Kötelesek információt adni arról, hogy tudja-e az adott szám az adsl-t vagy sem. Mivel a telefonálásnál van hangfelvétel, erre esetleg lehet hivatkozni! Ugyanis itt megtévesztés történt. Velem is szórakozni akartak, mert amikor rendeltem a telefon vonalat, akkor közöltem ( volt hangfelvétel ), hogy csak akkor kérem, ha adslképes. Mondták rendeljem nettel ( naná t-dsl 15 k-ért, anyátok ), mondtam, hogy köszönöm más szolgáltatóval tárgyaltam már. Mondta az ügyfeles, hogy nem gond, neki fel kell kínálni, ettől természetesen lesz adslképes vonal ( cím alapján megnézte )! Aztán telt-múlt az idő és nem volt telefon, mert a helyszínen lett egy kis technikai malőr ( részletkérdés, hogy mi, mert megoldható volt, csak 2 órával több meló, mint lehúzni egy érpárat ). Majd rám akartak sózni egy pcm-et. Mondtam, hogy be se próbálják kötni, mert nem érdekel, ha nincs rendes vonal, akkor majd jön a kötbér 3 nap múlva... Akkor nekiálltak emberkedni velem, hogy csak analóg vonalat rendeltem. Én meg vissza emberkedtem, hogy van hangfelvétel, hogy csak és kizárólag úgy kértem a vonalat, ha adslképes és nehogymár meg karjanak különböztetni, mert nem a méregdrága tdsl-t rendeltem! Ha igen, akkor nhh meg fogyasztóvédelem és pá...Másnap volt fővonalam és megy rajta a 8 megás net... Erről ennyit!
A t-online meg külön kategória, senkinek nem ajánlom...De ez már más téma...
üdv: pomm