( igiboy | 2008. 02. 01., p – 19:32 )

A kiszállásnak díja van.
A telefonos segítségnek díja van, a telefonszámlájokun kívül persze. Pl. előre vehetnek órákat, kreditet és ebből számolsz le. Persze ezt jól kell megvalósítani is. Pl, hogy gond ne lehessen a legjobb ha a következőt választod:
VOIP+Analóg vonal+GSM terminál => Asterisk => GSM terminál ~~~~~~ GSM TE telefonod

Igy tudod rögziteni, és az is megoldható hogy később máshová irányítod a hívást, amiből semmit nem érzékel a hívó.

Ez eléggé nagy befektetés, igy első ránézésre, min. 400eHUF de inkább több, csak a hw. Nem biztos megéri. Ha meg nincs rögzités, nincs percek számolása akkor nehéz lesz számlát benyujtani, hogy ennyi és ennyi beszélgetés volt most, és ennyi lesz az ára kéremszépen....