hanem a kiadó cég/ember akkora arcot veszített, hogy tőlük már senki sem vett semmit komolyan.
Ez az elmelet, a gyakorlat meg az, hogy vegyuk pl. a vindoze x.x-t, ami dobott egy kek kepernyot. Erre azert ra lehet mondani, hogy "szetszallt", es megis, a vindoze eladasok szama nem csokkent. Ott van az exploder/outlook paros, amire biztonsagi ceg meg sose mondta, hogy "na igen, igy kell egy brozernek mukodni" (azt viszont igen, hogy magas biztonsagi kockazatot jelentenek). Es megis, ezt hasznaljak a legtobben.
Szoval egy dolog az, hogy teljesen logikus, amit irtal, az meg egy masik dolog, hogy a vilag nem igy mukodik (mert az emberek nem logikusak). Egyebkent (ma, az Internet koraban) en tulzasnak tartom a "ha szetszall, akkor sose veszek toled semmit", sokkal fontosabb a hibak es az ugyfelek megfelelo kezelese. Ha fixalod a hibat (nem csak duma, hanem felteszed a kezed, hogy fault-oltal && kijavitod a hibat), es simogatod kozben az ugyfelet, akkor imho rendben vagyunk. En legalabbis igy tennek: megkoszonom a bug report-ot, elismerem a hibat, es kijavitom azt, majd hirlevel:
"frissitsetek az 1.0.2.4.rc7-re". Es mindez oss.
ASK Me No Questions, I'll Tell You No Lies