( andrewjsi | 2007. 07. 20., p – 14:48 )

Sziasztok,

Egy ISDN primer, egy 10Mbit/s optikai berelt vonali internet, es ket ADSL (Matav teruleten) tartozik hozzam, ami Panteles. Tavalyi tapasztalatom nincs, az iden viszont eleg sok hiba volt. Az optikai berelt vonali net januar 1-tol mostanaig 14 alkalommal szakadt, osszesen kb. 18 oras kiesessel. A hiba oka Pantel szerint: egyszer munkagep bontotta el az optikat, egyszer Kelenfold kozeleben, a MAV oszlopain roncsolodott meg a kabel, a tobbi esetben "cisco szoftver hiba" volt az indok. Az ADSL-ek aranylag stabilak, kevesebbet szakadtak, mint az optika, viszont ket alkalommal valaki masnak is kiosztottak az ADSL-einkhez tartozo fix IP-t, ami 50%-os packet lost-ot okozott:) Mokas es elszomorito egyben. Az ugyfelszolgalat a hozzaertes benyomasat kelti, am amikor egyedi a problema, akkor ossze-vissza tologatjak az ugyet, es csak napok, hetek mulva szuletik valami eredmeny. Viszont a Pantel ISDN primer egyszer sem szakadt.

Osszegezve: tobb, mint fel eves tapasztalat azt diktalja, hogy a Pantelnel (is) fejetlenseg van. hiaba modern eszkozokkel dolgoznak, ha nem tudjak esszel kezelni, adminisztralni... tobb szakember, mint manager kene, akkor talan...

Bocs, hogy hosszu lett.

--
JSI