( nullstring | 2008. 03. 27., cs – 16:05 )

van projekt menedzser pl.
viszont: sok websütit tartunk karban, sok projekt fut egyszerre, ergo a bent ülő kolléga feladatai közé tartozik többek közt az is, hogy a már meglévő oldalak karbantartásában részt vegyen. Javítson hibákat, stb (ez a hírdetésben is szerepel) Ebben az esetben jóval egyszerűbb a tőle 5 lépésre ülő menedzsernek odaszólnia a kollégának, és megbeszélni mit kéne ASAP csinálni, mint azon izgulni, hogy:
felveszi-e a külsős kolléga a telefont
vagy éppen ott ül-e msn/skype stb előtt a külsős kolléga
vagy msn-en vagy egyéb írásos formában le tudják-e beszélni az adott módosítást könnyen és gyorsan.

Ha olyan, hogy ez utóbbi nem teljesül, akkor már hívni is kell a külsős kollégát (amennyiben felveszi a telefont, és rögtön ráér), ami nem más, mint telefonszámla. Nem a telefonszámla a szűk keresztmetszet, de azt hiszem elnézhető, hogy
a munkáltató a saját biztonsága érdekében bentülős munkát ajánljon. (arról nem is beszélve, hogy a külsős munkatársak hajlamosak link módon kezelni a feladatokat, és ez szintén tapasztalat.)

mégvalami? kell még megmagyaráznom, hogy miért szeretnénk fizetni nem éppen kevés pénzt a leendő munkatársnak, vagy lehetnek elvárásaink anélkül, hogy belekötnétek? :)