük nem várna az ember ilyet.
Viszont, ha már itt tartunk akkor volt módomban tenni egy kört vele igaz csak fradi és kelenföld között futásjóság szempontjából engem meggyőzött jó gép és még teljesítmény is van benne ja és nem csattog mint a szili.
Ja engem meg a cirmos szili érdekelne, hogy abban milyen gép van milyen rendszerrel, ha tudsz valamit róla akkor írhatnál.
Üdv